Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Muli - czy to przez mieszankę p-p?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Muli - czy to przez mieszankę p-p?
PostWysłany: Pon 22:31, 18 Cze 2007
necroorcen
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


A więc mój problem:

Jawa po małym remoncie (bez grzebania w skrzyni i cylindrze), jeździ OK. Tylko przy dużych obrotach (np. jak się na trójce rozpędzę lub jak jałowe obroty dociskam na dość wysokie, ale nie katuję go) zaczyna silnik hamować (mulić) - pół sekundy jedzie, pół sekundy gaśnie. Do tego świecę mam czarną, i wydaje mi się że pali dość sporo. Powietrza lewego nie ma. Simmering na wale raczej wykluczam bo wtedy w ogóle by mi zalewało świece. Dysze w gaźniku przedmuchałem dzisiaj, jeszcze jutro to zrobię bo kupiłem sprężone powietrze.
Czytałem jakieś tematy o właśnie muleniu na wysokich, ale wszyscy mieli świece OK. A ja mam czarną.
Przerywa i na zimnym, i na ciepłym silniku.
Wydaję mi się, że to przez za bogatą mieszankę p-p, albo może rozregulowany zapłon... Jak myślicie?

(po wyjaśnieniu sprawy można przenieść do "rozwiązanych" bo może się komuś przydać)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:15, 18 Cze 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Po pierwsze to poszukaj dokładnie na forum bo to już było. Ja też tak miałem głównie przy wysokich obrotach i po prostu zwiększyłem poziom paliwa w komorze pływakowej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:36, 18 Cze 2007
Pawel zx10r
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk


Witam,więc to jest tak gdy mieszanka jest bogata wtedy silnik:zwiększa zużycie paliwa,zwiększa moc,oraz powstaje więcej nagaru!!!wtym swieca jest bardziej okopcona! mieszanka bogata istnieje wtedy kiedy współczynnik lambda jest mniejszy od potrzebnej ilosci powietrza zassanego,czyli dostaje za dużo paliwa.natomiast mieszanka uboga:zmniejsza moc,zmniejsza zużycie paliwa!!!więc rada to wyreguluj dobrze gaznik,i lej odpowiednią mieszanke bęnzyny z olejem!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:27, 19 Cze 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


może ci sie zapłon rozlegurował sprawdz to też


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:59, 19 Cze 2007
necroorcen
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


No bo właśnie jest dziwnie, przerywa na wysokich a świeca czarna i pali trochę Confused Może zalewa chwilowo świecę, i to dlatego?

Mówicie żeby ZWIĘKSZYĆ poziom paliwa, ale jeśli mi okopca świece? ;/ Paliwa leję 1:30, czyli 0.5l benzyny i 16.5ml oleju (bo leję butelką półlitrową).

Zapłon jeszcze sprawdzę, bo po remoncie m.in. odblokowałem kolanko, więc zapłon mogę mieć ustawiony na zablokowany silnik.

Jeszcze mam jedno pytanie - czy pod głowicą cylindra powinna być jakaś uszczelka? (pytam się, żeby zakupić nową w razie czego, bo nie rozmontowywałem jeszcze cylindra)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:10, 19 Cze 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Może być ale nie musi.
Ja stawiam na zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:15, 19 Cze 2007
necroorcen
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Koledzy! Właśnie podgiąłem blaszkę w dół, i kręcąc na luzie już nie muli Smile Później sprawdzę jeszcze w czasie jazdy, bo teraz do szkoły pędzę. I tak dzięki za pomoc Smile A zapłon ustawię pewnie w środę (wtedy kupię szczelinomierz i uszczelkę pod głowicę przy okazji), wyczyszczę z nagaru głowicę i zobaczymy.

Proszę o nie zamykanie tematu, w razie czego po jeździe próbnej się tu wypowiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:45, 21 Cze 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


po co ustawiać jak dobrze jest
to była wina mieszanki i nie ruszaj więcej bo zapłon możesz rozrególować(jak nieumiejetnie to zrobisz)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muli - czy to przez mieszankę p-p?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin