Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » ehhh cylinder, tlok Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 23:43, 26 Paź 2006
wojac3
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


Dwu pierścieniowy daje większa kompeche


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:10, 27 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


????? w to juz zupelnie nie wierze, nie bajerujcie mnie tutaj:) trzy pierscieniowy daje wieksza kompresje i moc, co do obrotow to moga sie zmiejszac bo tarcie sie na pewno zwieksza ale na pewno nie tak drastycznie, tylko troszke mniejsze sa, w ogole przy vmaxie mojej jawy 80km/h Mr. Green (na serio) jak bede jechal te 2km/h mniej kosztem wiekszej mocy to mi to nie przeszkadza:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:53, 27 Paź 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Tyle to Ci pewnie tylko licznik pokazuje :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 2:12, 27 Paź 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


hehehe moze :P Mr. Green ale wiem ze simki biore:P:P robi sie ooftopic a nie chce dosta warna za offtopa:P:PSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 2:28, 27 Paź 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Nie dostaniesz Cool Bo to w końcu jest związane z Jawką Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:52, 11 Lis 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


dobra kupilem ten tlok 38,5mm i do niego pierscienie tez 38,5mm,tlok pasuje idealnie, zalozylem pierscienie, i chce wlozyc tlok do cylindra, bardzo ciezko wchodzil ale to normalne porzy nowych pierscieniach, wszedl w kocu ale w cylindrze tez ciezko chodzi, narazie wepchnolem go kawalek, strasznie ciezko, powiedzcie czy to nromlane czy jak juz wejdzie to popwinien lekko isc??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:12, 11 Lis 2006
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


to zalezy czy bardzo cięzko wchodzi, czy tylko z deka ciężko. Jeżeli jest tak że aż trudno ręką pchnąć to znaczy że coś jest nie tak. A jeśli możesz pchnąc to jednym palcem(z trudem) to jest ok. Przy wkładaniu tłoka posmaruj scianki cylindra mixolem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:15, 11 Lis 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


powiedzmy tak, to nie jest moj pierwszy motor, wiec silniki nie sa mi obce, tylko pierwszy raz wymienialem tlok i pierscienie w 223, nie znam specyfyki tego silnika, bo np w komarze jak juz wszedl to lekko szedl, w junaku podobnie berdzo ciezko bylo wsadzic tlok ale pozniej juz lekko, w wsc'e tlok wchodzil do pewnego momentu ciezko a pozniej juz normalnie chodzil Smile scianki sa wysmarowne olejem i tlok tez, tlok bardzo ciezko wchodzi, chyba podepre tlok i bede go wbijal moltkiem, musi wejsc, wszytko jest dobrze dobrane, jak nadal tak bedzie to go wyjme i nie bede ryzykowal wtedy pomsyle co dalej narazie bede jeszcze probowal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:28, 11 Lis 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ta młotkiem to se wiesz gdzie możesz walnąć Brick wall
Może pierścienie nie wszedły w zamki w tłoku Question
Może ty masz cylka po I szlifie, a kupiłeś tłok na II Question
Przecież tłok powinien normalnie wejść bez większych problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:53, 11 Lis 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


na pewno na II, jeszcze dzisiaj dla pewnosci mierzylem cylinder, 38,5mm, z tego co sie tu dowiedzialem to jest II slif czyli mam wszystko dobrze, pierscienie tez weszly dobrze w zamki trzy razy sprawdzalem, ale juz po problemie jakos wszedl ten tlok kopnolem i chodzi lekko, chyba juz jest dobrze:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:02, 11 Lis 2006
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


weźź jeden pierścień, i wsadx go do cylindra samego (bez tłoka). Jeśli pierścień wejdzie to ok, a jeśli nie to albo musisz załozyc mniejsze pierścienie, albo (tylko wtedy gdy pierścienie są minimalnie za duże) spiłowac troszke pilnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:35, 11 Lis 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


no wlasnie sprawdze tak jeszcze:) ale chyba wejdzie bo tlok juz chodzi ale dla pewnosci tak zrobie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:18, 11 Lis 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Tłok bez pierścieni w cylinder musi wchodzić bardzo lekko. Z pierścieniami już ciężej, ale bez przesady i nigdy nie można walić młotkiem w te rzeczy Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:59, 11 Lis 2006
Alonzo
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


jesli sie wie jak to robic to mozna:P wystarczy ze sie podeprze tlok zeby wale nie rozwalic i delikatnie pukac, pierscienie weszly, widac jakies takie miejsce dziwne w cylindrze mam, naszczescie to jest na samym dole cylindra czyli nie w rejoinie pracy pierscieni wiec nie ma problemu;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:07, 11 Lis 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


i pierścieni nie ruszaj żadnym pilnikem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ehhh cylinder, tlok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin