Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Tłok Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 20:41, 04 Sie 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


To zależy tłok na 3 pierscienie ogranicza troche prędkośc obrotową silnika i silnik sie bardziej grzeje. A tłok na 2 pierscienie zwiększa obroty silnik mniej sie grzeje ale w terenie nie ma elastyczności w trasie jednak sie lepiej spisuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:12, 04 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


A czy te różnice pomiędzy tłokami 2- i 3-pierścieniowymi są aż takie wielkie, że może od nich zależeć trwałość motoru?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:31, 04 Sie 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Nie to nie ma raczej znaczenia no może minimalnie bo obroty na 2 pierscieniowym wzrastają ale zmniejszają sie opory tarcia itp. wiec to wszystko sie wyrównuje w normie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tłok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin