| 
 
	
		| 
 |  | problem  z odpaleniem jawka--pomocy |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 0:39, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| postal |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 25 Wrz 2007 |  | Posty: 50 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| witam,mam probblem z odpaleniem jawki,iskra niby jest ale slaba,paliwo dochodzi bo po wykreceniu swieca jest mokra,jak mozna zwiększyc iskre?silnik tak niby zapala pare razy pokreci i gasnie,i teraz mam pytanie co moze byc przyczyna moze ta iskra za slaba?,jak najszybiej ustawic zapłon?prosze o pomoc bo juz sil nie mam do tej jawki rozwazam nawet zakup innego silnika ale to wydatek rzedu 200 zl |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 1:03, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| michal_b17 |  | Zagubiony na Forum |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 04 Lis 2008 |  | Posty: 827 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| ta iskra to może byc wina zwarcia albo kondensator sie konczy. A co do ustawienia zapłonu to sobie poszukaj na forum  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Wto 1:08, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 8:40, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Rafalzo |  | Mega Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 08 Wrz 2007 |  | Posty: 466 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Nie kupuj innego silnika, bo to ci nic nie da. Jeśli zrobisz ten, to chociaż na przyszłość sobie z tym poradzisz. A co do problemu... Jaką ciepłotę ma świeca? Wsadź F75 i ustaw na niej przerwe 0,5mm. Jeśli masz bardzo słabą iskrę to szukaj przebicia, wymień kondensator, platynki i wyreguluj przerwę 0,4mm. Iglicę w gaźniku ustaw na 2 rowek od góry, ewentualnie przyśpiesz trochę zapłon. A tak nawiasem to szukaj w tym dziale podobnych tematów, bo było ich setki, a w każdym znajdziesz jakąś radę... |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 12:08, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| postal |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 25 Wrz 2007 |  | Posty: 50 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| swiece rozne wkladalem,NGK,awina i to samo,wymienie kondensator jak mowisz tyle ze nie mam na stanie akurat musze do sklepu jechac,pogrzebie z tym zaplonem i zobacze jaki bedzie efekt,wiecie jawka stala ok 10 lat nie odpalana wiec zeby ja teraz przywrocic do stanu sprzed 10 lat to trzeba sie troche urobic a i naklnąć przy tym  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 15:57, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| cross |  | JAWA50speed |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  | Posty: 1671 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Iskrę f95 kup i platynki przeczyść jeśli chodziła  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 18:52, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| postal |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 25 Wrz 2007 |  | Posty: 50 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| wiec tak udalo sie ja odpalic wymienilem kondensator(z kosiarki)musiaolem tylko kocowke dolutowac,zaplon ustawilem i chodzila nawet dobrze(pali od kopa) ale jak wyjechalem na dwor wrzucilem 1 to jakos slabo ciagla mocy nie miala,,gdzie szukac przyczyny??aha i kopcila na bialo-niebiesko |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 20:45, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Rafalzo |  | Mega Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 08 Wrz 2007 |  | Posty: 466 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| A świeca mokra, czarna? Być może doregulować gaźnik trzeba. Daj jej mniej paliwa. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 21:48, 23 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| cross |  | JAWA50speed |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  | Posty: 1671 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Śro 0:47, 24 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| postal |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 25 Wrz 2007 |  | Posty: 50 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| swieca mokra,iglice dalem na 2 zabek od gory nie wiem czy dobrze,jak zmniejszyc dawke paliwa?po napuszczeniu paliwa plywak unosi sie na gorze odgiolem ta blaszke z pokrywki w dol ale nie wiem czy pomoglo,a co do kopcenia to taki bialy dym leci,za malo oleju w mieszance?? |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Śro 9:10, 24 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Rafalzo |  | Mega Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 08 Wrz 2007 |  | Posty: 466 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Poczytaj sobie regulację gaźnika na tym forum to będziesz wiedział czy dobrze... Jak leci dym to teoretycznie jest za dużo oleju, ale w twoim przypadku to może być wina kiepskiego spalania mieszanki. Jakie świece wsadzałeś? Jeśli podajesz nazwę firmy to nic nam to nie mówi. Tu chodzi o ciepłotę. Wsadź o ciepłocie F75. Możesz troszkę przyśpieszyć zapłon i ustaw przede wszystkim przerwy na świecy i przerywaczu. Jeśli to wszystko zrobisz, dopiero napisz. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Śro 14:33, 24 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| uwex |  | Początkujacy |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 22 Lut 2010 |  | Posty: 22 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| miałem to samo ale okazało się że  rura się zatkała olejem bo jawa długo stała nie palona |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez uwex dnia Śro 14:34, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 0:28, 25 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| postal |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 25 Wrz 2007 |  | Posty: 50 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| dobra pogrzebie z tym i na dniach napisze co i jak:D |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 10:00, 25 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| gasto25 |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 10 Gru 2008 |  | Posty: 72 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Jeśli mogę się wtrącić to proponowałbym upewnić się co do mieszanki i gaźnika tak jak koledzy wyżej pisali, jeśli będziesz wiedział napewno że olej jest w odpowiedniej ilości i gaźnik dość dobrze wyregulowany i nadal będzie tak dymiła, a masz zamiar jawką trochę pośmigać to może warto by było zajrzeć w jakim stanie są simmeringi po tylu latach możliwe że już przepuszczają więc nie zaszkodzi wymienić tym bardziej że nie jest to droga operacja  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 14:54, 25 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| cross |  | JAWA50speed |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  | Posty: 1671 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| A te spaliny mocno gęste są  ?? |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 22:38, 25 Lut 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| postal |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 25 Wrz 2007 |  | Posty: 50 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| spaliny nie sa geste takie jakby odpalic samochod na zimnym sliniku,@gasto jawka mam zamiar posmigac ale tak bardziej w terenie(posmigac po lesie polach)wiec  simeringi chyba wymienie jak mowisz,przed chwila odkrecilem tlumik w celu wyczyszczenia,i po pierwsze nie ma tam dlawika,jest jakas wyoblona blacha z kolnierzem z 2 dziurami i 2 rurkami (jakas przerobka?)aha i jak jest ta sroba co sie nakreca koncowke i ona ma na koncu blache z 8 dziurami czy ona da sie wyciagnac z tlumika?bo chwicilem ja w imadlo rusza sie ale nie chce wyjsc i boje sie czy sie cos tam nie ukreci |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 2  
			Idź do strony 1, 2  Następny
 
 |  |  
	|  |  
 |