ja ma taki problem. dzisiaj naprawialem mojego rumaka. sprzegło doładnie i musialem olej wypuscic, po naprawie przyszlo do zakrecania a tu bach.!! gwint nie trzyma pod spodem w korku spustu. zrobilem tak sprubowalem dac dłuższa srubke od oryginalnej i wtedy gwint trzyma. ale czy nic w sroku sie nie stanie >> podczas jazdy u podczas uruchomienia silnika. i wogole czy tak moze byc?? odkrecilem srubke ale jutro bede musial to zrobic. jesli nie moze byc dłuższa to przegwintuje na wieksza srubke i powinno byc?? co o tym sadzicie?? prosze o odpowiedzi do jutra do 15. dzieki.
zależy jaką długą śrubę wkręciłeś jak tak z 1cm wychodzi z karteru to nie powinno się nic stać bo do skrzyni ma tak ze 3-4cm nie wiem dokładnie nie mierzyłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1