|
Wysłany: Czw 23:13, 20 Mar 2008 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
poprostu zuzyty
sprubuj na innym gazniku ale przedtym sprawdz jaki nalot masz na swiecy,jak biały to daj wieksza dawke jak czarny to zmniejszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Pią 7:13, 21 Mar 2008 |
|
|
| AdiK |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2008 |
| Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Problem występuje po zmianie na wyzszy bieg za jakies 20 sek znika. I w ogóle brak przyśpiechy a świece dobrze kopci(rdzawy brąz). Kompresja jest ok na 100%. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Pią 7:14, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:45, 21 Mar 2008 |
|
|
| macieksu88 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 29 Sty 2008 |
| Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| To jak wszystko masz dobrze ustawione i nic nie pomaga to szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:04, 21 Mar 2008 |
|
|
| AdiK |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2008 |
| Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Był szlif. Ale problem znika jak juz sie rozbuja na tej dwojce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:15, 21 Mar 2008 |
|
|
| macieksu88 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 29 Sty 2008 |
| Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| a może ci poprostu na sprzęgle cągnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:20, 21 Mar 2008 |
|
|
| AdiK |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2008 |
| Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nie bo spdaja obroty i sie strasznie dusi w tym momęcie. Próbowałem także bez sprzęgła to samo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:05, 21 Mar 2008 |
|
|
| tom cio |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 19 Lut 2008 |
| Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Możesz kupić gaźnik ale nie na allegro bo tam są szajse. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tom cio dnia Pią 13:11, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:56, 21 Mar 2008 |
|
|
| AdiK |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2008 |
| Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| A co powiecie o kupnie owego gaźnika z allegro i założenia filtra oryginalnego z nowym wkładem i guma i elegancko uszczelnionym. Czy nic nie będzie trzeba juz regulowac? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:18, 21 Mar 2008 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Zapłon jest na pewno dobrze ustawiony tzn. nie "na oko" tylko tak jak należy ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:20, 21 Mar 2008 |
|
|
| puzon89 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 20 Gru 2006 |
| Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
AdiK kiedy robiłeś ten szlif dotarłeś już  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:21, 21 Mar 2008 |
|
|
| AdiK |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2008 |
| Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Zapłon nie jest na "oko". Szilf był robiony niedawno, zrobiłem go bo myślałem że to wina kompresji, jednak nie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:33, 21 Mar 2008 |
|
|
| macieksu88 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 29 Sty 2008 |
| Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| sprawdż czy dobrze założyłeś tłok, nie odwrotnie, ja założyłem raz odwrotnie i miałem podobne objawy w motorku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:35, 21 Mar 2008 |
|
|
| AdiK |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2008 |
| Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:27, 21 Mar 2008 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
powinno byc wszystko ok
podrególuj gaznik metoda prób i błedów,zobacz moze sie cos poprawi lub pogorszy,to bedzie tez wskazówka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:59, 21 Mar 2008 |
|
|
| Irzyk |
| Dziad |
|
| |
| Dołączył: 09 Kwi 2007 |
| Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Wszystko wymienione w tym wątku - dobre lub tez dobrze ustawione. Leśnik już sugeruje co może być gwiazdą wieczoru - zobacz, czy przewód cewki zapłonowej jest dobrze przylutowany. Jak mówiłem - we wtorek będę z nim kombinował przy mojej Jawie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|