Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Podkowa = coś jak turbo Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 17:35, 04 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Koleś z czech to założył poszukaj i przeczytaj xD Wink żarcik... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:53, 04 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Wcale sie tuning nie kończy:
- jeszcze membrana
- gaźnik np. od sima
- inny króciec
- bardzo pszerzane kanały
- gaźnik na skrzyni korbowej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:30, 04 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Robak200PL napisał:
Wcale sie tuning nie kończy:
- jeszcze membrana
- gaźnik np. od sima
- inny króciec
- bardzo pszerzane kanały
- gaźnik na skrzyni korbowej


- membrana tzn, gaźnik membranowy czy czegoś nie rozumiem?
- gaźnik od sima wspominałem o tym
- inny dolot - wspominałem o tym
- kanały - tuning Sałka.
- nie sprawdzone, bardzo trudne w wykonaniu, bardzo duża przeróbka silnika - wydaje mi się, że nie opłacalna

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:22, 04 Wrz 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


gaznik membranowy lub zwykły pod warunkiem że membrana będzie na cyl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:49, 04 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Membrana - zwór płytkowy, montowany na kanale ssącym między oknem a gaźnikiem, zapobiegający cofaniu się mieszanki do gaźnika.

A tak ogólnie to po co więcej? Czy jak ogar rozwija prędkości rzędu 90 km/h to uważacie że jest to mało???? Jak jego dopuszczalna prędkość wynosiła 45 km/h, to fakt iż jest w stanie osiągnąć po tych przeróbkach 2 razy więcej jest godny pozazdroszczenia bo nie każdy silnik ma taki potencjał i nie każdy ogar ma takiego opiekuna , który by się nim pożądnie zajął Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:25, 05 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


[quote="matura"]
Robak200PL napisał:
nie sprawdzone, bardzo trudne w wykonaniu, bardzo duża przeróbka silnika - wydaje mi się, że nie opłacalna


Oj niepowiedziałbym czy niesprawdzone i nieopłacalne opłacalne i to bardzo zauważyłeś że yamaha dt 125 ma gaźnik do skrzyni korbowej ? Aaa no właśnie a to daje mnustwo mocy momentu i obrotów. Gaźnik jeżeli sie decydujemy do skrzyni korbowej ten od sima bedzie no mówiąc którtko cieńki jak już to mikuni od hondy mb albo od dt. Są różne różniste gaźniki ważne żeby miał powyżej 20mm już przy tak radykalnej przeróbce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:47, 05 Wrz 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


wszystko pięknie gaźnik poprowadzony do skrzyni korbowej tylko mały problem silnik z tym nie wejdzie to w ramę wiec przeróbka ramy do tego musi być zrobiona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:40, 05 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


To raz, że silnik nie wejdzie, dwa mówimy o dt, o simie czy o jawce? :-\ Nikt tego profesjonalnie nie wykonał, a przynajmniej nie opisal tego.
A jeżeli chcesz mnóstwo koni i momentu lepiej zainwestować w większy cylinder, mniej dłubania...


Robak taka membrana o której piszesz nie daje zbyt wiele, to raczej podnosi kierowce na duchu, a nie silnik Wink

PS>. Te przeróbki dadzą Ci większe prędkości i dużo większy moment obrotowy... Na seryjnym silniku pociągniesz stała prędkością 70km\h - jeżeli tylko bedziesz miał zadbany motorek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:21, 05 Wrz 2007
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


matura, czyli ta membrana to pic na wodę czy cokolwiek to daję??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:29, 05 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


mefistoster dobre pytanie.
Nie testowalem tego,

jednak z tego co pisze chrząszcz , a z mojej skromnej wiedzy nie wydaje mi się by "coś to dawało"...

w końcu to tylko zawór... ale moze ktos ma lepszą praktyke w tym...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:23, 05 Wrz 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Karol coś o tym wie, przecież miał membranę w Ogarze, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:32, 05 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


buniek92 chyba mówimy o różnych tzw "membranach", Karol miał gaźnik membranowy (swoją drogą ciekawe co nim zrobił i dlaczego zdjął; wydaje mi się, że w jawce nie mógł prawidłowo pracować) i zaworze membranowym...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:34, 05 Wrz 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Aha, to sorki. Wink Karolowi bodajże coś się popsuło tam, ale nie chcę skłamac. :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:56, 05 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Z tego co mi wiadomo z budowy tych gaźników potrzebują stałego ciśnienia paliwa, czyli potrzebują pompy paliwowej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:33, 05 Wrz 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


dla rozjaśnienia sprawy o Membranach i podprowadzania mieszanki paliwowej do komory korbowej daje zdjęcie
Zdjęcie Made In Chechy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Podkowa = coś jak turbo
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin