 | Cieknący olej |  |
Wysłany: Śro 0:24, 02 Maj 2007 |
|
|
bkonieczny |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam problem z Jawą 50 Mustang. Przy przechyleniu motoroweru na prawą stronę lekko wycieka olej, prawdopodobnie obok wałka kopnika. Nie wiem, jakie tam ma być uszczelnienie. Proszę o pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 8:07, 02 Maj 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może ci lecić śrubami od pokrywy, na łączeniu pokrywy i właśnie z tego kopniaka (tam powinna być podkładka uszczelniająca (tzw simering) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:09, 02 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no własnie tam jest taka uszczelka przy wałku kopniaka ale jeszcze jak zakładasz pokrywe to musisz nacelowac też na taki otwór w karterze a na pokrywie jest taka chyba miedziana tulejka prawda? i tam też powinna byc taka uszczelka w kształcie pierscienia!!!no i wsprawie tej uszczelki od kopnika to ona jest taka podłużna ale powiem ci że raczej ciężko ją dostac bynajmniej ja niemogłem.pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:00, 02 Maj 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze gadacie na wałku starteru (kopnika) jest oring który uszczelnia
POZDRAWIAM!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:15, 02 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to wymień simmmering i po sprawie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:20, 02 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:47, 02 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | mi też leci olej z prawej |  |
Wysłany: Pią 7:38, 04 Maj 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cześc,
ja mam to samo! też mi leci olej, jak przechylę maszynę na prawą stronę. też patrzyłem na simering i wydaje się, że jest OK. Nie wiedziałem, że powinien być tam jeszcze oring. Widocznie przy którymś rozpołowieniu silnika ktoś mi tego nie założył.
Może ktoś zrobić szkic, jak ten oring ma wyglądać, jaki kształt ma mieć i dokładnie, gdzie powinien być założony? To dla mnie baardzo ważne !!!
dzięki
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:35, 04 Maj 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zrobie dziś zdjęcie bo muszę go założyć to wstawie zdjęcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | dla disarms |  |
Wysłany: Pią 9:07, 04 Maj 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
disarms >> jeszcze raz wielkie, ogromnę dzięki za pomoc !
Kri_Kro,
czekam na zdjęcie,
Ogromne dzięki za zdjęcia disarms >> Jak mówisz, tak robisz !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kris_Kros dnia Pią 17:59, 04 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:35, 04 Maj 2007 |
|
|
bkonieczny |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, sprawdziłem.
Jest tam oring o wymiarach chyba 15x2,5. Oring jest zakryty metalowym pierścieniem. Dzisiaj wymienie ten oring i powinno być wszystko OK.
Dziękuję wszystkim za pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:32, 04 Maj 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam obiecałem zdjęcia więc proszę
oto nasz oring
a tutaj na wałce kopki ten sam oring tylko trzeba go dosunąć do końca ( dla celów zdjęciowych nie dosunąłem go do końca
na oring ja także mam nasadkę czy jak kto woli pierścień metalowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 14:43, 04 Maj 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam.
Ja mam Ogara 200, który nie ma nóżek więc musi stac ciągle operty o ścianę (na prawą stronę).
Też mi coś kapie. Podejrzewam, że jest to oliwa z łańcucha (był mocno naoliwiony) która ściekała po zębatce napędowej i dalej sączyła sie albo przez dekiel magneta i po nóżce hamulaca, lub "od tyłu". Dzis otworzyłem prawą kapę, wyczyściłem (było mocno umorusane) i zobaczymy czy mi będzie kapac.
Przy okazji zobaczyłem, że kapa od wewnątrz jest walnięta (przy tym takim łożysku czy czymś).
Jakby co, jestem jeszcze zielony w te klocki i prawdopodobnie się mylę co do tej kapiącej cieczy. Mógłby mi ktoś wytłumaczyc, cóż to jest tenże oring??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Do Blohm und Voss |  |
Wysłany: Pią 18:07, 04 Maj 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witaj,
oring to rodzaj uszczelniacza, gumowy krążek, uszczelka, tyle, że nie płaska - zresztą jak widać na powyższych zdjęciach (to czarne).
W silnikach stosuje się także jeszcze simeringi - to inny rodzaj gumowych uszczelnień, często wzmacniany metalowym stelażem (np. w rodzaju sprężynki).
Jak się uczyłeś może niemieckiego to wiesz, że ring to znaczy pierścionek, a jak się nie uczyłeś to z Lord of the Ring dowiesz się tego samego. Myslę, że to "O" na początku mówi o jego kształcie - że okrągły, jak to "O". Jaśniuteńkie jak słoneczko ?
powodzenia:-)
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Re: Do Blohm und Voss |  |
Wysłany: Sob 13:00, 05 Maj 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kris_Kros napisał: | Witaj,
oring to rodzaj uszczelniacza, gumowy krążek, uszczelka, tyle, że nie płaska - zresztą jak widać na powyższych zdjęciach (to czarne).
W silnikach stosuje się także jeszcze simeringi - to inny rodzaj gumowych uszczelnień, często wzmacniany metalowym stelażem (np. w rodzaju sprężynki).
Jak się uczyłeś może niemieckiego to wiesz, że ring to znaczy pierścionek, a jak się nie uczyłeś to z Lord of the Ring dowiesz się tego samego. Myslę, że to "O" na początku mówi o jego kształcie - że okrągły, jak to "O". Jaśniuteńkie jak słoneczko ?
powodzenia:-)
Kri_Kro |
Jeszcze do tematu cienącego oleju,
cóż - okazało się, że mam ten oring i metalowy pierścień, jak na zdjęciu...
więc to nie to. Na dziś dokładnie nie powiem, skąd mi cieknie ten olej. Musiałbym włożyć silnik do ramy, a ta jeszcze nie wróciła od malowania
Pewnie za jakiś czas wrócę do tego tematu coleju cienącego z prawej strony silnika po przechyleniu, więc ADMINI proszę niech się nie zdenerwują, że to jakiś nekropostnig - od razu uprzedzam z góry, no chyba, że do tego czasu doczytam jeszcze, co to by mogło być,
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|