Witam, problem z jawką częściowo zażegnany
Po pierwsze świeca zawsze się wypala na prawidłowy kolor i nie ma osadu ani sadzy
następnie powietrze pomiędzy świecą nie ucieka
jawka już tak nie muli przy starcie
a co do wymian uszczelek to wymieniłem od strony iskrownika a od sprzęgła z 2 strony była ok, ludzie ten silnik nie był używany a ja przejechałem dopiero 1000km .
Ale jedyne co zrobiłem to opóźniłem z tego co mi wiadomo zapłon, tak właśnie!! opóźniłem!! przekręciłem zgodnie z ruchem wskazówek zegara, próbowałem wiele pozycji ale całkiem w prawo a potem cofnołem w przeciwnym kierunku o 2 mm i dobrze działa .
Poprzez zapłon teraz właśnie jak wyżej napisałem nie muli jej tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2