|
 | odblokowanie krućca |  |
Wysłany: Pią 10:37, 04 Lip 2008 |
|
|
| KUBA1 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 08 Cze 2007 |
| Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Mam takie pytanko związane z krućcem. Mam jeszcze nie odblokowany, i chciałem go odblokować ale tata mi powiedział że sie jawka zatrze ?? Czy to prawda?? Bo raczej wiekszość osób na forum ma odblokowany! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Pią 10:42, 04 Lip 2008 |
|
|
| tom cio |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 19 Lut 2008 |
| Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ja mam odblokowany i nic sie nie dzieje zresztą zobaczysz sam ile będzie odpowiedzi takich ja moja. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:49, 04 Lip 2008 |
|
|
| SławekP13 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 04 Paź 2007 |
| Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
moim zdaniem to zatrze sie jak go nieumyjesz z tych wszystkich opiłków ale jak wyczyścisz to nic sie niepowinno stać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:51, 04 Lip 2008 |
|
|
| KUBA1 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 08 Cze 2007 |
| Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Aha wiec po odblokowaniu i dobrym wyczyszczeniu powinno być gites |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:56, 04 Lip 2008 |
|
|
| karol53 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 26 Lut 2007 |
| Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Polecam multiszliefierkę do takich spraw a potem wyrównać papierem P150 P400 powierzchnia nie może być lśniąca i gładka! dlatego rób tylko do papieru P400 no i jak jesteś przy króccu to wszelkie progi zniweluj w środku.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 10:58, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:07, 04 Lip 2008 |
|
|
| SławekP13 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 04 Paź 2007 |
| Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jak go wyczyścisz to powinno być dobrze.
Możesz go umyć najpierw wodą pod ciśnieniem a później ropą,benzyną dokładnie żeby nie było tej wody. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Pią 16:48, 18 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:15, 04 Lip 2008 |
|
|
| mateuszkal |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 02 Sty 2007 |
| Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jak cos to mam na sprzedaz oryginalnie odblokowany kruciec |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:19, 04 Lip 2008 |
|
|
| KUBA1 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 08 Cze 2007 |
| Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Za ile ?? a tak wogole gdzie mozna dostac nowy odblokowany kruciec |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KUBA1 dnia Pią 13:20, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:06, 04 Lip 2008 |
|
|
| Mr. J |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 02 Lip 2008 |
| Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A ja mam pytanie po części z innej beczki. Otóż po czym rozpoznać na 100% czy jest zablokowana?
Ostatnio wyciągnąłem Jawkę w zasadzie nieznanego pochodzenia. Na tabliczce znamionowej można znaleźć informację o tym? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:16, 04 Lip 2008 |
|
|
| Polonez |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 26 Lip 2006 |
| Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| musisz zdjąć gumę od filtra powietrza, podnieść przepustnicę i jak na końcu jest mała dziurka to jest zablokowana. jeszcze zobaczyć ile cm kolanka wchodzi do tłumika, powinno gdzieś tak 2cm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 20:40, 04 Lip 2008 |
|
|
| puzon89 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 20 Gru 2006 |
| Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Mr. J napisał: | A ja mam pytanie po części z innej beczki. Otóż po czym rozpoznać na 100% czy jest zablokowana?
Ostatnio wyciągnąłem Jawkę w zasadzie nieznanego pochodzenia. Na tabliczce znamionowej można znaleźć informację o tym? |
To proste. Jeśli jest na chodzie to odpal ja i się przejedź jak będzie deczko mułowata i będzie ciągła nie więcej niż 45-50 km/h to jest zblokowana tyle że jeszcze dużo zależy od stanu silnika.Mogą być mniejsze dysze i koło zębate z11 na wałku zdawczym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:50, 04 Lip 2008 |
|
|
| KUBA1 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 08 Cze 2007 |
| Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Teraz sie dowiedzialem (od taty) ze jest stary wał korbowy i przy wiekszych predkościach sie rozdupcy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:13, 04 Lip 2008 |
|
|
| puzon89 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 20 Gru 2006 |
| Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak nie ma luzów to nic się nie rozdupcy. Ja mam orginalny wał co ma 19lat i jest ok. a wał nie ma lekko jak dam pełny gaz to są takie obroty że silnik chce z ramy wypaść.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Pią 21:13, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:39, 04 Lip 2008 |
|
|
| mefisto |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 13 Sie 2007 |
| Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
o króciec możesz zapytać w sklepie. Skoro maja kolanka wydechowe to i króciec powinni mieć.
Mój ma małe luzy, ale jak nie zaryzykujesz to nie będziesz wiedzieć. Najwyżej zrobisz remont |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:03, 04 Lip 2008 |
|
|
| karol53 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 26 Lut 2007 |
| Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| puzon89 napisał: | Ja mam orginalny wał co ma 19lat i jest ok. a wał nie ma lekko jak dam pełny gaz to są takie obroty że silnik chce z ramy wypaść.  |
Też tak myślałem a przyszło co do czego to wał musiałem wymienić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|