|
 | Dziwnie pracuje i przerywa. |  |
Wysłany: Nie 14:13, 23 Lis 2008 |
|
|
| Lopez |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 08 Lut 2008 |
| Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam problem. Otóż kilka dni temu zauważyłem, że moja jawa jest troche słabsza i gorzej pali. Dzisiaj w czasie jazdy silnik zaczął jakos dziwnie pracowac. Zmieniłem swiece na inna, nic nie dalo, potem wstawilem znowu ta sama i caly czas jest cos nie tak. A dokładniej to: na 1 jakos da sie jezdzic, ale bardzo szarpie i jakos dziwnie cicho jakby "strzela" w okolicach cylindra/gaźnika. Na 2 to nie da rady jechac ponizej 25 bo silnik strasznie przerywa i bardzo traci moc. Dziś 2 razy tak cicho strzelil z tłumika. Jak sie rozpedze troche bardziej to juz mniej przerywa i jakos jedzie ale slabo. Iskra widze, ze jest prawidłowa, dysze czyste, paliwo widze ze chyba dopływa, więc nie wiem... Mógł zapłon się sam przestawic?
pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 14:16, 23 Lis 2008 |
|
|
| tom cio |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 19 Lut 2008 |
| Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Możliwe że tak mam ten sam problem. Musisz zobaczyc czy ci się zapłon nie przestawił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:17, 23 Lis 2008 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| zobacz czy kondensator sie nie poluzował i ustaw zapłon bo mozliwe ze sie przestawił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:06, 23 Lis 2008 |
|
|
| krzysiek025 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 21 Lis 2008 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| z własnego doświadczenia radze ci najpierw przeczyścić dysze wysokich i niskich odrotów a jak to nic nie pomorze to zrób tak jak ci napisał ogar2007 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:16, 23 Lis 2008 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| wszystko pouszczelniaj, wyreguluj zaplon i wyczyść gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 20:48, 23 Lis 2008 |
|
|
| Lopez |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 08 Lut 2008 |
| Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To tak: dysze sa czyste, gaźnik raczej też, wszystko jest szczelne i dziś looknąłem co i jak. Sprawdziłem zapłon i ustawiłem przerwe na platynkach, ale dziwi mnie jeden fakt: w dolnym martwym punkcie platynki się szeroko otwierają . Zapłon ustawiał mechanik i na starym silniku (mam 2 ) było tak samo Ustawiłem, że przed GMP (na oko :P) otwierają sie lekko, ale nie wiem czemu w DMP tez sie otwierają. Motóra odpaliłem za moze 10-15 kopem i rozgrzałem go, potem na 1 po podwórku po sniegu troche pojezdzilem i nie czulem szarpania i takich rzeczy jak poprzednio. Na wolnych obrotach słysze takie "cykanie" dobiegające z silnika, nie wiem co to. Sprawdzilem po jezdzie jeszcze iskrownik i miedzy platynkami pojawia sie taka żółta iskra, czasem duża, czasem mała. Motor jest jakby troche mocniejszy, ale nie mialem gdzie go wypróbowac na 2 i 3. Co o tym sądzicie...  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 23:15, 23 Lis 2008 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jeśli pojawia ci się iskra w DMP to masz bardzo wyjechaną krzywkę wymień ją i po kłopocie nowa kosztuje około 15 peelenów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:40, 25 Lis 2008 |
|
|
| Lopez |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 08 Lut 2008 |
| Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeździłem wczoraj no i na 2 i na 3 ciągnie bez problemu i nie przerywa Więc chyba przestawienie zaplonu pomogło
Co do tego otwierania sie platynek w DMP to tylko i wyłącznie wina krzywki ? Bo na drugim silniku miałem tak samo, ale tam cos chyba koles mówil ze krzywka jest zjechana, ale nie jestem pewien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:07, 29 Gru 2008 |
|
|
| owen9305 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 30 Wrz 2008 |
| Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| myślę, że musisz ustawić zapłon i wyczyść platynki. Chociaż u mnie padła cewka zapłonowa. Iskra na świecy była, a jak odpalił to przerywał bo iskra już ginęła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|