Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » Jaki tłok ? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 19:10, 18 Lut 2009
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ja splanowałem głowice, oddałem czeski cyl do szlifu, mowy tłok i nawet miała odejscie moja jawka.
1 pierścień- daje rade tylko przy dobrym jakościowo tłoku i wtedy można stosować mniejsze pasowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:13, 18 Lut 2009
Lopez
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suchedniów


Wiecie co? Zróbcie sobie luz 1,0 i nikt się nie będzie bał, że wam się coś zatrze. Przy 0,2 i <b>NIE</b> puchnącym tłoku nie ma prawa nic się zacierac. Mam znajomego, który robi na 0,15 na tłok 3 lub 2 pierścieniowy i wystarczy podczas pierwszych 50km nie jeździc (teoretycznie) więcej niz 4km bez przerw. W praktyce to po prostu nie przegrzewac silnika. Po dotarciu masz idealnie dopasowany tłok i cylinder i kompresje bdb. 0,4? Laughing Przecież tłok będzie latał jak miotła w kiblu... Oryginalnie ma byc 0,2 i to dla tłoków powyżej 1 pierścienia, ale chyba tutaj są lepsi spece niż sami konstruktorzy silników ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Śro 19:15, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:31, 18 Lut 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Lopez napisał:
...Przy 0,2 i <b>NIE</b> puchnącym tłoku nie ma prawa nic się zacierac...



No właśnie nie puchnącym tyle że większość jest szajskich złomów co puchną a skąd będziesz wiedział że to niepuchnący Question jak wsadzisz i ci spuchnie to już h... no chyba ze go wygrzejesz w oleju żeby nie puchł.
Ja bym został przy fabrycznych ochyłkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:50, 18 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


To znajdź i załatw proszę dobre jakościowo, niepuchnące tłoki. Dla przykładu w Simie oryginalnie jest 0.03mm. w RZT R602DA jest 0.02. Chyba nigdy nie widziałeś tłoka w cylku po szlifie. Tak się składa, ze jeden z cylindrów, jakie mam gdzieś koło siebie, ma luz montażowy coś około 0.07mm... Różnica między 0.04-0.03mm jest widoczna. Twierdzisz, że 0.04mm to jest luźno, tłok lata "jak miotła w kiblu"... Domniemam, ze dla ciebie ciasno znaczy 0.01mm - powodzenia. xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:49, 18 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


To ja w końcu mogę jeździć na tym jednym pierścieniu ? Bo już sie troszke pogubiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:28, 19 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Jasne, że tak. Kolega na simsonowym 60/4 zrobił już 12k km z tłokiem 2p, ale jeden tylko założony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:33, 19 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Dzięki Buniek bo już sie troche przestraszyłem że nie moge. Jak dam rade odpalić to zdam relacje.

Edit. A wiec w końcu nadeszła ta chwila ,powiem szczerze że gdy na 1 pierścieniu jak kopnąłem w kopkę to stwierdziłem że nic z tego nie będzie. Myślałem że kompresji nie ma w ogóle ale to były tylko pozory bo opory tarcia aż tak sie zmniejszyły....Ale do rzeczy . Odpalam i już widze że obroty zwiększyły sie i to bardzo duuuuuuuużo .Maszyna też sporo lepiej sie na nie wkręca.

Ps. Co myślicie na splanowanie teraz głowicy??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Nie 22:49, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Jaki tłok ?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin