Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » ehhh cylinder, tlok Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
ehhh cylinder, tlok
PostWysłany: Śro 23:50, 25 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Zmienialem tlok na 3 pierscieniowy niby wszystko ladnie i dobrze ale jak zajrzalem do cylindra to tlok byl jakos tak ze u gory byla wieksza przerwa a na dole prawie szorowal o cylinder, pomyslalem ze pierscienie nie weszly dobrze w zamik ale nie, nadal bylo tak samo, wymienilem szpilke i niby bylo lepiej wiec szytko skrecilem, poczekalem do nastepnego dnia az wyschnie hermetic i probuje odpalic, nie chce z kopa to z pychu, bigne a mi w cylindrze dzwoni i jawa jest tak slaba ze nie ma mocy porocowac na wolnych obrotach, tylko jak biegne to pali, rozebralem jeszcze raz i znowu tak samo tlok jest krzywo, zdjalem cylinder, wymienilem piersicenie(pomyslalem ze mi jakies motyl wcisnal) i tak samo, jedyne co teraz mi na mysl przychodzi to ze poprzedni wlasciciel robil szlif cylindra i mi o tym nie powiedzial, spojrzalem na oznaczenie starego tloka a tam pisze B2, czy to oznacza ze ma cylek poszlifach i musze kupic tuningowany tlok?? i jaki tuningowany ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:43, 26 Paź 2006
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


zmierz średnice cylka albo zabierz cylek ze soba do sklepu i niech dopasuje Ci odpowiedniej wielkości tłok i pierścienie do cylka. Jezeli masz cylek 50 to wtedy srednica jest 38, po pierwszym szlifie 38,25 no i kolejne +0.25 a jezeli masz cylek 60 to srednica jest 40 i co szlif to +0.25


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:27, 26 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


dobra zmieze raczje cylka nie zabiore bo spilki gaznika nie chca sie wykrecic i nie da sie do konca zdjac cylindra, ale zmieze i wezme stary tlok ze soba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:36, 26 Paź 2006
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


ale ty musisz zmierzyc srednice cylindra a nie tłoka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:44, 26 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


wiem zmierze cylinder a do sklepu wezme tlok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:52, 26 Paź 2006
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


no i bardzo dobre rozwiązanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:51, 26 Paź 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Po co Ci tłok do sklepu brac Question Zdejmij jakoś ten gaźnik i weź cylinder i niech Ci da dobre pierścienie i tłok.
Lepiej od razu zrobić te szpilki gaźnika, niż żeby miał później łapać lewe powietrze Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:53, 26 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


zmierzylem i wyszla srednica cylindra 38,5mm czy to znaczy ze cylek mam po dwoch szlifach??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:56, 26 Paź 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Tak po 2 szlifach masz i jeszcze możesz jeden szlif... Dobrze gadam Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:02, 26 Paź 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Dobrze może wykonać jeszcze jeden szlif i ma już II.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:14, 26 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


nie lapie mi lewego powietrza bo krociec jest bardzo dobrze uszczelniony, tylko chodzi o to ze szpilek gaznika nie moge odkrecic od cylindra a blokuja one zebym wyjal cylinder takto krociec i gaznik zchodza bez problemu, probowalem juz duzo mozliwosci, wiec jak bede chcial wyjac cylinder bede musial uciac te szpilki albo zdjac przednie oslony, dlatego wezme tlok bo cylindra nie mam jak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:21, 26 Paź 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Co Ci da jak weźmiesz tłok Question Przecież tłok jest nominał (chyba).
Jak średnica cylka wynosi 38,50 mm to poproś tłok na II szlif i do tego pierścienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:52, 26 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


na wymienialem tlok dwupierscieniowy na 3-piersiceniowy zeby zdobyc troche mocy, ten tlok dwupierscieniowy jest wlasnie na drugi szlif bo dlugo na nim jezdzilem, wiec go wezme a ten nowy 3-piersiceniowy jest nominal bo nie wiedzialem ze mam szlify:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:53, 26 Paź 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Wcale 3 pierścieniowy tłok nie daje więcej mocy, tylko mniej Laughing
Poczytaj na forum !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:18, 26 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


jak to mniej?? przeciez trzy pierscienie to lepsza kompresja, to jak moze dawac mniej mocy?? poczytam zaraz

moj kolega jak wlozyl sobie trzypierscieniowy tlok to czuc bylo duzo roznice w mocy, a obroty sie nie zmienily, wiec troche nie dowierzam w gole nie wurzucam swojego tloka dwopierscieniowego wiec w kazdej chwili bede mogl zamienic jesli nie bede zadowolny:D

Następnym razem za podwójnego posta będzie WARN - gniewny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ehhh cylinder, tlok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin