Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » Simson s51 by Arcik Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 21:23, 19 Sty 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Spoko, nie chodziło mi o negowanie Twojej wypowiedzi, tylko ta napisałem o tym na allegro. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:51, 19 Sty 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Dorobienie tuleji 300zł w motor-tech katowice Wink Rozmawiałem sobie z kolesiem na gg spoko, doradzi i pomoże. Jeśli tuningować to na maxa tak samo z kradzieżą pieniędzy Wink Jak kraść to miliony Wink Wiec jak zabierać sie za tuning to porządny Smile Arcik powiem Ci że jak na początek zabawy z tuningiem simka 60/4 będzie good Wink Możesz sie pokusić o zrobienie aoa2 (dodatkowe skrócenie kolanka) ale tam już trzeba spawać. A gaźnik jaki chcesz założyć ? Ja bym rozwiercił 16n1 na 19mm. Założył odpowiednią dysze i filtr gąbkowy. Może Tabori Tuning ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:15, 19 Sty 2008
arcik93
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: braniewo rox ;)


słyszałem że tabori ma dobre obroty na górze i na dole, ale nie wiem czy tata mi zdoła takie coś wykombinować , powiedział że nie ma odpowiednich frezarek, filtr myślę że pozostanie ten sam, a ze spawaniem nie ma problemu, tylko nie za bardzo wiem o co chodzi w AOA2 , AOA1 wiem bo mam rysunki itp

chyba rozwierce ten mój 16n1-11 na 19mm, tylko zaopatrzę się w dobre narzędzia, a wogóle opłaca się rozwiercać? nie lepiej kupić gotowy? ja tam wyzwań się nie boję ale spieprzyć też nie chcę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:37, 19 Sty 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Opłaca się, opłaca. Wink
Co do TT... Wybić tuleje trzeba, to oczywiste. A tak ogólnie to duuużo zabawy z pilnikiem, ale efekt widoczny. Wink
AOA2... Coś gdzieś jakoś... Kolanko się skraca od strony cylindra chyba. Wink
Tu jest do jakich cylindrów są AOA1 i 2:
Kod:
AOA1 : Standardzylinder 50/2, 60/2, 70/2 (S70 Standard)
AOA2 : 50/4, 60/4, 70/2, 70/4, 80/4 und vergleichbare Zylinder

A jak zrobić AOA2... Wlaśnie szukam dokładniej. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:01, 20 Sty 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Tak tak rozwierć tego 16n1 to jest najbardziej opłacalne. Chyba że już tak bardzo chcesz to Ci dellorto 20mm spyle Wink AOA2 właśnie polega na skróceniu kolanka o 5cm dodatkowo od cylindra. Działa to podobno inaczej niż przybliżenie samej komory rozprężnej do cylindra. A 5cm to sporo wbrew pozorom Wink Zaraz dam linka do tutoriala.

Oto on, jesteś zdolny chłopak to sie domyślisz co tam jest napisane Wink

http://www.simson-umbau.de/?site=tutorials&rubrik=Tuning&tutid=172


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol282 dnia Nie 10:05, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:03, 20 Sty 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna



Jak robiłem to z kumplem to denko zaczynało się wgniatać razem z tą końcówką do środka więc polecam wziąć wiertarkę i to rozwiercić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:24, 20 Sty 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


A ja radze do środka do końcówki wsadzić kawałek drewienka żeby sie ta rurka w środku o nie opierała i dopiero pukać młotkiem i tym czymś tam Wink Cała magia polega właśnie na tym przejściu żeby było delikatne a jak to rozwiercisz to czar całej przeróbki pryśnie Wink I simsonek będzie głośniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:40, 20 Sty 2008
arcik93
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: braniewo rox ;)


dzieki chlopaki, tłumikiem zajme się później bo jest mój oryginalny u kolegi w Elblągu 40 km odemnie xD jade do niego na wiosne jak będzie cieplej, teraz zajmę się gaźnikiem i cylindrem, mam już kamienie szlifierskie (były gdzieś tam dawno kupione, jescze nie otwierane pudełko było) , pilniki jeszcze kupie i zrobię 2 płuki, dacie mi jakiś link do allegro gdzie są szlifierki (tylko takie na które można założyć te kamienie szlifierskie, bo mi tata powiedział że one do wiertarki nie podejdą, normalnie mają takie końcówki jak do wiertary ale nie wiem co on gada, może ma racje) bo jak szukałem to same szlifierki kontowe albo jakieś tam za 30 zł made in szit china. odrazu bym gaźnik przerobił to by była odczuwalna różnica,

ps. jeżeli przerabia się cylinder to trzeba zrobić szlif?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:46, 20 Sty 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Wypadałoby przy takiej przeróbce, ale to nie jest konieczne. Jednak polecam, bo mogą zostać drobne rysy itp. Kamienie powinny podejść na wiertarkę, najlepiej sprawdź i już. :P
Najlepiej to od razu multiszlifierkę kupić. Wink Nie wiem, czy ta jest dobra jakościowo, ale podałem tylko przykład. Smile


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:53, 20 Sty 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Einhell ma dobre spawarki, kompresory chyba też, także można kupić. Multiszlifierka ma wysokie obroty, przez co dobrze się pracuje z nią, wiertarką mniej się zrobi na kamyczku - szybciej się zetrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:00, 20 Sty 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


I słyszałem, że tańsze kamienie mają bicie od nowości. Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 20 Sty 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Tanim shitem sie nie robi takich rzeczy to powinno być wiadome Wink A co do Twojego cylindra arcik jak masz 60 almota too... nie za ciekawie. Almot ma dość różniący sie ukł. kanałów ich wysokość i wielkość różni sie od ddr. Wiec będzie problem z dopasowaniem zestawu pod jakiś schemat. Chociaż widziałem już kilka wersji przeróbek almota. Ale to nie to samo co ddr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:50, 20 Sty 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Ale w końcu zawsze coś to da... :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:16, 21 Sty 2008
arcik93
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: braniewo rox ;)


mam jeszcze ddr cylinder 50ccm (chyba, przynajmniej tak mi sprzedawca powiedział) tylko ma on zerwany gwint , na nim potranuje bo nie chce zepsuć mojej 60

jeszcze 1 pytanie, jeżeli mamy gaźnik 19mm to tak samo trzeba dolot zrobić w cylindrze na 19mm tak?

do tego obniżę okno wydechowe na 25mm od góry i jak kupie blache to tata powiedział że mi wyspawa, tylko jeszcze do tego czasu, albo przerobie na AOA2 (i mam problem co do tego, bo mam kolanko skrócone na maxa, i jak skróce je jeszcze o 5cm od góry to mi już całkowićie nie przypasuje ten tłumik Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:45, 21 Sty 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tak, dolot w cylindrze musiał by wtedy być na 19 mm. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Simson s51 by Arcik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin