Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » tłok o coś wali. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tłok o coś wali.
PostWysłany: Śro 21:47, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam.
Złożyłem dziś jawkę(wał..itp,)wkońcu i cylinder,głowica skręciłem wszystko, i chce przekręcić wałem dochodzi tłok do samego końca i o coś wadzi,lekko przekręce wałem(minie ten punkt wadzenia)i idzie do dołu i tak w kółko.


Co to może być ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:17, 25 Sty 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


o cos w cylindrze chaczy lub o cos w głowycy moze o swiece


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:22, 25 Sty 2012
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Taaaa w cylindrze.. A co może wadzić? Może pierścień o wydechowy? Najprawdopodobniej jest to pukanie tloka o głowicę. Dałeś podkładkę tam? Jeśli tak to daj grubszą i powiedz czy coś dało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:22, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


lukasz9, to nie o świece , bo wez ściecy tak samo jest.
tom cio,"Może pierścień o wydechowy?" niee. Czyli dać jeszcze jedną uszczelke?.Jeszcze jedno, skręciłem głowicę i cylek i słychać źe jest nieszczelność, danie drugiej uszczelki zlikwiduje to?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamazynek3 dnia Śro 22:32, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:30, 25 Sty 2012
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Bije tłok o głowicę. Jak chcesz to sprawdzić weź nałóż cienką warstwę plasteliny na komorę spalania i kopnij tak z wyczuciem a ujrzysz piękne odbicie denka tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:34, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mlody1432, ale czemu? prześniej było dobrze,dopiero po wymianie wału cylindra i głowicy tak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:36, 25 Sty 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Urok współczesnych części. Daj uszczelkę pod głowicę, albo dotnij grubszą pod cylinder, tak grubą, żeby nie uderzało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:43, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Irzyk, Z bloku technicznego może być ?? jak nie to mam jeszcze jedną starą uszczelke wystraczy ona ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:46, 25 Sty 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Blok techniczny jest cieniutki. To już lepiej spróbuj starą dorzucić, o ile nie jest uszkodzona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:52, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Spróbuje z tą starą , bo tłok dotyka głowicy, nie uderza tak mocno że wałem nie idzie przekręcić.Jak z tą starą uszczelką nie wyjdzie to spróbuję z tej kartki heheh może się uda.

Dzięki chłopaki za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamazynek3 dnia Śro 22:53, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:55, 25 Sty 2012
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Tak jak Irzyk to ujął "Urok współczesnych części."
Być może tłok jest za wysoki, korbowód za długi lub źle wykonany cylinder i takie cuda się dzieją.
Ja mogę Ci poradzić (jeżeli będziesz dorabiał uszczelki pod cylinder) użycie pudełka po bombonierce lub takich tekturek co w rajstopach są, wyciąć według wzoru i obciapać smarem. Jak równo przyciśniesz i zostawisz do wyschnięcia to będzie ładna gruba uszczelka, która będzie się bardzo dobrze sprawować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:01, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mlody1432, czyli jak tam zrobie z tą tekrurą , to też już nie będzie przedmuchów? bo jak teraz kręce wałem i dochodzi do głowicy to słychać jak ucieka sprężanie między cylindrem a głowicą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:07, 25 Sty 2012
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


A co będzie miała uszczelka pod cylindrem do puszczania kompresji na połączeniu cylinder - głowica?
Zdaje Ci się, że akurat tam ucieka kompresja. Jest to takie jakby "złudzenie" dźwiękowe (oczywiście jeżeli jest podłożona podkładka).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Śro 23:07, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:11, 25 Sty 2012
kamazynek3
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mlody1432, na początku myślałem że pierścienie przepuszczają, ale zatkałem szmatką okno wydechowe a drugie również , przysadziłem ucho do głowicy i to na 100% jest na łączeniu cylinder-głowica.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:05, 26 Sty 2012
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Może również uciekać przez nieszczelny gwint na świecy.
Może być tak że tłok wali o uszczelke pod głowicą...

Można dać 2 uszczelki pod głowicą, ale wtedy są juz 4 punkty gdzie może uciekać kompresja, a gdy jest tylko jedna to są 2 punkty..
Uszczelke pod cylinder dorób samemu, załóż cylinder i zobacz ile oddalony tłok jest od krawędzi cylindra w GMP. Zrób doświadczalnie tak by nie bił o głowicę. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tłok o coś wali.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin