Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » odblokowanie krućca Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 14:26, 05 Lip 2008
KUBA1
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: kielce
Płeć: Mężczyzna


A jak sprawdzić czy nie ma luzów?? Puzon ja nie mialem wymianego wału i ma 36lat (tyle co moja jawka) a twoj ma 19 wiec jest troche roznicy!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:39, 05 Lip 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


musisz zdjąć cylinder. Mój ma o wiele więcej i ma lekkie bicie promieniowe, ale jak się rozleci to już mam drugi silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:09, 05 Lip 2008
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Kam@$ napisał:
puzon89 napisał:
Ja mam orginalny wał co ma 19lat i jest ok. a wał nie ma lekko jak dam pełny gaz to są takie obroty że silnik chce z ramy wypaść. Wink


Też tak myślałem a przyszło co do czego to wał musiałem wymienić.


U mnie to akurat nie problem bo mam 2 wał na zapas w równie dobrym stanie co 1 Cool

KUBA1 napisał:
A jak sprawdzić czy nie ma luzów?? Puzon ja nie mialem wymianego wału i ma 36lat (tyle co moja jawka) a twoj ma 19 wiec jest troche roznicy!!


Musisz zdiąć cylinder i zobaczyć czy korbowód nie ma luzów góra dół oraz tulejkę w główce i sworzeń.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Sob 18:12, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:29, 06 Lip 2008
Mr. J
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Cytat:
To proste. Jeśli jest na chodzie to odpal ja i się przejedź jak będzie deczko mułowata i będzie ciągła nie więcej niż 45-50 km/h to jest zblokowana tyle że jeszcze dużo zależy od stanu silnika.Mogą być mniejsze dysze i koło zębate z11 na wałku zdawczym.


Narazie nie ma możliwości się przejechać bo motorek na warsztacie. Jednak silnik odpaliłem. Fakt że z pominięciem układu paliwowego (nalałem paliwa bezpośrednio do gaźnika) i filtra powietrza, ale pracował idealnie.

Cytat:
musisz zdjąć gumę od filtra powietrza, podnieść przepustnicę i jak na końcu jest mała dziurka to jest zablokowana. jeszcze zobaczyć ile cm kolanka wchodzi do tłumika, powinno gdzieś tak 2cm.


O którą dziurkę ci chodzi? O tą?:

[link widoczny dla zalogowanych]


Gdy ściągnąłem gaźnik to zauważyłem że otwór wlotowy w tym krućcu co leci do cylindra był rozwiercany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mr. J dnia Nie 17:58, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:24, 30 Sie 2008
19barner10
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galkowek
Płeć: Mężczyzna


Witam.
Mam problem wymieniłem króciec na odblokowany wszystko gites moc jest tylko na 3 biegu przerywa.;/?????????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:14, 30 Sie 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Prosta przyczyna za małą dawkę paliwa dostaje silnik,po prostu musisz wyciągnąć przepustnicę,wyciągnąć linkę w przepustnicy i przełożyć zapinkę na iglicy na najniższy rowek i powinno być galanco.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:06, 30 Sie 2008
19barner10
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galkowek
Płeć: Mężczyzna


dać na czwartym ząbku na iglicy?????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:09, 30 Sie 2008
miniul
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5


siemka:-> ja rozwierciłem króciec i wydaje mi sie,że jest tak samo jak wczesniej jak normalnie było. Czy jak dam iglice na 4-rowek doda to co mocy?? <jeszcze><a>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:09, 30 Sie 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Zapinkę dać ząbek niżej, co podniesie iglicę względem rozpylacza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:11, 30 Sie 2008
19barner10
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galkowek
Płeć: Mężczyzna


mam teraz na 2 od góry czyli na najniższy od dołu???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 19barner10 dnia Sob 21:11, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:12, 30 Sie 2008
miniul
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5


jeszcze uciołem kolanko o 10-cm, bo mam 2 rury wydechowe ta starsza od kaczki i taka jak oryginalnie w mustangu, po rozwierceniu dlawika niewidze zadnych zmian i zalozylem te 1od kaczki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:15, 30 Sie 2008
19barner10
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galkowek
Płeć: Mężczyzna


buniek92

Czyli mam zmienić na najniższy rowek tylko i bedzie gites?????? a jak to nie pomoże to co to może być???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:43, 30 Sie 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Masz ustawić ząbek niżej. Nie wiem ile ząbków masz na iglicy. A jak nie pomoże to się dalej pomyśli, pewnie przerwa na przerywaczu.

Minul., tak samo tzn. jak? Jakie masz osiągi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Sob 21:44, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:57, 30 Sie 2008
19barner10
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galkowek
Płeć: Mężczyzna


Ok dzięki jutro zobacze a jak nie to mówisz że przerwa na przerywaczu ????
na tym zablokowanym króćcu mial mniej mocy i wolniej sie rozpędzal ale szybciej jechal a jak zmienilem na ten odblokowany to przerywa na 3 biegu a takto z pierwszego pali;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:22, 30 Sie 2008
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Co do tej przerwy to ustaw tłok w gmp i daj na przerywaczu 0.4mm i będzie git Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowanie krućca
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin