Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Jakie łożyska?? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jakie łożyska??
PostWysłany: Czw 12:13, 22 Lis 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


Witam.

Postanowiłem zrobić remont silnika i tu moje pytanie na allegro krążą łożyska które powinny pasować(symbole sie zgadzają), poniżej linki aukcji. Czy moge użyć takich łożysk?? Nie wiem jak mówi sie na takie łożyska ale są one zamknięte. Prosze o szybką odpowiedź, osoby które znają sie na rzeczy bądź posiadają takie łożyska.

Wał-
[link widoczny dla zalogowanych]
Wałek zdawczy- [link widoczny dla zalogowanych]
Wałek główny-
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:08, 22 Lis 2007
Qczi
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


moj kumpel jak robil z motorynka to jakis koles mu zalatwil lozyska tanio tylko, ze one byly wlasnie zamkniete wzial srubokretem oderwal te blaszki i jest git wiec jak rozmiary sie zgadzaja to sie nie przejmuj, ze sa zamkniete


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:46, 22 Lis 2007
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Czy to napewno łożyska zamknięte?? To raczej tylko osłonka na czas transportu chroniąca przed zabrudzeniem łożysk. Tak jak mówi Qczi te uszczelnienia zdejmuje się przy zakładaniu na wał czy inne podzespoły, aby miały aktywne smarowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:51, 22 Lis 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


Te łożyska co tam sa, to sa łozyska kryte.I takie zabezpieczenia ma tam byc gdyz moze sie tam dostac jakis brud i łożysko sie zatrze. A po za tym, z własnego doswiadczenia wiem ze tam w tych lozyskach za duzo smaru nie daja.Wiec radzil bym bardzo cieniutkim śrubokrętem ściagnac zabezpieczenia i dac tam samr i zatkac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz1991 dnia Czw 21:44, 22 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:54, 22 Lis 2007
Trinixi
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo
Płeć: Kobieta


Trochę mnie te łożyska dziwnie wyglądają jak na zamknięte. Normalnie to ta osłonka jest raczej jasnego koloru... metalicznego. A mnie to przypomina... gume Hrm

Cytat:
....aby miały aktywne smarowanie


No właśnie. Łożyska na wale lepiej jak są otwarte... (chociąż w sumie to w co po niektórych miejscach wolałabym osobiście zamknięte, choć montowano otwarte)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:15, 22 Lis 2007
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Najlepiej zostawić tą osłonkę od strony simmeringów. Ja tak zawsze robię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:03, 22 Lis 2007
Ogarowiec
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Cytat:
Łożyska uszczelnione z obu stron są wypełnione zwykle smarem na bazie litu, którzy wykazuje dobre właściwości antykorozyjne i może być stosowany w przedziale temperatur od –30°C do +110°C. Łożyska są smarowane na cały okres ich trwałości i nie wymagają dozoru.
Ilość smaru jest dostosowywana każdorazowo do wielkości łożyska i wypełnia w większości przypadków od 25 do 35% wolnej przestrzeni łożyska.

Łożyska z blaszkami ochronnymi są przeznaczone przede wszystkim do łożyskowań z obracającym się pierścieniem wewnętrznym. Przy obracaniu się pierścienia zewnętrznego istnieje niebezpieczeństwo wycieku smaru z łożyska przy większych pierścieniach obrotowych.

Łożyska z uszczelkami gumowymi o małym tarciu spełniają wymagania dobrego uszczelnienia przy minimum tarcia. Wargi uszczelnienia tworzą bardzo wąską szczelina między powierzchnią walcową obrzeża pierścienia wewnętrznego tak, że uszczelnienie jest praktycznie bezstykowe.
Ze względu na te właściwości uszczelki te przy lepszej skuteczności uszczelnienia, mogą pracować przy tych samych prędkościach obrotowych jak łożyska z blaszkami ochronnymi.


To powinno wszystko wyjaśnić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:20, 22 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Tylko jaka trwałość będą mały łożyska za 3 pln?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:25, 22 Lis 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


Jednorazowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:23, 22 Lis 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


nie kupuj tych badziewi
kup jakies francuskie c3 są w miare tanie i potrzymają pare sezonów chociaz


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:25, 22 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Najlepiej to dołożyć i kupić SKF.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:54, 22 Lis 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ja mam za 6-8 zł tez były zamknięte ale je otwarłem srubokrętem i trzymają juz 2 sezony
c3 warto kupic jak sie ma silnik który rozwiją większe obroty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:56, 22 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Jaka chyba powinna mieć z luzem C3. Odblokowany silnik może przecież kręcić do 8000 obr/min.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:00, 23 Lis 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


nie jest to tak ze zablokowana do 4500 rpm a odblokowana do 6500 rpm Question łosiem to cos duzo Very Happy
apropos obrotów i łozysk moja była honda mb kręciła do 16-17000 rpm Shocked na wydechu od jawki na japonskich łozykach z przebiegiem 45000km więc co jest w tych japonskich czensciach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:38, 23 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


zablokowana ma przy 4500 maks. moc a odblokowana ma maks. moc przy 6500. Ale nie znaczy to że nie mogą kręcić wyżej. Wykres z hamowni silnikowej dla silnika 223 idzie prawie do 8000 obr/min.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie łożyska??
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin