Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » pierścienie Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
pierścienie
PostWysłany: Pią 14:06, 09 Lis 2007
50MUSTANG
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tomaszów lubelski


mam trohe głupie pytanie robie remont generalny i wymieniam między innymi tłok i pierścienie baba <sklepowa>już 2 razy dała mi pierścienie 2 takie same i tżeci odrobinke większy poprzednio załozyłem ten większy jako ostatni ale ale dzwonił i sie połamały a pytanko polega na tym w jakim miejscu ma sie znajdować ten ""odmieniec""?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:07, 09 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Wszystkie pierścienie na tłoku są takie same, więc baba Ci złe dała widac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:10, 09 Lis 2007
50MUSTANG
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tomaszów lubelski


napewno? srednicą prawie wogule sie nierużnia tylko 2 są czarne od gury a trzeci srebrny
pewnie dla tego dzwoniły
a tak przy okazji zeby nowego tematu nie zakładać jak wyciągnąć złamaną szpilke pod cylinder? obcęgami sie nieda bo złamała sie w środku tego gwintowanego kanału w karterze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:17, 09 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Na pewno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:45, 09 Lis 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


wyciągnąć raczej sie nieda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:34, 10 Lis 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


a robiłeś szlif,sprawdz czy na cylindrze przy głowicy nie ma progu na tuleji,przejedz palcem,jeśli jest to dlatego dzwonią pierścienie
wtedy najlepiej oddać na szlif albo nowy kupić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:28, 10 Lis 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ogar2007 sorki że zrobie oftopa ale ja mam wsk i przy tuleji na samym końcu nie przy głowicy mam taki jekby próg więcej tej tuleji i mi pierścienie co chwile dzwonią i źle wchodzi tłok z pierścionkami. Mam 3 szlifa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:56, 10 Lis 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


najlepiej kup se nowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:55, 10 Lis 2007
Mikusiek15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D


co do tych szpilek. rozwierć ją nagwintuj i kup redukcje i wkręcisz nawą szpile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:26, 10 Lis 2007
50MUSTANG
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tomaszów lubelski


progu niema stego co czytałem w jawkach zawsze dzwoniło co to ta redukcja? czy pierścień ma whodzić do cylindra tak aby był mały luz czy tak zeby go wsadzić trza go trohe nagiąć? bo ja te pierścinie sprawdzałem i okazało sie że sa większe nisz srednica cylindra i trza je trohe zduciś i wtedy pophnąć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:30, 10 Lis 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


przeciez logiczne ze trzeba je ścisnąc bo jak wsadzasz na tłok to musisz trafic na ząbki i ścisnąc zeby wszedly do cylka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:37, 10 Lis 2007
50MUSTANG
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tomaszów lubelski


a jak wyjme tłok z cylindra i poruszam pierścieniami to mają sie bez rzadnego oporu kr ecić o 360 '


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:44, 10 Lis 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


50MUSTANG napisał:
progu niema stego co czytałem w jawkach zawsze dzwoniło co to ta redukcja? czy pierścień ma whodzić do cylindra tak aby był mały luz czy tak zeby go wsadzić trza go trohe nagiąć? bo ja te pierścinie sprawdzałem i okazało sie że sa większe nisz srednica cylindra i trza je trohe zduciś i wtedy pophnąć


To znaczy, że są za duże. Muisz zmierzyć suwmiarką średnicę cylindra i wzależnosci od tego ile wyjdzie kupic pierścienie. Jak będą za duże to nawet nie masz co ich montowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:32, 10 Lis 2007
50MUSTANG
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tomaszów lubelski


no tak ale mniejszyh nima kupuje nominał nieweim moze pierścienie sie zdeformowały? bo wcześniej zajkładali mi w warsztacie a ja sprawdzałem juz urzywane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:12, 21 Lis 2007
damiano341
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


moja jawencja powiem wam ze jest wyebana Mr. Green ale chlopaki problemik mam Mr. Green jawencja leci 70 km/h i ma 11 zebow Mr. Green ej i mi teras doraccie zostawic 11 zabkow zeby dysponowala sila czy szybkoscia ??Mr. Green wiecie ja chodze do 1 kl mechanicznej Mr. Green ale w tej jawce gzebie od lat 6 Mr. Green wiec ;D aha mam tylko stozkowy filtr a reszta jezst zablokowana to kupowac 13 zebow czy nie?? bo bedzie slaba ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pierścienie
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin