 | 3 bieg słabo idzie |  |
Wysłany: Pią 13:56, 06 Paź 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na trzecim biegu full gaz po jakims odcinku zaczyna mi mulic ogarka i jak tak dluzej pociagne to gasnie, zachosuje sie tak jakbym wylaczyl zaplon w czasie jazdy wie ktos co moze byc przyczyna bo mi sie wydaje ze zaplon ale skolejii niewiem w ktora strone go przestawic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 14:17, 06 Paź 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to normqalka tlok do wymiany a jak to niepomoze cylinder do szlifu bo tez tak nie raz mialem i po wymainie tloka i dobrym dotarciu bylo oki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:18, 06 Paź 2006 |
|
|
MaTrIx |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 03 Paź 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
masz za mało paliwa w komorze pływakowej(odcina mu paliwo)
zwieksz ilość paliwa w komorze pływakowej po przez podkiecie blaszki do góry. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:27, 06 Paź 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:48, 06 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
o ja też mam własnie taki problem i też nie wiem co się dzieje!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:17, 06 Paź 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wyreguluj zapłon(ale to pewnie nie to)
wyreguluj gażnik i podnieś blaszke do góry aby dostał ogar więcej paliwa(jeśli nie przyniesie efektu to na odwrut) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:06, 07 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Albo paliwo za słabo dopływa Daj gazu na fulla na luzie i zobacz czy paliwo w wężyku jest czy nie ma, jak napływa. Jak dobrze napływa to wciśnij przycisk przelewowy w komorze pływakowej i zobacz jak wtedy bedzie chodził, jak lepiej to musisz podgiąć końcówkę blaszki w komorze pływakowej do góry, a jak gorzej to w dół. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:44, 07 Paź 2006 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
masz zanieczyszczony gażnik lub kranik
wyczyść i spróbuj(jak to bedzie kranik to lepiej kup nowy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:23, 07 Paź 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gaźnik lub Kranik --> coś z tych dwóch rzeczy
Przeczyść najpierw kranik, potem gaźnik i chulaj  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:08, 07 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja mam wszystko wyczyszczone i dalej to samo  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:52, 10 Paź 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tez tak mam ale ja mam jawke na dotarciu i jeszcze mulasto chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:01, 10 Paź 2006 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tak mam, dzis wyczyscilem komore plywakowa, ale nic nie dalo. Do tego przestalo mi leciec paliwo do wezyka na otwartym baku, na rezerwie jest ok. Wiec moze to kranik ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:19, 10 Paź 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
raczej sie zatkał a jak nie to sobacz na siemeringi i czy niema luzów na łozyskach wału bo od tego sie siemeringi wyrabiają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:13, 10 Paź 2006 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
k juz wiem z tym kranikiem, jest ok, tylko poprostu juz na rezerwe schodzi bo sie paliwo konczy
wiec to pewnie zanieczyszczenia jakis rur, bo wzialem sie za rozkrecanie tlumika - i sie poprostu przerazilem... 3mm warstwa czarnego-olejowego brudu ze zlepionymi kulkami olejowych glutow... ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:02, 11 Paź 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to takie żeczy od razu sie sprawdza a nie teraz gdy prawie cały silnik przesypany
wyczyść na błysk i pewnie będzie dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|