 | bez filtra dobrze pali z dusi sie |  |
Wysłany: Wto 19:26, 17 Kwi 2007 |
|
|
liveinter |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam ogara 200 wyremontowałem pare rzeczy w silniku zacząl dobrze chodzić wyregurowałem gaźnik i chodził maksymalną prędkością na każdym biegu lecz gdy założyłem filtr to na pełnym gazie zaczyna go mulić regulowałem już blaszkę w komorze pływakowej ale i tak się dusi chociaż mże troszkę mniej. POMOCY |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 19:29, 17 Kwi 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Obniż mu poziom paliwa. Jeszcze dostaje za durzo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:18, 17 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
i dla pewności przemyj filtr powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:36, 17 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a przy obudowie filtra jest taka rułka morze ona jest zatkana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 15:30, 21 Kwi 2007 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
SORKI ZE ROZGRZEBUJE TROCHE STARY TEMAT !!
mam podobny problem , nie mam filtra powietrza tylko taką rurkę ok. 3 cm szeroka w środku jest a długa z 15 cm , bo mam silnik jawki w motorynce stelli więc tam troszke nie pasuje ten oryginalny filtr :P
wróćmy do problemu , świece mi okapca idealnie prawidłowo jak jade bez tej rurki ale i tak gdy dam gaz na max na 3 to zdycha a z tą rurkuą zalewa czasem świece i jak nawewt na jedynce mu dam gazu do polowy to gaśnie tzn nie gaśnie tylko tak na pełnym gazie (na luzie) tak dziwnie burczy i nie wchodzi wogole na obroty a jak popusze to odrazu łapie , a bez tej rurki gdy dam gaz na max to ryczy przez 10 sekund i burczy tak samo jak z tą rurką !!!!!!!!!!!!!!! ,
zapłon jest ustawiony bardzo dobrze (nowy kondensator , i cały przerywacz) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 16:41, 21 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Założenie stożka i regulacja albo założenie normalnego filtra i regulacja. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:31, 21 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
koniecznie załuż jakis z tych filtrów
potem mozemy gadać o regulacji i powinno po tym być wszystko ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:14, 21 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Naprawdę zawsze powinieneś mieć założony filtr, bez tego szybko dobija się tłok, pierścienie i tuleję cylindra!To że maszyna zachowuje się dziwnie bez filtra, to właśnie kwestia newłaściwego składu mieszanki. Filtr jest też po to, żeby gaźnik nie "wypluwał" przez gardziel nadmiaru mieszanki, bo przy kolejnym cyklu pracy zassie nie aerozol paliwo + powietrze, ale paliwo + wypluta wcześniej mieszanka paliwowo-powietrzna...a więc silnik dostanie za bogatą mieszankę. Jeśli jeździsz bez filtra, to silnik może wymagać wymiany tłoka i pierścieni nawet już po 1,5-2 tys.km, więc ta impreza może być droga. Ten dziwny ryk albo burczenie to z kolei brak tłumienia hałasu za które także odpowiedzialny jest filtr, plus niezupełne spalanie mieszanki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 11:46, 22 Kwi 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zatkany filtr miałem tak wymieniłem na storzka i chodzi bo mi sie niepodoba oryginalny tak rurka w oryginalnym bleee |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:49, 04 Maj 2007 |
|
|
mateunio |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a nie lepiej kupic new filtr??
5-6 zeta i po sprawie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:38, 04 Maj 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja miałem podobny problem... Nowy wkład do filtru u mnie to 10zł. A problem był chyba taki, że była za mała kompresja i silnik "nie miał siły" zasysac powietrze z filtru. Może nie było aż tak źle... Dziś oglądałem pierścionki i cylinder (bo wcześniej Ogar jeździł dużo bez filtru) i nie było tak źle. Zamontowałem aluminiową uszczelkę pomiędzy głowicą a cylindrem i jest bajka . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|