| | |
Wysłany: Sob 18:30, 21 Sty 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaceq napisał: |
w jaki sposób?
jeżeli jest nowy to co on ma do jakości sprzęgła?
oleje syntetyczne z syntetycznymi można mieszać spokojnie, ale nie syntetyki z minerałami (tak przynajmniej w samochodach jest)
a co to autora:
zdejmij osłonę sprzęgła i popatrz
może jest dużo syfów albo masz już tarczki do wymiany
a co do tych dwóch kulek to nie wiem
ale samą linką tylko regulujesz? |
A no w taki sposób mistrzu od siedmiu boleści
Że każdy olej ma swoją lepkość przykładowo olej do skrzyni powinien być lepkości SAE 30.
Oleje samochodowe mają to do siebie że ich skład zawiera różnego typu dodatki bo jak byś nie wiedział samochodzie jest sprzęgło suche.
Na drugi raz jak masz kogoś poprawiać to zorientuj się w temacie i napisz coś z sensem bo nie lubię jak mnie ktoś cytuje i bredzi głupoty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:32, 21 Sty 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz9 napisał: | no majster nie napisałes nam czy sprawdziłes tą swiece? i czy jawka ma wogule iskre |
Iskra jest tylko jak przekręce stacyjkę tak jak bym chciał włączyć śwatła. W innych pozycjach stacyjki nie ma iskry. A i jeszcze jak mam przełączone tak jak by na światłach to one się nie zapalają i działa wtedy trąbka (bzyczek). Wszystko mam w lampię podłączone nic się nie odłączyło.
PS.
Jak bez podłączania stacyjki można zrobić iskrę ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:53, 21 Sty 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak ? zamiast prąd z iskrownika dajesz wprost do cewki butelkowej no i działa. PO prostu zamiast kabel prowadzić do stacyjki podłączasz tak żeby jej nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:08, 21 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odłącz te kabelki od stacyjki i wtedy zobacz zapalic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:34, 22 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stachu.G napisał: | Jaceq napisał: |
w jaki sposób?
jeżeli jest nowy to co on ma do jakości sprzęgła?
oleje syntetyczne z syntetycznymi można mieszać spokojnie, ale nie syntetyki z minerałami (tak przynajmniej w samochodach jest)
a co to autora:
zdejmij osłonę sprzęgła i popatrz
może jest dużo syfów albo masz już tarczki do wymiany
a co do tych dwóch kulek to nie wiem
ale samą linką tylko regulujesz? |
A no w taki sposób mistrzu od siedmiu boleści
Że każdy olej ma swoją lepkość przykładowo olej do skrzyni powinien być lepkości SAE 30.
Oleje samochodowe mają to do siebie że ich skład zawiera różnego typu dodatki bo jak byś nie wiedział samochodzie jest sprzęgło suche.
Na drugi raz jak masz kogoś poprawiać to zorientuj się w temacie i napisz coś z sensem bo nie lubię jak mnie ktoś cytuje i bredzi głupoty |
mój ogar przejeździł długi czas na mixolu w skrzyni i nie czułem różnicy kiedy zmieniłem na 80W
nie, nie kolego to nie 4t
a poza tym mixol jest rzadszy od silnikowego oleju bo silnikowy trudno miesza się z benzyną
to nie jest supernowoczesny silnik odrzutowy...
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaceq dnia Nie 0:36, 22 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 3:11, 22 Sty 2012 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc jeśli jesteś taki mądry po co w ogóle ktoś wymyślił różne rodzaje i gatunki olei ? Wlejesz olej do smażenia z biedronki do skrzyni to też pojedzie i będzie wszystko działało jak powinno ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:47, 22 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak też zrobię...
jeździłem na mixolu, mobil1 40W10 i Hipolu
i nie widzę żadnej różnicy działania sprzęgła |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaceq dnia Nie 11:11, 22 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:21, 22 Sty 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może starajmy się pomóc naszemu koledze co ma problem, a nie się chwalić kto jest mądrzejszy.
Hipol to wiadomo ze jest to olej do przekładni automatycznych, a co do oleju do skrzni to rekomendowany do jawki czy ogara bedzie LUX 10 albo HIPOL 12 zł litr oleju na orlenie i wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:14, 22 Sty 2012 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie kondzio dobrze powiedział. Ja kiedyś jak miałem Jawkę po remoncie to wlałem mu do skrzyni jakiś drogi olej syntetyczny żeby dobrze chodził ale sprzęgło się ślizgało bo miał on za dużo róznych dodatków zmniejszających tarcie itp. Więc wlałem LUX 10 i było ok od tamtego czasu. A co do problemu to poprowadź kabel bezpośrednio od iskrownika do cewki pod bakiem. Przy cewce pod bakiem masz 2 wejścia: 1 to masa(rama pojazdu), a drugie to właśnie prąd z iskrownika. A może poruszaj trochę tymi kablami w stacyjce? Możliwe że któryś z nich zaśniedział czy coś i nie przewodzi jak powinien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:18, 22 Sty 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam !!
Przed chwilą byłem w garażu i iskrowniku podłączyłem przewód który jest przeznaczony do cewek świetlnych do wsuwki od cewki zapłonowej (zamieniłem je mięjscami ) i była iskra ! Czy to normalne ?
EDIT
Zaobserwowałem jeszcze że jak odłączę cewki od świateł to nie ma iskry (na stacyjce przełączonej na światła ) czy to normalne ? Kable w stacyjce przedmuchiwałem podłączałem od nowa i nic dalej to samo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dav6030 dnia Nie 12:42, 22 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:56, 22 Sty 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz mięć zepsutą cewkę zapłonową.
Jak ja na początku co jawe miałem to nie pojmowałem jak to chodziło, cewka zapłolnowa i świetlne były podłączone do cewki butelkowej , a masy nie było i działało. Teraz musisz coś zrobić , weż probówkę samochodową jak nie masz to kup z 3 zł kosztuje taki jak by śróbokręcik z kablem wychodzącym kabel dajesz do masy a śrubokręt przykładasz do kabla od cewki zapłonowej kopiesz i patrzysz czy się lampka oświeca. Jak nie oświeci się próbówka to znaczy ze nie ma prądu w kablu czyli cewka zapłonowa nie działa. Ja osobiście radził bym ci nową istalacje elektryczną położyć, kabli dużo nie ma . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:38, 22 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kondzio310 napisał: | Może starajmy się pomóc naszemu koledze co ma problem, a nie się chwalić kto jest mądrzejszy.
Hipol to wiadomo ze jest to olej do przekładni automatycznych, a co do oleju do skrzni to rekomendowany do jawki czy ogara bedzie LUX 10 albo HIPOL 12 zł litr oleju na orlenie i wszystko. |
piszesz ze mamy sie postarac pomuc koledze a i tak zaraz sam nadajesz o oleju
Już koniec OT o tym oleju! /50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:35, 22 Sty 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymieniłem cewkę W/N i zapłonową dalej to samo gdy odłączę cewkę zapłonową dalej się iskra pojawia. Co to może być dalej proszę o poradę !
PS. masa to np. rama- silnik ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:24, 22 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdzałes na innej fajce i swiecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:38, 22 Sty 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak wszystkie świece jakę mam próbowałem ! A czemu może to być wina fajki .??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|