Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Tylnia zębatka Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tylnia zębatka
PostWysłany: Wto 11:51, 27 Maj 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Myślałem nad zmanią tylniej zębatki na mniejszą. Tylko teraz mam dylemat. Chcę mieć dalej oryginalny napęd prędkościomierza i jakąś zębatkę dzięki której będę miał przyzwoity v-mac [70-80] i nie będę musiał się odpychać podcasz ruszania. Myślałem nad zębatką od simsona, ale nie wiem czy wejdzie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:18, 27 Maj 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


jak dasz mniejsza zebatke to bedziesz musiał jeszcze bardziej sie odpychac podczas ruszania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:38, 27 Maj 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Wiem, o tym... Chodzi mi o taką zębatkę, która będzie miała z 10-15 zębów mniej od oryginalnej... Wiem, że będę musiał się trochę odpychać... Ale ostatnio kolega założył z motorynki tylnią zębatkę do Ogara i do osiągnięcia 20 na godzinę musiał się odpychać. Chodzi mi o to, żeby była w sam raz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:04, 27 Maj 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Nie lepiej pokombinować ze zdawcza ? Przecież możesz założyc 14 Z, a po przeszlifowaniu kapy nawet 15 Z.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:45, 27 Maj 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


A z tą 14 od WSK, to czy będę musiał coś robić? Słyszałem, że podobno będzie trzeba ją zfazowac bo jest za gruba...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:42, 27 Maj 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Niestety ale trzeba jak to ty napisałeś z fazować raczej zeszlifować już nie pamiętam o ile ale wypowiadałem się o ile wsk-owe zębatki należy spiłować więc odpal szukajkę i heja!.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:00, 28 Maj 2008
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kam@$ napisał:
wsk-owe zębatki należy spiłować

...albo założyć łańcuch od WSKi tak jak ja to zrobiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:22, 29 Maj 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


z tyłu od komara chyba pasuje,kolega cos ma zrobione,czy z całym kołem,nie pamietam juz,ale predkosc podruzna to u niego około 60,tylko we 2 to ciezko sie rozpedzic,nie mówiac o podjechaniu pod góre itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:11, 29 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


komarek ma takie same koła jak ogar wystarczy że przełozysz zębatke pasuje bez kombinowania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:13, 29 Maj 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Tylko, że ja mam Jawkę Mustang. Chodzi mi o zębatkę do Mustanga...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:19, 29 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Po co Question I tak nie pojedzie szybciej no chyba ze wazysz 30-40km to zwracam honor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:51, 29 Maj 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Jak nie pojedzie szybciej? Zalezy co rozumiesz przez szybciej. Czy lepiej będzie się rozpędzać czy będzie miała lepszego v-maxa. Mi akurat jest potrzebny spory v-max.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:50, 29 Maj 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No to polecam zdawczą 15z od mz-etz i po problemie no.

Ps. dzisiaj sprawdzałem v-max na 13z i odziwo miałem 78km/h Shocked wcześniej na 12z 74km/h ale mniejsza...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 22:51, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:40, 29 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Żeby sie na 13z rozpędzic do konca obrotów trzea miec silnik w zaj... stanie plus jakis tam lekki tuning do tego opony 2.50 cala zeby był mały opur toczenia.

Moim zdaniem silnik na tak mocno zmienionych przelozeniach jakie proponujecie pojedzie tylesamo lub mniej niz normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:47, 30 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Kam@$ napisał:
No to polecam zdawczą 15z od mz-etz i po problemie no.

Ps. dzisiaj sprawdzałem v-max na 13z i odziwo miałem 78km/h Shocked wcześniej na 12z 74km/h ale mniejsza...


sorry za OT

ja miałem podobnie ale nie wiem czy moge ufac jawoskiemu licznikowi
bo jak założyłem 13z to silnik na 3biegu dokrecał do konca
a na liczniku miałem ledwo 60km/h Shocked
a propo licznika to na jakim ci tyle pokazało na liczniku jawki czy na rowerowym Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tylnia zębatka
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin