Wysłany: Pią 15:48, 30 Maj 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W Pancerce, czy Mustangu? Mam małe wątpliwości co do zapieprzania 80km/h Pancerką, ale o tym niedługo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:08, 30 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | Kam@$ napisał: | No to polecam zdawczą 15z od mz-etz i po problemie no.
Ps. dzisiaj sprawdzałem v-max na 13z i odziwo miałem 78km/h wcześniej na 12z 74km/h ale mniejsza... |
sorry za OT
ja miałem podobnie ale nie wiem czy moge ufac jawoskiemu licznikowi
bo jak założyłem 13z to silnik na 3biegu dokrecał do konca
a na liczniku miałem ledwo 60km/h
a propo licznika to na jakim ci tyle pokazało na liczniku jawki czy na rowerowym |
Licznik elektroniczny-rowerowy jedyne modyfikacje to odchudzony tłok,zapłon ustawiony prawie idealnie gaźnik też,poza tym jechałem z lekkiej górki asfaltowej gdzie Jawa miała lepiej do rozpędu ale na płaskiej prostej był muł więc zębatkę ściągłem i założyłem starą dobrą 12z. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:14, 30 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Irzyk napisał: | W Pancerce, czy Mustangu? Mam małe wątpliwości co do zapieprzania 80km/h Pancerką, ale o tym niedługo... |
jak z bez przednij blachy to czemu nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:03, 30 Maj 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też na 13z max obrotów na 3 i leciałem tylko 65 km/h. Silnik przełożony z Jawki na czeskich balchach, wiec pełen oryginał. Od nowości nikt nic nie zmieniał, a silniczek super przyspiesza. Myślałem, że ten problem zlikwiduje nowa zębatka. Jeszcze zobaczę pojutrze założę gaznik ze zniwelowanym progiem i się zobaczy ile pojedzie... Jeszcze będę chciał drugi licznik założyć
PS.: sorry za OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:55, 31 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja pancerką smigałem spokojnie 76km/h. jest to mozliwe trzeba miec tylko silnik w dobrym stanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 1:08, 01 Cze 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mangus napisał: | Ja też na 13z max obrotów na 3 i leciałem tylko 65 km/h. Silnik przełożony z Jawki na czeskich balchach, wiec pełen oryginał. Od nowości nikt nic nie zmieniał, a silniczek super przyspiesza. Myślałem, że ten problem zlikwiduje nowa zębatka. Jeszcze zobaczę pojutrze założę gaznik ze zniwelowanym progiem i się zobaczy ile pojedzie... Jeszcze będę chciał drugi licznik założyć
PS.: sorry za OT |
Moze masz cos z przelozeniami zmienione w silniku, nie wiem czy to mozliwe, ale moze była jakas wersja z krutkimi przelozeniami czy cos w tym stylu. bo 65 przy full obrotach to dziwne.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:54, 01 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
predzej licznik szwankuje niz zmienione przełożenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:02, 02 Cze 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyeliminowałem ptórg w gazniku i rozwierciłem kruciec. Zmieniłem też uszczelki na taki by jak najlepiej pasowały... Kupiłem nową linkę prędkościomierza i zamontowałem na krótko drugi prędkościomierz. Przed sprawdzeniem prędkości linkę nasmarowałem. O dziwo na nowym liczniku, który wygląda na całkiem nowy i ma przejechane 142 km, jawka jechała tylko 55 . Będę chcial założyć może w tym tygodniu zębatkę od WSK'i na przód, bo rzeczywiście pięknie wkręca się na obroty, ale tym kosztem, że po 200m mam już wbitą 3 na max obrotach . trochę mnie to denerwuje. Tłumik mam oryginalny czeski [przelotowy wg schemtów czeskich]. Chyba to jest wina tego, że w kanale wydechowym jest tyle nagaru, że ciężko wchodzi mi tam kciuk. Tak samo jest w kolanku... Tylko, żeby wyczyścić cylinder dokładnie to ja muszę go zdjąć a tego nie chcę. Mam oryginalny silnik, który nie był robierany... Czekam na innych wypowiedzi. Sorry za OT. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:09, 02 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej sprawdź samochodem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:21, 02 Cze 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolega ma skuterek [peguot] więc samochód odpada... Ale po co teraz mierzyć jak zaraz mam maks obrotów na 3 i dalej nie idzie... i to zębatka 13! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|