|
 | jest iskra a moto nie pali :( |  |
Wysłany: Pon 21:22, 26 Cze 2006 |
|
|
| kurczak_00 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 04 Cze 2006 |
| Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| czemu nie pali moto jak jest iskara?? co jest nie tak czekam na szybka odpowiedz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Pon 22:00, 26 Cze 2006 |
|
|
| wojac3 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 07 Maj 2006 |
| Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może zle ustawiony zapłon ?
Albo możę słaba kompresja.
Ja miałem wszystko ok - była iskra itp. ale była jakaś zwalona świeca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:01, 26 Cze 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:15, 26 Cze 2006 |
|
|
| kurczak_00 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 04 Cze 2006 |
| Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| KOMPRESJE MA DUZO BO JAK PCHAM TO CIEZKO JAESY TLOK RUSZYC NA 1 JAK RAZ PCHALEM TO JUZ TAK JBY LAPAL TAK SZCZELALO ALE NIE ZALAPAL TO CO TRZEBA ZROBIC PROSDZE O DOKLADNY OPIS |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:19, 27 Cze 2006 |
|
|
| wojtas91 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Lut 2006 |
| Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdziłeś, czy masz benzyne w baku heheh
Przeczyśc gaźnik, jeżeli benzyne masz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:42, 27 Cze 2006 |
|
|
| superwojtek2 |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 07 Maj 2006 |
| Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| kranik paliwa, tłumik, dysze, filtr powietrza, paliwa ( jeżeli masz ), hmm chyba o niczym więcej nie zapomniałem, posprawdzaj to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:48, 27 Cze 2006 |
|
|
| wojtas91 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Lut 2006 |
| Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Może być, że dostaje lewe powietrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:00, 27 Cze 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lewe przy gażniku
wymień uszczelki w gażniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:24, 27 Cze 2006 |
|
|
| kurczak_00 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 04 Cze 2006 |
| Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jak ustawic zaplon w kyota strone krecic iskrownikiem?? a ktzywka ma tak szpare to ta szpara ma byv równo z ta szpara na magnecie czy nie?? bo mi cos nie pasuje czekam na odp |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:19, 27 Cze 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ja mam równo i jest dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:29, 28 Cze 2006 |
|
|
| Bigos1988 |
| >Pirat drogowy Bigi< |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2006 |
| Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| kompresja zaslaba,zapchany gaznik,zly zaplon,zla przerwa,felerna swieca moze daja zla iskre,niedostawc moze paliwa,moze miec zapchane dysze w gazniku poczysc i zobacz i zobacz jak masz ustawiony zaplon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:06, 28 Cze 2006 |
|
|
|
| kurczak_00 napisał: | | jak ustawic zaplon w kyota strone krecic iskrownikiem?? a ktzywka ma tak szpare to ta szpara ma byv równo z ta szpara na magnecie czy nie?? bo mi cos nie pasuje czekam na odp |
Tam wogóle powinien być taki mały klinik, żeby się to nie przesuwało |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:09, 28 Cze 2006 |
|
|
| kurczak_00 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 04 Cze 2006 |
| Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| kinkik na korbowodzie?? czy na czym?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:25, 28 Cze 2006 |
|
|
|
| pomiędzy krzywką a korbowodem. klinik wchodzi w wycięcie w krzywce i na wale |
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|