 | 3 bieg szarpie |  |
Wysłany: Sob 9:55, 18 Paź 2014 |
|
|
Olo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po wrzuceniu 3 biegu szarpie. Jak się bardzo mocno przyciśnie i trzyma wajchę od biegów do dołu to przestaje szarpać. Co może być tego przyczyną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 11:16, 18 Paź 2014 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czyli co, szarpanie jakieś mechaniczne, czy niedomaganie gaźnika/układu zapłonowego? Bo czytam i jakoś nie idzie wyłapać o co chodzi tak dokładniej... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:19, 18 Paź 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Automat zmiany biegów-wg. mnie wina leży |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:42, 18 Paź 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Automat dokrecony? Wygląda to na szarpanie mechaniczne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:14, 18 Paź 2014 |
|
|
Olo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jakby była wina gaźnika albo zapłonu to by cały czas szarpało a nie tylko na 3 biegu.
Wg. mnie jest to mechaniczne, ponieważ gdy szarpnie to dźwignia biegów się rusza i gdy ją przytrzymuje mocno do dołu to odczuwam jak tam coś przeskakuje.
Jakieś rady przed rozpołowienie silnika?  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:44, 19 Paź 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jest możliwe szarpanie na 3 biegu z
winy zapłonu - jest dziura w obrotach
winy gaźnika złe ustawienie poziomu w komorze pływakowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:49, 19 Paź 2014 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dziura w obrotach wynika z negatywnej pracy gaźnika, zawsze i wszędzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:21, 20 Paź 2014 |
|
|
Olo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
3 gaźniki już przerabiałem, nie ma zmian.
co z zapłonem może być nie tak że tylko na 3 szarpie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:58, 21 Paź 2014 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przerywacz - zła przerwa/zaśniedziałe styki. Świeca? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:30, 26 Paź 2014 |
|
|
Olo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Irzyk napisał: | Przerywacz - zła przerwa/zaśniedziałe styki. Świeca? |
wtedy by cały czas przerywało a nie tylko po wrzuceniu trzeciego biegu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 0:07, 27 Paź 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak przeczytałem post didsona15 to
Jeżeli byłoby coś z zapłonem albo gaźnikiem to by było odczuwalne w większym lub miejszym stopniu na wszystkich biegach jeżeli tak nie jest to znaczy że jest coś nie tak ze skrzynią czyli trzeba rozebrać silnik i przeglądnąć skrzynię biegów. Musisz zwrócić uwagę na to czy wodzik skrzyni biegów nie jest krzywy, czy nie urwał się gdzieś ząbek trybu albo tryb jest wyrobiony, czy wałki nie mają zbyt dużych luzów (na wałku zdawczym i w tulejkach) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|