| Problem ze swiecą zalaną/ potrzebna pomoc! | |
Wysłany: Sob 21:59, 29 Mar 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj wymieniłem tarczki sprzęgła i wszystkie części z zestawu naprawczego gaźnika ale bylo też wymienione wał ,cylinder smingery. Czy regulowanie blaszki w gaźniku w gorę i w dół to jest książkowa regulacja? Czy tylko iglicą i śrubami się reguluję. No i świeca po paru kopnięciach jest zalana!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Nie 14:07, 30 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:18, 29 Mar 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak w ogóle jest iskra ??? i tak blaszką też reguluje się gaźnik możliwe że masz ją za wysoko jak ci ciągle zalewa musisz ją dogiąć w dół żeby było tam mniej paliwa jak nie to iglicę daj niżej a dysze to wiadomo że nimi się nie reguluje nic tylko się je dokręca do oporu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:35, 30 Mar 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:02, 30 Mar 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to gaźnik do regulacji jeszcze możliwe że zapłon jest przestawiony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:10, 30 Mar 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 godziny siłowania i nic swieca zalana blaszkę doginałem zmienilem dysze i NIC |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Nie 13:19, 30 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:33, 30 Mar 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ustawiłeś poprawnie zapłon ? 1,8 - 2,0 mm przed gmp i platynki na 0,4mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:23, 30 Mar 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
plaatynki były dobrze ustawione bo odpalalem i jezdzilem a swiece zaczęlo zalewac jak wymienilem sprzeglo! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:34, 30 Mar 2014 |
|
|
comik024 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Sty 2014 |
Posty: 135 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Lubaczów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam w swojej to samo załapuje i gaśniej jak ją pcham i nie może ostatecznie załapać
Założylem cyl po szlifie przelałem gaźnik odpaliła od 2 kopa pochodzi 30 sekund a później tak jak pisałem wcześniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:16, 30 Mar 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to już nie wiem może macie świece z tesco za 1,99 przecież skoro gaźnik niby wyregulowany zapłon też to ja już nie wiem, a jeżeli wymieniłeś tylko sprzęgło to ono nic nie ma do zalewania silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:34, 30 Mar 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
swieca z sklepu motoryzacyjnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:13, 30 Mar 2014 |
|
|
comik024 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Sty 2014 |
Posty: 135 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Lubaczów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:14, 31 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak Ci zalewa to zmniejsz dawkę paliwa i zobacz czy się odezwie moto. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:20, 31 Mar 2014 |
|
|
comik024 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Sty 2014 |
Posty: 135 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Lubaczów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na iglicy który rowek od góry? A w komorze pływakowej jak podgiac tą blaszkę do dołu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez comik024 dnia Pon 17:50, 31 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:35, 31 Mar 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 rowek od dołu iglica 4 rowkowa, iskra taka niebieska poziom paliwa w komorze pływakowej 13mm czyli dobrze !? dziś albo jutro kupie nowa swiece i dam znac |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Pon 18:44, 31 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:03, 31 Mar 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powinna wchodzić w fiolet kup odrazu kondensator a poziom paliwa w komorze pływakowej to się sprawdza przyciskając pływak do dna i powinien być na równo lub max 0,5mm ponad małym pierścieniem na górze pływaka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|