Znam zasade przykręcania głowic, robiłem pare miesięcy na warsztacie:D . chodzi mi tylko z jaką siłą. Silnik prawie był złożony, ale jak zwykle coś musiało pójść nie tak. Przy skręcaniu albo wał blokował, albo wałek kopnika nie chciał wejść w ten otwór w lewym karterze. Dochodzi do pewnego momentu, po czym blokuje. Niestety byłem zmuszony rozebrać znowu silnik... Wrzucam fote:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze jedno pytanie, czy dobrze skręciłem zębatke od napędu?? (chodzi mi o to czy podkładka odpowiednia itp.) oraz czy przy wirniku w ten prostokątny otworek wchodzi jakiś klin?? zamieszczam poniżej zdjęcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamaican dnia Czw 20:59, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 5 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2