Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Gaśnie i nie zapala, zalewa świecę
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gaśnie i nie zapala, zalewa świecę
PostWysłany: Śro 20:58, 12 Wrz 2007
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Witam, jak odpalę jawkę to czasem pochodzi 2 sekundy i gaśnie (czasami uda się po mocnej przegazówce utrzymać włączony silnik).
Jak wykręcam świecę to jest w 9/10 przypadków zalana.
Czasami zgaśnie podczas jazdy z początku, ale jak już się pojeździ minutę to trzyma obroty dobrze idzie i nie przerywa.
Mam dobrze ustawione wyprzedzenie zapłonu,
przerwę na przerywaczu, przerwę na świecy, iskra jest dobra.
Mam czysty gaźnik, leję 40 ml na litr bo docieram, i świeca nie jest okopcona, tylko zalana, a wypala ją prawidłowo.
Również dobrze podłączone są kable, żaden nie jest luźny.
Iglica jest na 2 rowku od góry(ogółem są 4).
Czy może się zalewać jak będzie za duży poziom pływaka w komorze, przypominam że nie zmieniałem poziomu przez rok i wszystko było dobrze. Czy może to być wina kondensatora albo cewki wysoiego napięcia? Jeżeli tak to czy mogę kupić kondensator z malucha?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:47, 12 Wrz 2007
pawian5
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej


może cewka zapłonowa ci padła. ja tez tak mialem ze odpalilem jak go rozgrzlem to chodzil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:50, 12 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Skoro docierasz tzn., że przeprowadziłeś jakiś remont czyli silnik potrzebuje mieszanki p-p o innym składzie niż poprzednio (większe luzy czyli część mieszanki "uciekała" pomiędzy cylindrem a tłokiem zamiast zostać zassana do skrzyni korbowej). Moim zdaniem regulacja poziomu paliwa jest potrzebna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:00, 12 Wrz 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


jest napewno potrzeba(tak naprawde przy kazdym większym rozbieraniu silnika)
poprostu podegnij troche blaszke do dołu i powinno wrócić do normy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:01, 13 Wrz 2007
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Właściwie to wymieniałem tylko cylinder, więc remontem tego nie można nazwać. Ale podegnę dziś blaszkę i się zobaczy Very Happy .
Bo tak nie może być, bo się wczoraj wstydu najadłem, pierwszy raz od 3 lat prowadziłem jawkę przez cały szkolny parking, ale wstyd Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:37, 13 Wrz 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


wymieniałeś sam cylinder bez tłoka i pierścionkow według mnie to glupota lepiej kupić ten tłok i pierścionki za 20 zł a wracając do tematu to podegnij blaszkę do dołu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:14, 13 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ale wymiana cylindra (zakładam, że tłoka i pierscieni również) ma największy wpływ na to jaką mieszanke p-p potrzebuje silnik.
Podgięcie blaszki powinno pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:13, 13 Wrz 2007
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Jak mówię że wymieniałem tylko cylinder miałem na myśli komplet sworzeń segery pierścienie, tłok no i cylinder, a zwłaszcza że miałem 50ccm a teraz mam 60ccm. Czy przy 60 ccm może go zalewać, przecież on potrzebuje więcej, no chyba że dlatego ze powoli jeżdżę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gaśnie i nie zapala, zalewa świecę
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin