Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » zalewa, silnik na dotarciu
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
zalewa, silnik na dotarciu
PostWysłany: Sob 11:42, 28 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Witam!
Mam cholerny problem z moją jawką. Silnik jest świeżo po remoncie. Zaczne od początku: Mianowicie wczoraj iglica na 2 rowku od góry, ładnie paliła, kopciła ale to dlatego, że dałem jej więcej oleju bo na dotarciu, jako tako się zbierała, trzymała wolne obroty, na zimnym odpalała. Dzisiaj jakaś kurna katastrofa... świece mi non stop zalewa olejem, przez co gubi iskre, dałem jej na 1 rowek od góry i jako tako odpaliła ale zdaje mi się to nielogiczne, raz że wczoraj paliła a dwa że przecież silnik na dotarciu powinien mieć 3 rowek od góry.. a jak dam 3 to juz jest totalny niewypał, nic nie łapie odrazu zalewa... Przerwy na świecy i przerywaczu ustawiałem rózne (od 0,3 po 0,6) i non stop to samo, próbwałem na innych świecach, nawet je wypalałem nad palnikiem, gaźnik szczelny, blaszki nie ruszałem ale paliwo w wężyku się rusza po zatapianiu i z tym nie było problemów, zaworek nie przepuszcza, pływak nówka, iglica nówka, no kurna krótko ujmując ręce opadają... Powiedzcie mi jak to jest z tym docieraniem... Paliwo wymieszałem 1:25 z tym orlenowskim syntetykiem czerwonym. Najbardziej wkurza mnie to, że przecież wczoraj jeździła na tym 2 rowku od góry, Nawet se z radochy światła zrobiłem a tu taka klapa... =/ Macie jakiś pomysł? Jak to jest z tą zapinką jak macie u siebie ustawioną iglice? jak mieliście po remoncie? Z góry wielkie dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:46, 28 Lis 2009
emilus143
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Zapłonik może boleć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:48, 28 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Z zapłonem nic nie ruszałem, ale dzisiaj go troche przyśpiesze, może to coś da. Jak wy macie ustawioną tą iglice? jak robiliście remont to mieliście na 3 od góry?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:41, 28 Lis 2009
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jak zalewa olejem to simmeringi poszły


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:37, 28 Lis 2009
gasto25
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna


jacu1234567890 napisał:
jak zalewa olejem to simmeringi poszły


Gratuluje inteligencji napewno świeżo po remoncie mu simmeringi poszły no brawo!!! Laughing
A co do zalewania to tak jak już ktoś pisał trzeba zacząć od sprawdzenia ustawienia zapłonu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:59, 28 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Dzięki wielkie za odpowiedzi! Simmeringi wymieniałem przy remoncie, a co to zapłonu to musze przyznać, że nawet nie przeszło mi to przez głowę, więc spróbuję. Ale to już jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:24, 28 Lis 2009
emilus143
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Co do simmeringow, to moze sie zdarzyc ze przy remoncie zle sie go wlozy albo się troche odwinie. Wszystko jest mozliwe...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:44, 28 Lis 2009
gasto25
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna


emilus143 napisał:
Co do simmeringow, to moze sie zdarzyc ze przy remoncie zle sie go wlozy albo się troche odwinie. Wszystko jest mozliwe...

No zgadzam się ale to tak w przeciągu tak krótkiego czasu tak bardzo coś simmerom zaszkodziło jeśli by je źle założył to od początku moto by nie chodził tak jak trzeba coś by świrował ale jeśli dobrze jeździł i nagle się coś jebło to w przypadku jawki raczej logiczne że na 90% zapłon taka wada fabryczna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:05, 29 Lis 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


No kolego o tych zimeringów nie był bym taki pewien ,że mogą być dobre, nie podwiną się itp. lekkie zachaczenie wałem i jest podwinięty więc nie mów ,że nie jest możliwe wszystko jest możliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:00, 29 Lis 2009
gasto25
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna


Wiem jak to jest z tym zakładaniem czasem faktycznie źle się na wał nałoży i są takie jaja ale to nierealne żeby mu się podwinął w ciągu jednego dnia tym bardziej że wcześniej przez jakiś czas wszystko było w porządku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:02, 29 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Zmiana zapłonu w każda stronę nie pomogła, powiedzcie mi co to może być skoro po zalaniu gaźnika (zatopienia pływaka) gdy ją pchnę odpali na te 3-4 obroty silnika a potem gdy ją pcham i manewruję przepustnicą pyrknie raz na 50 obrotów, świeca jest lekko zwilżona i gubi iskre natychmiastowo. Przerwa na przerywaczu 0,4. To jest już kurna jakaś paranoja, co za sprzęt to już sił brakuje... Jeszcze 2 dni temu paliła kurna po przepchaniu 20 cm i odrazu trzymała wolne obroty a teraz się coś spier*oliło. Simmeringi mi trzymały przez dobre 30km więc to chyba nie one a pozatym to jest kwestia jednej nocy, ona stała jedną noc i na następny dzień się coś poje*ało. Opadam już sił, macie jakiś pomysł? Może mi ktoś napisać jak miał ustawioną przepustnicę po remoncie? Przez cały okres jeździłem na 3 rowku tylko że cięzko mi się ją odpalało na zimym więc dałem jej na 2 od góry i jeździła...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:52, 29 Lis 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Ustaw na 2 rowek licząc od góry, spróbuj na innej świecy i wyczyść dysze w gaźniku.
Jak się nie odezwie to wymień kondensator i wyreguluj zapłon.
Kondensatory lubią padać z dnia na dzień


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:08, 29 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Motor zapalił! Przyśpieszyłem nieco zapłon, ustawiłem na 2 rowek od góry i wsadziłem starą polską świece ISKRA F75. I teraz dzieje się dziwna rzecz. Wsadziłem tą świece i ładnie pali, trzyma obroty itp. Ale z ciekawości po zgaszeniu wsadziłem iskre F80 i odrazu się zaczęła dusić i ledwo co szła... Czy taka różnica ciepłoty może mieć aż takie znaczenie? Czy może coś nie tak z układem zapłonowym? Na f75 chodzi jak marzenie... Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wsadziłem starą NGK, która miałem jeszcze z wsk i też sie dusiła, jedyna na którek śmiga to ISKRA F75. Co na to powiecie? U was też to tak wygląda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:19, 29 Lis 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Bo iskra F75 jest zalecana do jawki i na niej powinna dobrze chodzic ale ze na 80 dusiło to mnie dziwi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:26, 29 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Może po prostu ta f80 była troche usyfiona, bo te świece to znalazłem w pudełku z częściami, w każdym razie problem rozwiązany. Dzięki Wam wielkie za pomoc. Jawka to jest po prostu sprzęt dla biednego kowalskiego, chodzi na świecach za 6 zeta heh.

Pozdrawiam!

Temat do zamknięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zalewa, silnik na dotarciu
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin