 | Problemik i to spory :) |  |
Wysłany: Pon 23:01, 30 Mar 2009 |
|
|
KonradKrk |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Mar 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam .
Zrobiłem generalny remont w swojej jawce wymieniłem wszytko w środku po zanotowaniu silnika do ramy podpiec wszystkiego postanowilem do czeć go wiec go kopnolem odpalił z 3 x i tak chodził po 1 do 3 min ... po pierwszym dniu docierania postawność juz mu dac jakiś opór wiec podłożyłem kowadło pod "nóżke" i kopnolem zaplił wszytko cacy ( nie prze gazowy walem ) no i po 4 dniach takiej zabawy :> wziąłem swoją jawke na asfalt kopnolem zapaliła odrazu no wrzuciłem 1 i nie jedzie ^^ nie ma mocy .... potem wyluzowałem i jak dałem pełny gaz to jakby mu pradu brakło i taki dźwięk dziwny buummmmmm..... jakby mu odciął coś lub jakby świece zalewało ... postanowiłem na iglicy zmniejszyć dopływ paliwa czyli dałem ząbek do góry ... i nic nie pomogło , i mam taki problem nie ma mocy i jak dodam gazu to gaśnie ... kombinowałem już z świecami ustawiłem je itp . nawet wiozłem kumplowi świecę zeby zobaczyć i nic.... to samo cały czas ... robiłem tez eksperymenty na "kompresie" i czy nie łapie powietrza fałszywego i nie bierze ... może miał ktoś taki przypadek :> ( odrazu mówie że gaznika nie wymieniałem bo jak zobaczyłem tą chiską odlewke to ja obrazu wywaliłem ^^ ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 11:33, 31 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli nie masz wysokich obrotów może to być wina kondensatora, weź pożycz od kolegi i sprawdź. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:32, 31 Mar 2009 |
|
|
razor_8825 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 15 Mar 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
powienien być warn za nazwe tematu... Chłopie napisz czego temat dotyczy a nie "problemik i to spory" |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez razor_8825 dnia Wto 14:34, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:44, 31 Mar 2009 |
|
|
KonradKrk |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Mar 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sorki ale z kąd ja mam wiedzieć co się zepsuło ... mlody1432 sprawdzaliśmy kodestor nadal to samo ... nawet przecierałem styki miedzy kowadełkiem a młoteczkiem bo myślałem że są przepalone lub coś w tym stylu , dziś też zakupiłem świecę i ustawiłem przerwę 0,4 mm na świecy ... wujek mi mówił żeby zobaczyć czy dobrze siedzi ten nit na cewce i czy ma dobra masę lecz nie wiem czy to coś da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:46, 31 Mar 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To na razie spróbuj na innym gaźnku pożycz od kogoś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:05, 31 Mar 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A moim zdaniem to dostaje za mało paliwa. Jaki masz kolor świecy po zgaszeniu Najlepiej to podnieś mu poziom paliwa sprawdź czy coś pomogło a dopiero potem jak nic się nie poprawi zmieniaj gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:35, 31 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak ja odpalisz to pchaj ją na jedynce może to pomoże. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:42, 31 Mar 2009 |
|
|
KonradKrk |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Mar 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wziąłem od kupla gaźnik na chwile i chodzi jak talala :> tylko co jest z starym gaźnikiem .... jutro przeczyszczę dysze i podniosę stan paliwa może coś jej to da . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:56, 31 Mar 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
razor_8825 napisał: | powienien być warn za nazwe tematu... Chłopie napisz czego temat dotyczy a nie "problemik i to spory" |
nie baw się w moda .... a za twój post też powinien być warn za "powienien" i "nazwe" wiec się kolego nie czepiaj
no to wygląda na ułomność Jikova, wymień na inny egzemplarz od razu bo wiem z własnego doświadczenia że jak zepsuty to już nie naprawisz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Godzik dnia Wto 21:59, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 12:50, 01 Kwi 2009 |
|
|
KonradKrk |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Mar 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hmmm tylko jaki kupic.... bo kupiłem wcześniej tą chiską odlewke lecz wydaje mi się że na tym nie będzie chodziła ... może poszukam na allegro jakiś starych gaźników ... chyba że ktoś wie gdzie można zamówić jakiś dobry gazniczek ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:04, 01 Kwi 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a właśnie jest jakas roznica miedzy gaznikiem chinskim a japonskim? bo u mnie w sklepie miedzy 1 a 2 jest prawie 40 zł roznicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:59, 01 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie ma różnicy bo to jest to samo tylko sprzedający mówi że ten gaźnik jest chiński a ten japoński. A czy to nie jest przypadkiem polskie rzemiosło? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Śro 16:01, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:35, 01 Kwi 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Panowie powiecmy sobie szczerze dzisiaj wszystko robi się w chinach. Nawet na bateriach telefonów takich znanych firm jak sony ericsson czy siemens jest napisane made in china. Ja bym zostawił ten gaźnik co masz tylko trzeba go dobrze wyregulować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:47, 02 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przesuń zapinkę na iglicy na 3 rowek licząc od góry, wtedy silnik będzie dostawał bogatszą mieszankę.
nowego gaźnika nie kupuj bo to chlam, przejdź się lepiej na skup złomu i metali kolorowych, ja w takim miejscu dorwalem kompletny gaźnik za jednego zeta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 12:40, 02 Kwi 2009 |
|
|
KonradKrk |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Mar 2009 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hmmm... a powie mi ktoś jak przeczyścić ten stary gaźnik chodzi mi o dopływ paliwa ? a konkretnie jak sie pozbyć osadu ?...
sorki ze jeszcze jeden post lecz mam pytko jeszcze drobne ... jak zapale silnik na wolne obroty to mi coś stuka jak tłok się wraca do ślinka ... i czy robić coś z tym czy nie ? jeszcze nie wiem jak się to będzie zachowywało na maksymalnych obrotach ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KonradKrk dnia Czw 13:05, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|