Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jikov 2912DC
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jikov 2912DC
PostWysłany: Czw 16:11, 22 Maj 2008
jacek1231
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Cześć

Mam problem z tym gażnikiem nie wiem jak ma być ustawiony zeby motor dobrze palił reagował odrazu na dodanie gazu oraz normalnie jeżdził czyszczenie gaźnika było robione nie dawno a nie jezdze nie ma czego czyścić , która śruba co się ustawia ?

Jest tez tam taka przesłona na schemace pod numerem 20 jak to przestawie na właczonym silniku to nabiera wiekszych obrotow i gasnie jak jest ustawiona w normalnym połozeniu to pyrka na wolnych obrotach caly czas ma wolne obroty zresztą.

co tu można zrobić

zapłon OK

Swieca to n17 Brisk

Odpala przejade sie 200 m robi sie goracy cylinder i traci moc pozniej gaśnie lub jak stoi to nie gasnie ale ledwo pyrka.

Co może być przyczyna że nie reaguje na gaz ?? linka itp jest ok.

jak zaleje w kielich to ma duze obroty po odpaleniu.

Gażnik ma jakąś blokadę ?? jak to sprawdzić

motorek to babetta215.

czy dałoby rade i czy jest sens zamontowania zwyklego gażnika od zwyklej jawki Jikov 2917 bo kruciec mam o otworze 12 mm a ten zwykly Jikov na 17mm.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:19, 22 Maj 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Mi to wygląda na za wczesny zapłon, sprawdź go dla pewności - przegrzewanie i nie wkrecanie na obroty to jego objaw

Blokada może byc w postaci zwężki na końcu gaźnika lub króćca - gdzieś w układzie ssącym na odcinku gaźńik - cylinder w postaci blaszki lub wyraźnego zgrubienia materiału w celu ograniczenia przepustowości

Zmiana gaźnika na Jikov PSB2917 w Twoim przypadku bedzie raczej bezcelowa bo króciec będzie hamować potencjalny wzrost mocy z powodu większej dawki paliwa a poza tym na Jikovie bedzie bardzo dużo palic Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Czw 16:25, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:18, 22 Maj 2008
jacek1231
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Dzięki.

Poprobuje z zapłonem chociaż niby dobrze ustawiony bo jak byl przestawiony inaczej to nie palił w ogole.

Jak silnik chodzi i kolo sie podniesie to sie rozkreca i reaguje na dodanie gazu , cos jakby nie mial mocy.

Zadziwia mnie jedna rzecz że jak naleje paliwa do krucca to odpala i sie momentalnie rozpedza az spali paliwo co sie zalało ale normalnie sie wkreca na max obroty i ma wtedy moc .

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:17, 22 Maj 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


A może dysze do wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:59, 22 Maj 2008
jacek1231
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


buniek92 napisał:
A może dysze do wymiany?


Problem w tym ze tych dysz nie da się wykrecić.

Kompresorem spróbuje przedmuchać ten gaźnik jutro może to coś pomoże.

Bo jeśli faktycznie dysze uszkodzone to by trzeba gaźnik nowy sprawić a to już graniczy z cudem poza tym się już nie opłaca.

Coś tak czuje że ten motor to tylko na żyletki się nadaje na nic wiecej.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:39, 23 Maj 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Masz możliwość zrobienia fotek jak ten gaźnik jest zamontowany? Jeśli tak samo jak Simsonowski, to mogę Ci sprzedać Binga 17 (brakuje mu jedynie regulacji linki ssania i gazu (od BVF powinny pasować). Jeśli jesteś zainteresowany to wal na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:22, 23 Maj 2008
juginfs2
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Wronki


a wymieniałeś gaźnik bo ja moją jeździłem na innym gaźniku i po pewnym czasie na wyskokie wbijał więc założyłem stary i wszystko ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:05, 23 Maj 2008
dawinet
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica
Płeć: Mężczyzna


spróbuj może zapłon ustawić w lewo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:15, 24 Maj 2008
jacek1231
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Siema

Gaźnika nie wymieniałem cały czas tak było poprostu caly czas byla ta usterka uniemozliwiajaca normalna jazde.


Pewnie jest tak samo zamocowany jak BING 17 tylko że kruciec mam o otworze 12 mm pod tego oryginalnego jikova wiec bing mi nie podejdzie bo zdaje sie ma gardził 17 mm ? ale mocowanie ma takie samo tak po zdjeciach w necie widze.

Dysze dziś odkreciłem i wyczysciłem / 35 i 55 / gaźnik również i potem sprawdze czy bedzie działał lepiej.

czy do tego ustawienia zapłonu bardziej w lewo to musze sciągać głowicę czy poprostu wystarczy że zaznaczę sobie kreska jak jest teraz ustawiony zapłon i przestawie w lewo to czy zeby wrócić do tych ustawień co są teraz to wystarczy że wrócę tą obręczą z cewkami do wczesniejszego położenia i bedzie ten zapłon ustawiony jak jest teraz ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek1231 dnia Sob 22:29, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:22, 24 Maj 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Bing 17 ma gardziel 15mm. Dałoby radę te 12mm rozszlifować raczej.
Co do mojego gaźnika: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chcesz, to pisz do mnie na PW. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:50, 24 Maj 2008
jacek1231
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Gaźnika to już innego raczej nie bede wstawiał , nie opłaca juz się raczej.

Proszę o odpowiedz dotyczącą zapłonu co opisałem w poprzednim poscie.

Czy muszę koniecznie sciągać tę głowicę, pytam bo sam jeszcze zapłonu nie ustawiałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:10, 25 Maj 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie musisz, możesz użyć suwmiarki, albo zwykłego pręta z zaznaczonym wyprzedzeniem na nim. Wkładasz pręt, w jakimś miejscu (w jakimś charakterystycznym, np. koniec żeberek) zaznaczasz kreską, odmierzasz te 1.8mm czy ile tam i kręcisz wałem tak, aby tłok znajdował się tą odległość przed GMP.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:12, 25 Maj 2008
jacek1231
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


dzięki

Tylko ja mam zapłon elektroniczny więc powinno być dobrze ustawione jak jest teraz / tam jest moduł zapłonowy /

Obawiam sie ze moge nie wrucić do poprzednich ustawień

Postał motorek pare dni i nic nie przestawialem i teraz to w ogóle nie chciał dziś odpalić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek1231 dnia Sob 22:47, 31 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Jikov 2912DC
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin