Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Mocny opór w silniku Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mocny opór w silniku
PostWysłany: Nie 10:03, 20 Maj 2007
szyna
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża


Witam Was. Wczoraj jechalem po miescie i stopniowo zaczęła spadac moc az zgasł. Zauwazylem ze z mocą jest ok. Stalo sie tak ze w silniku cos sie nie chce krecic, za nic nie moge odpalic z pycha na 1 (chyba ze kolega popcha), palic zapali ale przez opór nie ciagnie. Sprawdzalem sprzęgło bylo ok. po wyjeciu swiecy tez jest ciezko pchac na biegu. Pomyslałem ze powodem tego sa łożyska na wale lub korbowodzie. Watpie zeby sie zatarł bo z pomoca kolegi mozna zapalic, na sprzegle tez nie lekko idzie, olej jest całe 0.5 L. Prosze o jaka kolwiek pomoc !! Czy ktos tak miał ??

Łancuch ma luz 2 cm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szyna dnia Nie 10:41, 20 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:11, 20 Maj 2007
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


nie mozliwe. Albo ci spuchl tłok i się zatarł. Albo cos w skrzyni. Zdejmij cylinder i zobacz czy tłok cięzko w nim chodzi i czy nie ma rys widocznych od zatarcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:36, 20 Maj 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


sprawdź też czy łańcuch nie blokuje lub nie jest naciągnięty za mocno...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:21, 20 Maj 2007
Ogarowiec
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Może być zatarty. Mój kuzyn miał zatartego dzika, mógł odpalić, ale był okropnie głośny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:04, 20 Maj 2007
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


miałem to samo i co sie stało rozwalił sie wał popekały pierscienie porysowało cylinder i pokancerowało torche głowice odkrec swiece i zobacz czy nie dzwoni cała orkiestra w cylindrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:51, 21 Maj 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


hej a jak tłok puchnie to czuć delikatny spadek mocy czy tak już konkretnie brak mocy tak jak napisali powyżej bo nie wiem czy w mojej jawencji tłok puchnie bo jak odpalam na zimnym to czuć tą moc ale jak se dłużej pojeżdżę to tak mi się wydaje albo z przyzwyczajenia że TROSZKĘ mocy ubyło ,docierałem z 500-600km to chyba wystarczająco co nie? aha nie jeżdże maksymalną prędkością tylko tak 50km/h - 60km/h

ps moja v-max to 75km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:47, 21 Maj 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak na sam tłok na nawet za dużo. Ale ponieważ tłok jest pewnie polskiej produkcji więc to on może puchnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:54, 21 Maj 2007
glencu
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czernica/Rydułtowy


ja miałem podobny problem sprawdź czy ci się śruba od zębatki zdawczej nie odkręciła, mi sie odkreciła, tarła o dekiel i tez nie chciała ciągnąć, dokręciłem i jest wszystko git Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:53, 21 Maj 2007
szyna
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża


dodam jeszcze ze jak to sie tylko stalo to odkrecilem od razu swiece i moglem luzno kopac kopniakiem, zebatke zdawcza mam dokreconą, jak kopie to tez ciezko nawet bardzo

Dziekuje wszystkim ktorzy cos mi pomogą ! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:14, 21 Maj 2007
Adamo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk


Hmm dziwnie to brzmi......ja mam w jawce taką kompresję że też dość ciężko jest kopnąć w starter - a nie jestem chucherkiem Very Happy, na jedynce niezbyt da się ją na pych odpalić gdyż szoruje kołem o ziemię , musi mnie ktoś mocno popchać a ja z całej siły muszę ją dociskać, jedynie z dwójki w miarę lekko idzie na pych, ale nie przeszkadza to w normalnej pracy silnika.Wręcz taka komprecha powinna być , wszak jawka oryginalnie ma duży stopień kompresji w wersji z 3 pierścieniami jest to prawie 10:1.Jeśli po wykręceniu świecy luźno się wszystko obraca , to może masz niemormalnie dużą kompresję , a po nagrzaniu silnika tłok lekko puchnie i klinuje wszystko na amen.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:25, 21 Maj 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


u mnie sie da właśnie łatwo kopnąć w starter a z jedynki to już trochę ciężej idzie ale samemu se daje rade ale chyba będę wymieniał tłok na dwupierścieniowy z jawkowymi pierścieniami bo ten mnie nie pokoi (mam 3pierścieniowy z pierścionkami od simka)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:30, 21 Maj 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Mam to samo, chyba zaszaleję na nowy, czeski tłok. 2-pierścienie, ma się rozumieć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:44, 21 Maj 2007
glencu
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czernica/Rydułtowy


ale jawke na pych się bierze z dwójki a nie jedynki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:32, 21 Maj 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


no glencu masz racje tak pisze nawet w instrukcji obsługi że z dwójki się powinno brać na pych a tłok sobie kupie kiedy indziej może za tydzień i z normalnymi pierścieniami nie simka aha mam pytanko czy jak kupie nowy tłok dwupierścieniowy to będę mógł go zeszlifować czy to dopiero po dotarciu?

a i jeszcze jak najlepiej wyciągnąć stary tłok z silnika wkręconym w ramę bo nie chce mi się wyciągać znowu silnika z ramy żeby tłok wymienić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:46, 22 Maj 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


No ni mów, że wyciągałeś silnik z ramy by wyciągnać tłok. Przeciez wystarczy tylko zdjąc cylinder, segery, wyciagnąć swożeń i gotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mocny opór w silniku
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin