| cieknący kopniak | |
Wysłany: Czw 13:30, 26 Cze 2014 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam,
Ostatnio pojechałem do dziewczyny jawką i oparłem ją na prawą stronę o dom( nigdy wcześniej jej na tą strone nie opierałem, ponieważ na nózkach stoi przechylona na lewo) i gdy od niej odjeżdzałem to zauwazyłem pod jawką ogromną plamę oleju. oczywiście zjeba była i czyscić musiałem, więc mam pytanie co zrobic aby kopniak nie ciekł? nw czy jakiś oring? jeśli tak to jak go założyć, a jeszcze zauwazyłem że w karterze jest taki pierścień przy kopniakku, może on jest temu winien? Prosze o szybką odpowiedź, bo mam silnik aktualnie rozebrany i mogę tam grzebać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:15, 26 Cze 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten ''gwint'' co wychodzi z niego kopniak sie wyrobił można pomyśleć o jakiejś uszczelce albo nowy kartery ale bardziej to skąbinuj jakiś uszczelniacz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:10, 26 Cze 2014 |
|
|
kaczy955 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2014 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wystarczy wymienić oring na wałku kopniaka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:57, 26 Cze 2014 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nawet na nowym oringu kopnik cieknie. Na forum gdzieś było jak chyba dodatkowego simeringa upchać ale to od wewnętrznej strony.
A bez rozbierania to musisz kombinować i upchać jakoś na siłę oringa by nie ciekło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:37, 26 Cze 2014 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Da się. Malutki śrubokręcik, taki chromowany z czarną, oksydowaną końcówką, co na bazarku w komplecie za jakie 5zł sprzedają. Delikatnie wysuwasz pierścień tak, żeby go nie uszkodzić. Potem bez zbędnych sentymentów wywalasz oring. Przydało by się jeszcze wyciągnąć wewnętrzny pierścień - on jest za oringiem - wtedy w pierścienie/miseczki wkładasz oring i wbijasz całość. No a jak nie da wewnętrznego wyciągnąć, to wkładasz oring w wyciągniętą miskę i jak delikatnie wyciągałeś, tak wbijasz. Przez rurkę albo coś takiego najlepiej.
Kilka razy mi się tak udało, raz nie. Jak się nie uda - miska do wywalenia, trzeba próbować z drugą.
Oring fi 15mm, grubość jakieś 2mm, czy 2,5, nie pamiętam.
A co do simmeringu w karterze od wewnątrz - w googla można sobie wklepać, na konkurencyjnym forum jest to opisane. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:53, 26 Cze 2014 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Problem już rozwiazany, w tym pierścieniu był oring, kompletnie popękany i odkształcony, założyłem nowy i teraz kapka oleju nie wylatuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|