Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Słaby silnik Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Słaby silnik
PostWysłany: Nie 21:32, 04 Cze 2006
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Witam, niedawno kupiłem sobie silnik od starszego pana. Jest on produkcji czechosłowackiej(czyli oryginał) nie był on jeżdżony, cylinder sprawdzałem-w idealnym stanie, bo leżał w oleju, a mimo wszystko jest słaby. Tłumik raczej mam odblokowany, króciec z gaźnika jest oryginalnie szeroki(tzn. nie był zblokowany), mam krótkie kolanko w tłumiku, oraz dyszę 69(ale na 70 nie był mocniejszy), ustawiałem zapłon we wszystkie strony, przerwa na przerywaczu jest ok, świece też nic nie dają, filtr powietrza mam nawet nowy. A jedyny feler to to że zębatka jest krzywa troszkę(chodzi do tyłu i do przodu na tylnim kole, ale mam luz na łańcuchu). Pomóżcie mi, doradźcie, przecież nowy silnik musi być mocny, albo przynajmniej mocniejszy od jawki od mojego kolegi który ma ją w złym stanie Confused . Acha silnik jest już prawie dotarty bo około 1000 km przejechałem , ale różnicy w mocy nie czułem. A jeżeli chodzi o to jak słaby to powiem tyle, że pod średnią górkę jest mi trudno ruszać na jedynce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:49, 04 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jaką masz zebatkę zdawczą Question Sprawdzałeś tylko przerwę na przerywaczu ja ci radzę ustawić też wyprzedzenie zapłonu.

P.S. Skąd wykminiłeś dysze 70 Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:58, 04 Cze 2006
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Dyszę 70 mam ze starego silnika,a zaś robiłem wyprzedzenie, przesuwałem w lewo i prawo do oporu, jak przekręciłem w prawo ty tylko była wolniejsza ale moc sie nie zmieniała Hrm, zaś mam 13-tke była oryginalnie w silniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:09, 04 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


zobacz jaki masz kolor elektrody świecy. Powinien być rdzawo brązowy. Jak masz biały, to daj mu więcej paliwa, a jak czarny, to mniej paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:12, 04 Cze 2006
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


kolor jest ok, próbowałem wieeelkiej i małeeeej i przerwy na świecy, ale zero różnicy!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:14, 04 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Jeśli jesteś pewien, ze wszystko sooper ustawione, to jedyne co mi przychodzi do głowy to :
1. za dużo wymagasz od silnika (to tylko 50ccm )
2. silnik nie jest w tak idealnym stanie jak myślisz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:39, 04 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


albo przy wkręcaniu świecy zniszczyłeś gwint w głowicy i powietrze uchodzi--------------------------gdy wkładałeś tłok który leżał w oleju to go wyczyściłeś czy nie bo jak było na nim bardzo dużo oleju to może zamuliłeś cały układ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:56, 05 Cze 2006
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Sprawdze czy nie uchodzi powietrze, a na tłoku było tylko troszke oleju a wyloty i wloty były zatkane korkami, i przy wyciąganiu się nie pokruszyły, czyli żadnych resztek nie zostało. Zaś jak patrzałem przez dziurkę wylotową to na tłoku były chyba tylko 2 pierścienie, 3 nie widziałem, czy to możliwe że są 2, a jak tak czy to może być powód słabości?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:52, 05 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak są 2 pierścienie tzn. że Jawka ma oryginalny czeski tłok Very Happy i wcale przez to nie ma mniej mocy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:20, 05 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


może minimalnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:21, 05 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ja mam trzy na 60cm3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:23, 05 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ja mam też 3 na 50 ccm Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:43, 05 Cze 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


a ja mam dwa i chodzi zajebiście, oryginały są najlepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a co do twojego problemu to myślę że powinieneś zdjąć głowicę i cylinder oraz tłok i wszystko dokładnie wyczyścić a potem założyć nowe pierścienie, tylko nie najtańsze, i dopiero wtedy całość złożyć, oczywiście uszczelki też daj nowe i świecę odpowiednią. dobra świeca to pół sukcesu.jak mawiał czyjś dziadek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:38, 05 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


3 pierścieniowe to też orginały(2 pierścieniowe siedzą w starszych rocznikach)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:49, 06 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Moja Jawka z 82 r. miała 2 pierścienie ale to chyba nie był jej oryginalny tłok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Słaby silnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin