Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » problem na wysokich obrotach:/
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
problem na wysokich obrotach:/
PostWysłany: Pon 19:23, 21 Kwi 2008
kuki100
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn


Mam taki problem: na wysokich obrotach jawka trochę przerywa da się z tym normalnie jeździć. rusza normalnie i odpala z 1 lub 2 kopa ale nieda sie rozpędzić do max. prędkości (zawsze jechała 60-65km/h a teraz tak 50)
z góry dzięki:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:12, 21 Kwi 2008
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Objawy wskazują na zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:42, 21 Kwi 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


najpierw przeczysc układ paliwowy i sprawdz jego droznosc
wyczysc w szczególnosci cały gaznik i sprawdz jak chodzi motor,przy okazji sprawdz filtr powietrza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:36, 24 Kwi 2008
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


kuki u mnie tak tez bylo na początku a potem to juz klapa Wink wszystko sie zjebąło i nie chce jechac. Wydaje mi sie ze zegulacja gaźnika i wyczyszczenie ukłądu paliwowego jak koledzy mówia wystarczy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:20, 24 Kwi 2008
kuki100
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn


no wyczyściłem wszystko i nic. a może to mieć związek z pierścieniami??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:32, 24 Kwi 2008
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Pierścienie nie raczej nie. Ale przerwa na kowadełku. Nie za duża? U mnie zbyt duża przerwa była przyczyną przerywania.
Tak samo i przerwa między elektrodami świecy. Spróbuj zmniejszyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Czw 17:34, 24 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:39, 24 Kwi 2008
kuki100
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn


misiak162 napisał:
kuki u mnie tak tez bylo na początku a potem to juz klapa Wink wszystko sie zjebąło i nie chce jechac. Smile
no i już nastąpił ten czas kiedy się wszystko zjebało i nie chce jechać (przerwy ustawione układ paliwowy wyczyszczony)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuki100 dnia Pią 13:54, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:33, 29 Kwi 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Moja rada zmień se świece, a przerwa ma być 1-1,5mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:58, 29 Kwi 2008
losiu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: węgrów(koło wawy)


siwex19 napisał:
a przerwa ma być 1-1,5mm.

przerwa miedzy elektrodami świecy ma być 0.4/0.5mm....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 5:53, 30 Kwi 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


U mnie podobnie było myślałem że to kondensator miałem drożny gaźnik i na nowo ustawiony zapłon nic to nie dało co się okazało cewka butelkowa pod bakiem miała przebicie po wymianie na inna,niebo. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:59, 30 Kwi 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


losiu napisał:
siwex19 napisał:
a przerwa ma być 1-1,5mm.

przerwa miedzy elektrodami świecy ma być 0.4/0.5mm....


Chodziło mi o przerwe na stykach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:29, 30 Kwi 2008
losiu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: węgrów(koło wawy)


Cytat:
Zdejmujemy głowicę cylindra. Przy pomocy klucza obracamy wałem korbowym kręcąc śrubą mocującą krzywkę dopóki tłok nie osiągnie górnego martwego punktu (tłok najdalej wysunięty w przód). W tej pozycji ustawiamy luz 0,4 mm pomiędzy młoteczkiem, a kowadełkiem po obluzowaniu śruby [2]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
problem na wysokich obrotach:/
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin