Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » brak mocy i prędkość nie większa jak 25 km/h Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 16:44, 30 Cze 2011
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Ja bym kupił nowy ,nawet się nie zastanawiaj .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:45, 30 Cze 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


wczoraj miałem taki zamiar ale jak w motoryzacyjnym usłyszałem cene 80zł to odechciało mi sie ale wczoraj wyjołem tą blaszke i próbowałem bez niej to jechał normalnie może za szybko zamyka paliwo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:27, 30 Cze 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jak wyjąłeś i jeżdzi normalne, to za szybko zaworek Ci zamyka

to chodzi o to, że zaworek pompuje paliwo, i potem jak pływak się podnosi, zamyka ten dopływ, wleci do cylindra benzyna, i znowu pływak opada, zaworek pompuje paliwo, pływak zamyka, i tak w kółko..
Wg. mnie to załóż blaszkę, i odginaj aż do skutku

A tak w ogóle, to odkręć ten zaworek, daj tą blaszkę co wyciągnąłeś, daj zaworek ale nie zakręcaj śrub, i odkręć kranik, poczekaj chwile, zakręć kranik, i zobacz ile benzyny jest w środku, wszystko na zgaszonym silnku oczywiście, ile benzyny jest w środku zobacz tak: palcem naciśnij pływak, żeby był na dnie, i wtedy nam powiedz, dokąd mniej więcej jest paliwo, wtedy będziemy w stanie Ci pomóc.

Paliwo powinno być mniej więcej tak jak naciśniesz palcem:

(zdjecie znalazlem na forum w temacie o regulacji gażnika)

to różowe tam to paliwo, i tak mniej więcej powinno być, spróbuj ustawić tak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Czw 20:31, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:15, 30 Cze 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


u mnie jest troszeczke wyżej ale jak nacisne pompke to jedzie normalnie a bez naciskania to nic jak gaz na maxa to jawa buuu nie wiem czy kupić gaxnik używany mam na oku [link widoczny dla zalogowanych] co o tym myślicie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:35, 30 Cze 2011
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


gaznik jest nie kompletny nie ma nakretki nad przepustnice i być może przepustnicy z iglicą też nie ma i chyba guziczka od przelewania też nie ma lepiej poszukaj jeszcze od kogoś innego gaźnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:35, 30 Cze 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


a po co Ci nowy gażnik, wyreguluj tą blaszkę porządnie to pojedzie, jak naciśniesz pompke i jedzie to tylko i wyłącznie regulowanie blaszką się kłania, jak masz troszeczkę więcej, to odegnij teraz blaszkę trochę na dół, i tak żeby wieniec nie był zatopiony, a reszta pływaka tak.

Będzie jeżdźić, nie wiem po jaką cholerę ty chciałeś gażnik wymieniać? ; d

PS.A tak poza tym, skoro taką część kupujesz używaną, to powodzenia, gażnik jak już to nowy, bo kupisz ten używany i nadal będą te same problemy Wink Ale zostaw jikova oryginalnego, ja kupiłem nowy i po roku padł zaworek, przepustnica, iglica ; o... i dałem ze starego..

Więc zostaw w spokoju kupowanie gażnika, tylko weś się w garść chłopie i baw się tą blaszką w komorze pływakowej aż będzie skutek,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Czw 21:38, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:46, 30 Cze 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


macie racje poco tracić kase a z tą blaszką musze jutro sie uporać ale nawet gdy na luzie dam gaz na maxa to gaśnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:14, 01 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No to tylko wyreguluj, stracisz 50 zł a efekt będzie ten sam, a zobaczysz, pojeżdzisz rok i będziesz wkładał stary gażnik bo teraz to co robią te polskie gazniki to do rzucania w kosz się nadawają..\


A jak dasz na luzie full gaz i zgaśnie, to pewnie świeca jak wykręcisz cała zalana, po prostu za duzo paliwa dostaje, odegnij blaszkę w dół


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pią 10:15, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:00, 01 Lip 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


wyregulowałem tak jak na zdjęciu ale nadal to samo wykręciłem dysze i troche lepiej ale tyko przez pierwsze 200m teraz wygotowuje gaźnik zobaczymy ale jak mówiliści ze wyreguluje i bendzie dobrze a tu nadal to samo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:17, 01 Lip 2011
carpet
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


zakładam że gaziol wyczyszczony, jak na full manetka i robi buu to iglica do góry, skład mieszanki trza ustawić albo łapie lewe powietrze, powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:29, 01 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wyczyść gażnik porządnie.

Jeżeli ustawiłeś paliwo w komorze pływakowej tak jak na zdjęciu to podnieś iglicę na samą górę.

Sprawdź również czy uszczelka nie padła pomiędzy króćcem a gażnikiem, nie może łapać lewego powietrza..


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pią 13:30, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:54, 03 Lip 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


już po problemie przyczyną był zasyfiony gaźnik i dysze



ale jawka ma wolne obroty tylko nie chce sie na nich utrzymać tyko ciągle gaśnie i trzeba dodać gazu co to może być


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:04, 03 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


podkręć tą śrubkę środkową, wkręć mocniej na rozgrzanym silniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:37, 03 Lip 2011
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jak pokrecisz srubka i nic nie pomoze to ustaw obroty na lince


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 04 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


a jak podkrecisz srubka, i nic nie wzrasta, to kup nową przepustnicę, bo na pewno sie wyrobila Wink

A jak nie to to zrób tak jak kolega wyzej mowi, moze pomoze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
brak mocy i prędkość nie większa jak 25 km/h
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin