Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dosyć niska predkośc - Jawa 50 Mustang
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dosyć niska predkośc - Jawa 50 Mustang
PostWysłany: Pią 22:32, 03 Wrz 2010
mimi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Panowie, ratujcie, moja Jawa jedzie ok. 40~45 km/h, w porywach do 50. Jak na czeską jawę to trochę mało (według mnie),co mogę zrobić zeby poprawić osiągi? Wiem, ze trzeba bedzie wyczyścić głowicę i tłumik z nagaru, w cylindrze zbyt wielkich rys nie zauważyłem. Mozliwe, że źle ustawiony jest też zapłon. Co jeszcze mozna zrobić, żeby poprawić prędkość??

[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem, czy na tym zdjęciu się czegoś dopatrzycie, ale jednak wstawię:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:53, 03 Wrz 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Ustaw zapłon , wyreguluj gaźnik,zmień pierścionki i powinno śmigać.Sprawdź czy nie masz przytkanego wydechu.A jaką masz zębatkę zdawczą??

EDIT:No to masz dobrą taką neutralną,bo na 13z jawka była by szybka ,ale słaba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Pią 22:57, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:55, 03 Wrz 2010
mimi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


12z


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:06, 04 Wrz 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


A oblokowany masz kruciec ssący ?

Btw ja na swojej Jawce leciałem 70km/h jedynie na oblokowanym króćcu rozregulowany jikovie oraz zębatce zdawczej 12z.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:30, 04 Wrz 2010
athlonikan
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk
Płeć: Mężczyzna


mimi, ustaw zapłon i wyreguluj gaźnik. To moja rada na początku miałem ten sam problem z jawą 50 Typ 23p Mustang. Zrobisz te czynności to powinno pomóc a jak nie pomoże to albo musisz odblokować kruciec ssący, lub wymienić pierścienie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez athlonikan dnia Sob 10:30, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:35, 04 Wrz 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Niech najpierw zobaczy króciec i odblokuje go w razie potrzeby, jak to nie przyniesie oczekiwanego skutku, można się pobawić w czyszczenie i regulacje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:54, 04 Wrz 2010
mimi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


króciec mam odblokowany, kolanko wydechu nie wiem, ma 10 cm, jak trzeba to skrócę, dziś będę czyścił wydech i głowicę z nagaru zobaczymy jaki to przyniesie efekt. aha, możliwe ze trochę niższa kompresja jest z powodu brkau uszczelki pod głowicą. Mozna dokupić taką uszczelkę osobno??

EDIT:
ehh, ale odje*ałem ;/
wiem że wielu nazwie mnie debilem itp., ale nie dbam o to..
dziś jak zdejmowałem glowicę do czyszczenia to zdjąłem cylinder. Jak go później wkładałem, to się połamały pierscienie, kawałek jednego gdzieś wpadł w trawę. no nic, mówię ojciec przyjedzie to dopiero będziemy coś działać, no złożyłem to do kupy, z kopa nie palił(to chyba przez słabą kompresję tak?), ale jak go wziąłem na zapych zapalił, normalnie się wkręcał na obroty, ale był baaardzo słaby. I teraz zastanawiam się, czy lepiej kupić cały komplet (nowy cylider, tłok itp.) czy może same pierścienie nowe kupić? Tłok mam dwupierścieniowy. I teraz tak: ta uszczelka pod cylindrem (ta przy skrzyni korbowej) była wykonana z papieru, jakaś zielona, chyba dorabiana (?), pierścienie luźno latały w tych rowkach, czy tak miały być? Jak go odpalilem nie bylo słychać żadnego brzęczenia, tylko na wolnych obrotach mogłem usłyszeć miarowy stukot, taki cichy, którego nie bylo jednak wcześniej.
czasem to się zastanawiam czy tego nie sprzedać w cholerę i w ogole nic nie miec... jak myslicie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mimi dnia Sob 17:43, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:36, 04 Wrz 2010
evolution5147
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


kup nowe pierścienie i bedzie ok ja w ogarze jak miałem zdarte pierścienie to na trójce nie mogłem jeździć bo był tak słaby:) pozdro>>>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evolution5147 dnia Sob 19:37, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:36, 04 Wrz 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Temat uszczelki był wałkowany, DO JAWKI NIE DAJE SIĘ USZCZELKI POD GŁOWICĘ.

zrób zdjęcie świecy jak trochę pojeździsz tak aby było widać elektrody, możliwe ze jest zły skład mieszanki

edit:
Wsadź palec do cylindra i zobacz czy wyczuwasz pod palcem próg na gładzi u góry cylindra.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 21:38, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:13, 06 Wrz 2010
stiepanek
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Katowice


Ja niemiałem uszczelki pod głowicą i mi gdzieś kompresja pitała.
Wiec mam bardzo cienkiutką uszczelkę aluminiową i jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:38, 06 Wrz 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Na temat tej uszczelki to rozmawiałem z mechanikiem (kolegą ojca),dawniej naprawiał motocykle i powiedział mi że uszczelki pod głowicą były tylko w ogarach 200 , a w jawkach na 100% nie było.Tak mi powiedział nie odpowiadam za jego słowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:24, 06 Wrz 2010
mimi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


no ale na glowicy jest mały ubytek, przy jednym z otworów na sruby, to chyba lepiej dać uszczelkę?

a to zdjecie swiecy:

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=de5785462d54bf2c][/url

mnie sie wydaje ze jest taka jak powinna byc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mimi dnia Pon 17:28, 06 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dosyć niska predkośc - Jawa 50 Mustang
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin