Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Dysze
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dysze
PostWysłany: Śro 19:21, 01 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Proszę o szybką odpowiedź! Czy dysze mają być wkręcone do oporu czy jak? Sorry, może to już było, ale nie mam kompletnie czasu, zeby tego szukać. Neutral
To jak mają być wkręcone?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:59, 01 Sie 2007
cibor2522
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Swarzędz


dysze muszą być wkręcone do oporu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:05, 01 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Mam jeszcze jedno pytanie, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Czy może zdarzyć się tak, że tłok spuchnie i już nie odpuchnie? Tzn. powiększy się i już nie wróci do dawnego rozmiaru?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:29, 01 Sie 2007
Trinixi
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo
Płeć: Kobieta


chyba raczej nie bo to troche wbrew prawom fizyki. Jesli materiał pod wpływem wysokiej temperatury powiększa sie to w momencie kiedy temperatura sie zmienijsza on równieź traci swą wielkość, która osiągnął przy dużej temp... wiesz o co chodzi co nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:34, 01 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


No wiem. Smile Kurcze, ściągnę cylinder i zobaczę pierścienie, tłok i sam cylek. Teraz z paliwem jest ok, ale zamułe ma cholerną. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:46, 02 Sie 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Trinixi napisał:
chyba raczej nie bo to troche wbrew prawom fizyki. Jesli materiał pod wpływem wysokiej temperatury powiększa sie to w momencie kiedy temperatura sie zmienijsza on równieź traci swą wielkość, która osiągnął przy dużej temp... wiesz o co chodzi co nie?


Tylko z aluminium jest inaczej - ono nie wróci do swojego poprzedniego wymiaru.

buniek92 Domyślam się, że puchnie Ci tłok w tym silniku o przebiegu 300 km ? Jak tak to jesteś sam sobie wynien, że go tak pociskasz chociaż jest na dotarciu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:38, 02 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Ale kurcze nie wiem... Neutral Nie przekraczając 35 km/h może mi spuchnąć tłok? Neutral
Jakby mi spuchł, to byłby opór na kopniku, a jest jak zawsze było... Neutral Już kurcze nie wiem. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:28, 02 Sie 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Zamulił Ci sie... Musisz mu od czasu do czasu dać po garnku i powinno być ok Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:18, 02 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Ale teraz nawet nie mam jak mu dać "po garnku", bo on tak zamula, że nie da się prawie jechać... ;( Tłok nie mógł spuchnąć, bo nie jechałem szybko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:31, 02 Sie 2007
Blohm und Voss
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Poznania


Może jest więc źle wyregulowany?

A co do "odpuchnięcia" - jeśli wjedziesz rozgrzanym motorkiem np: do sporej kałuży, to wtedy masz problem - cylinder się zahartuje i wtedy kaszana. Kolega miał kiedyś tak z Jawką i stała się po tym strasznie słaba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:37, 02 Sie 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


nie zahartuje tylko dozna szoku termicznego i straci swoje właściwości bo nagle oziębi się długo rozgrzewany materiał, jak mi nie wierzysz to weź do dzbanka w którym jest troche zimnej wody wlej wrzątek i zobaczysz co się stanie (rozwaliłem tak matce nowy dzbanek, ale był w hacie sajgon Confused )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:44, 02 Sie 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


to najpierw wkręc te dysze na max
i ogólnie rób to co koledzy pisali


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:15, 03 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Dysze są na max. Dziś jakoś jeździła Jawencja moja, lecz ruszanie jakieś takie do dupy było. Nie wiem, jakby sprzęgło... Nie wiem, podciągnę je jutro. :P Tak jakoś gorzej się ruszało. Jak chciałem ruszyć (identycznie, jak zawsze to robiłem), to mi zgasła... :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:41, 03 Sie 2007
Blohm und Voss
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Poznania


Zobacz w ogóle stan dyszy. Jeśli nie masz nowych, to może pomyśl nad nimi (u mnie np: kosztują 5zł/szt.)

Albo może jednak tłok/pierścionki są wyjechane.

Może źle zapłon ustawiony.

Może gaźnik zapchany... lub po prostu tłumik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dysze
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin