 | Jak to dokręcić !! Są fotki!! |  |
Wysłany: Pią 19:30, 27 Kwi 2007 |
|
|
bertooo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Kwi 2007 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak to dokręcić jest luz!! Bardzo duży. A nie wiem jak to sięnazwya więc daje fotki! Przy zawieszeniu! Luz widać na drugiej fotce.
Dzieki za odpowiedz!
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 22:54, 27 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to wachacz jest i oś wachacza
w jawce nigdy specjalnie sie nie przyglądałem ale wydaje mi sie że gwint powinien być i sie zakręcać z dwóch stron powinno
kup nowa ośke wachacza i wymień,problem powinien zniknać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:37, 28 Kwi 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hej ogar2007 niekoniecznie ponieważ może być guma sparciała na tulejach a ich juz sie nie dostanie do jawki będzie trzeba samemu dorabiać a to w cale nie jest takie proste. POZDRAWIAM!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:36, 28 Kwi 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie da sie wymienic oski wachacza bo czegos takiego nie ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:23, 29 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to co to jest(na czym sie wachacz trzyma9zazwyczaj dokręcane śrubami) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:27, 29 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wszystko jest tak jak powinno być. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:04, 29 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w ogarze nakrętki sa z obu stron
sory za wprowadzenie w błąd
ale te drugie zdjęcie wygląda jak pęknięcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:22, 30 Kwi 2007 |
|
|
bertooo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Kwi 2007 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
;/ ja juz nie wiem
Da sie to dokrecic jakos ?
Zeby sie bylo takiego luzu ??
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:51, 30 Kwi 2007 |
|
|
Polonez |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja mam pytanie, jak odkręcić głowicę od cylindra? Jakim kluczem bo te śrubki tak głęboko siedzą i nie wiem jak to odkręcić  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:43, 30 Kwi 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kluczem !!!!!
za tą wypowiedź dostajesz warna. Kozioł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:28, 30 Kwi 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Polonez poczytaj trochę i nie zadawaj bezsensownych pytań oczywiście że kluczem a czym innym. Jedź do sklepu j kup sobie klucz rurkowy 10 i po sprawie. A co do twojego problemu bertooo to ja uważam że nawet jak ma luz na boki te 1-2 cm to nie warto tego robić bo sie tylko narobisz i na w*******sz tak jak ja. Jeżeli jednak podejmiesz sie tego to jak będzie jakiś problem to pisz postaram sie pomóc.
POZDRAWIAM!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:47, 30 Kwi 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie róbcie z chłopaka durnia, przecież napisał że kluczem tylko nie wie jakim.Kup sobie klucz nasadowy 10 i po problemie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:07, 30 Kwi 2007 |
|
|
Polonez |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak widać nadal tylko 1/3 Polaków umie czytać ze zrozumieniem:D Pytam się "jakim kluczem?" a odpowiedź brzmi "kluczem".... lol, bez komentarza.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:46, 06 Maj 2007 |
|
|
gibon |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 21 Kwi 2007 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
albo srubokrętem (grzechotką)z dołanczanymi koncówkami i przedłużka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:00, 06 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja umiem czytać i z tego co tu wyczytałem to można dokręcić cylinder Kluczem Rurkowym 10" , Kluczem Nasadowym 10", i śrubokrętem czyli grzechotką z dołanczanymi nasadówkami (nasadówka musi być 10") |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|