Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jawka
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jawka
PostWysłany: Śro 22:44, 06 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Jawa jest po remoncie; łożyska, zimeringi wymienione. Pali z kopa. Na źle ustawionym zapłonie(metodą prób i błedów ustawianym) jechała nawet na 3 na wolnych obrotach, po ustawieniu zapłonu nie wkręca się na wysokie obroty na biegach. Na iglicy ma ustawioną najbogatszą mieszankę, w komorze pływakowej blaszka podgięta do samej góry. Im uboższą ma mieszankę, tym słabiej jedzie. Gdy podczas jazdy się wciśnie dynks od przelewania to wkręca się normalnie na wysokie obroty. Co to może być? może łapać lewe powietrze między karterami? Połączenia gaźnik-kruciec, kruciec- cylinder są szczelne. Nowe pierścionki, świeca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:07, 06 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Musisz dotrzeć w miarę docierania się części będzie coraz więcej mocy. Dobrze dotrzyj i nie przegrzewaj, a będzie cacy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:12, 06 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Nie moja, kolegi. Cylinder i tłok nie były wymieniane. Jawa ma naprawdę dużo mocy bez obciążenia, jak się biegnie obok. Pod obciążeniem nie chce wkręcać się na obroty. Na wolnych ma siłę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:16, 06 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Niech sprawdzi jeszcze raz ustawienie zapłonu i uszczelni wszystkie połączenia, no i regulacja gaźnika się kłania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:24, 06 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Połączenia są szczelne, kilka razy już było próbowane na różnych gaźnikach, i to samo. Zapłon przestawił koleś w sklepie-naprawie, który z 30 lat robi Jawki. może przepuszczać miedzy karterami? uszczelka z tektury 1mm, bez siliconu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:32, 06 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


co on tam ma za zębatkę wsadzoną?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:49, 06 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


12 zębów. Może przepuszczać? Jak silnik był złożony wo wydawało mi się, że łożyska tak jakoś dziwnie chodzą, ciężko i raz lżej,a raz gorzej. Wał ma luz, ale nie na łożysku, tylko na tej tulejce miedzianej. Z tym, że to luz tulejka-korbowód, a nie sworzeń-tulejka. pojeździ jeszcze trochę ten wał, czy może pęc?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:43, 07 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


trochę to polata, ale można wymienić tulejka 3 zł kosztuje.
Skoro na 12z nie ma siły to coś jest źle poskładane.
Łożyska dziwnie wam chodzą bo pewnie wbijaliście je złotkiem i waliliście w wewnętrzną bieżnię, jeżeli jest tak jak myślę to łożyska na złom


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:11, 07 Sty 2010
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A ten tłok mże niech nowy zaloży.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:34, 07 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Jak wcześniej mówiłem na wolnych obrotach ma siłę, więc tłoku na razie nie. Łożyska wbijane były młotkiem, ale małym i po zewnętrznych krawędziach, superdelikatnie. Na wale łożyska normalnie chodzą, tylko w prawym karterze to przy zębatce jakoś dziwnie. To co rozebrać silnik i jeszcze raz złożyć z inną uszczelką? tamta była trochę niestarannie wykonana...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:49, 07 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


nowa uszczelka + silikon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:25, 07 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Heh, tak to jest, jak się chce coś szybko zrobić i nie ma się silikonu... A miałem nadzieję, że wymyślicie coś, co mnie uratuje przed rozpoławianiem silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:42, 08 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Jak nie ma silikonu to robi się po staremu i składa na farbę olejną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:49, 08 Sty 2010
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Dzięki, bo nie wiedziałem. Może jakąś starą tam wygrzebie z garażu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:23, 08 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Ja raz składałem silnik na farbę i elegancko trzyma, tylko musisz odczekać kilka godzin żeby dobrze trzymało


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Jawka
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin