Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Cieknący olej
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cieknący olej
PostWysłany: Śro 0:24, 02 Maj 2007
bkonieczny
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Mam problem z Jawą 50 Mustang. Przy przechyleniu motoroweru na prawą stronę lekko wycieka olej, prawdopodobnie obok wałka kopnika. Nie wiem, jakie tam ma być uszczelnienie. Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:07, 02 Maj 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Może ci lecić śrubami od pokrywy, na łączeniu pokrywy i właśnie z tego kopniaka (tam powinna być podkładka uszczelniająca (tzw simering)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:09, 02 Maj 2007
Pawel zx10r
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk


no własnie tam jest taka uszczelka przy wałku kopniaka ale jeszcze jak zakładasz pokrywe to musisz nacelowac też na taki otwór w karterze a na pokrywie jest taka chyba miedziana tulejka prawda? i tam też powinna byc taka uszczelka w kształcie pierscienia!!!no i wsprawie tej uszczelki od kopnika to ona jest taka podłużna ale powiem ci że raczej ciężko ją dostac bynajmniej ja niemogłem.pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:00, 02 Maj 2007
michał50
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Dobrze gadacie na wałku starteru (kopnika) jest oring który uszczelnia
POZDRAWIAM!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:15, 02 Maj 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


no to wymień simmmering i po sprawie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:20, 02 Maj 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Orign nie simering !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:47, 02 Maj 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


aha sorki za błąd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mi też leci olej z prawej
PostWysłany: Pią 7:38, 04 Maj 2007
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


cześc,
ja mam to samo! też mi leci olej, jak przechylę maszynę na prawą stronę. też patrzyłem na simering i wydaje się, że jest OK. Nie wiedziałem, że powinien być tam jeszcze oring. Widocznie przy którymś rozpołowieniu silnika ktoś mi tego nie założył.

Może ktoś zrobić szkic, jak ten oring ma wyglądać, jaki kształt ma mieć i dokładnie, gdzie powinien być założony? To dla mnie baardzo ważne !!!

dzięki
Kri_Kro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:35, 04 Maj 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


zrobie dziś zdjęcie bo muszę go założyć to wstawie zdjęcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dla disarms
PostWysłany: Pią 9:07, 04 Maj 2007
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


disarms >> jeszcze raz wielkie, ogromnę dzięki za pomoc !
Kri_Kro,
czekam na zdjęcie,


Ogromne dzięki za zdjęcia disarms >> Jak mówisz, tak robisz !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kris_Kros dnia Pią 17:59, 04 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:35, 04 Maj 2007
bkonieczny
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Tak, sprawdziłem.
Jest tam oring o wymiarach chyba 15x2,5. Oring jest zakryty metalowym pierścieniem. Dzisiaj wymienie ten oring i powinno być wszystko OK.
Dziękuję wszystkim za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:32, 04 Maj 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


witam obiecałem zdjęcia więc proszę

oto nasz oring



a tutaj na wałce kopki ten sam oring tylko trzeba go dosunąć do końca ( dla celów zdjęciowych nie dosunąłem go do końca



na oring ja także mam nasadkę czy jak kto woli pierścień metalowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:43, 04 Maj 2007
Blohm und Voss
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Poznania


Witam.
Ja mam Ogara 200, który nie ma nóżek więc musi stac ciągle operty o ścianę (na prawą stronę).
Też mi coś kapie. Podejrzewam, że jest to oliwa z łańcucha (był mocno naoliwiony) która ściekała po zębatce napędowej i dalej sączyła sie albo przez dekiel magneta i po nóżce hamulaca, lub "od tyłu". Dzis otworzyłem prawą kapę, wyczyściłem (było mocno umorusane) i zobaczymy czy mi będzie kapac.
Przy okazji zobaczyłem, że kapa od wewnątrz jest walnięta (przy tym takim łożysku czy czymś).
Jakby co, jestem jeszcze zielony w te klocki i prawdopodobnie się mylę co do tej kapiącej cieczy. Mógłby mi ktoś wytłumaczyc, cóż to jest tenże oring???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do Blohm und Voss
PostWysłany: Pią 18:07, 04 Maj 2007
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Witaj,
oring to rodzaj uszczelniacza, gumowy krążek, uszczelka, tyle, że nie płaska - zresztą jak widać na powyższych zdjęciach (to czarne).
W silnikach stosuje się także jeszcze simeringi - to inny rodzaj gumowych uszczelnień, często wzmacniany metalowym stelażem (np. w rodzaju sprężynki).
Jak się uczyłeś może niemieckiego to wiesz, że ring to znaczy pierścionek, a jak się nie uczyłeś to z Lord of the Ring dowiesz się tego samego. Myslę, że to "O" na początku mówi o jego kształcie - że okrągły, jak to "O". Jaśniuteńkie jak słoneczko ?
powodzenia:-)
Kri_Kro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Do Blohm und Voss
PostWysłany: Sob 13:00, 05 Maj 2007
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Kris_Kros napisał:
Witaj,
oring to rodzaj uszczelniacza, gumowy krążek, uszczelka, tyle, że nie płaska - zresztą jak widać na powyższych zdjęciach (to czarne).
W silnikach stosuje się także jeszcze simeringi - to inny rodzaj gumowych uszczelnień, często wzmacniany metalowym stelażem (np. w rodzaju sprężynki).
Jak się uczyłeś może niemieckiego to wiesz, że ring to znaczy pierścionek, a jak się nie uczyłeś to z Lord of the Ring dowiesz się tego samego. Myslę, że to "O" na początku mówi o jego kształcie - że okrągły, jak to "O". Jaśniuteńkie jak słoneczko ?
powodzenia:-)
Kri_Kro



Jeszcze do tematu cienącego oleju,
cóż - okazało się, że mam ten oring i metalowy pierścień, jak na zdjęciu...
więc to nie to. Na dziś dokładnie nie powiem, skąd mi cieknie ten olej. Musiałbym włożyć silnik do ramy, a ta jeszcze nie wróciła od malowania Sad

Pewnie za jakiś czas wrócę do tego tematu coleju cienącego z prawej strony silnika po przechyleniu, więc ADMINI proszę niech się nie zdenerwują, że to jakiś nekropostnig - od razu uprzedzam z góry, no chyba, że do tego czasu doczytam jeszcze, co to by mogło być,

Kri_Kro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cieknący olej
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin