Wysłany: Pią 16:02, 23 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podsumując jesłi montujemy łożyska na wał korbowy to zdejmujemy blaszki !!!
Aha i temat przenosze do "Porady" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:46, 23 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam jeszcze pytanie,wy zdejmujecie z obu stron?? czy tylko od strony wału a od strony simera zostawiacie
kiedyś sie spotkałem z opinią że jak nie zdejmiemy blaszki od strony simera to pomoze mu jeszcze uszczelnić wszystko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:52, 23 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja proponuje nie ściągać od strony simera,napewno będzie to chronic od dostania sie tam jakichś brudów czy czegoś.A ja mam takie pytanie dlaczego musowo jest ściągać to okrycie ??? Zabezpieczenie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:59, 23 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dlatego że po kilku przejechanych km na tych łożyskach smar w pod tym zabezpieczeniem się wypali i łożyska nie będą miały smarowania z mieszanki i łożyska mogą się po prostu zatrzeć z powodu braku dojścia smarowania z mieszanki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:03, 23 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kama$>> nie możliwe ze takie zatkane łożysko moze sie zatrzec po kilku kilometrach,odpowiedzni samr jesli damy do środka i damy go wystarczjąco duzo to moze ono sporo pochodzic jeśli jest zamknięta. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:06, 23 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ale nie przy takich obrotach i temperaturze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:40, 23 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pawlak200192 napisał: | ale nie przy takich obrotach i temperaturze |
no właśnie mateusz1991 w tym rzecz że temperatura jest wysoka i wypali ten smar i jeszcze można wspomnieć o obrotach że są wysokie i szybciej nam zatrą łożyska dlatego najlepiej na wał kupować łożyska wysokoobrotowe (C3) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:39, 23 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak.Jeśli by była możliwosc dania kalamitki i smarowania łożyska od czasu do czasu to by chodzilo dosc długo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:47, 23 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
trzeba sciagać koniecznie
kiedyś robiłem to z obu stron ale ostatnio w kilku silnikach tylko z jednej strony(jeden gość mechanik powiedział że w takich silnikach wystarczy wyjąc jedną strone bo tylko z jednej smarowane jest to łożysko to po co więcej) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:50, 23 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no właśnie bo smarowanie idzie z jednej strony,z mieszanki po to są te rowki w skrzyni korbowej by dochodziło smarowanie do łożysk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:23, 23 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | pawlak200192 napisał: | ale nie przy takich obrotach i temperaturze |
no właśnie mateusz1991 w tym rzecz że temperatura jest wysoka i wypali ten smar i jeszcze można wspomnieć o obrotach że są wysokie i szybciej nam zatrą łożyska dlatego najlepiej na wał kupować łożyska wysokoobrotowe (C3) |
C3 to nie łożysko wysokoobrotowe, tylko łożysko z luzem większym niż normalny.
łożysko SKF 6303 uszczelniane może kręcić się do 16000 obr/min, a nowoczesne smary silikonowe wytrzymują do 150 stopni Celsjusza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:46, 23 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mandos napisał: | Kam@$ napisał: | pawlak200192 napisał: | ale nie przy takich obrotach i temperaturze |
no właśnie mateusz1991 w tym rzecz że temperatura jest wysoka i wypali ten smar i jeszcze można wspomnieć o obrotach że są wysokie i szybciej nam zatrą łożyska dlatego najlepiej na wał kupować łożyska wysokoobrotowe (C3) |
C3 to nie łożysko wysokoobrotowe, tylko łożysko z luzem większym niż normalny. |
no dobra SKF z luzem C3 pasuje? bo trochę źle wcześniej to ująłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:49, 23 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poza tym po co kupować łożysko uszczelniane i wyciągać uszczelnienia, jak można kupić łożysko otwarte. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:19, 24 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z tego co mi sie wydaje otwarte łozysko lepiej sie chłodzi gdy silnik zassa mieszanke która jest zimniejsza od częsci w silnku w tym łozysk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|