Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » Jaki tłok ? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 23:27, 14 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


jakie mogą być efekty jazdy na jednym pierścieniu ?Większy v-max ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:35, 14 Lut 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Mniejsze tarcie lepiej się wkreca na obroty mniejsza kompresja i leprzy V-max


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:43, 14 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Nie rozumiem . Mniejsza kompresja = większy V-max ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:50, 14 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie. O kompresje martwiłbym się najmniej. Jeśli pierścień ma przerwę w normie to będzie ok. Wg mnie same korzyści. Mniejsze tarcie, żwawszy. Mój Simek, na filmikach na moim yt, ma właśnie jeden pierścień. Ale gaźnik nie wyregulowany, wyruchany cylek i tłok...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:05, 15 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


a Jak mam gdzieś cylinder dotarty na 2 pierścionki to moge bez problemu jeździć na nim na 1 pierścionku ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:20, 15 Lut 2009
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


lepiej dać do szlifu i dać nowy tłok na 1 pierścień


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:17, 15 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


michal_b17 napisał:
a Jak mam gdzieś cylinder dotarty na 2 pierścionki to moge bez problemu jeździć na nim na 1 pierścionku ?

Jak masz gdzieś tam cylek dotarty, a tłoka do tego brak, to zrób szlif lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:09, 15 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Ale ja mam ten cylinder i mam też dotarty na nim tłok.Czyli moge na tym jeździć na jednym pierścieniu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:19, 15 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tak, ale pierścionek jakiś dobry nowy kup.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:26, 15 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Mam pare nowych kupiłem niedawno na zapas.Jutro to złoże do kupy i zdam relacje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:48, 15 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Przed montażem, włóż pierścień do cylindra i zobacz czy jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:01, 17 Lut 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Powiem tak.Chętnie bym ją wypróbował ale nie mam gdzie jej odpalić.Cały asfalt w śniegu , podwórko też i nie chce załapać bo kompresja na to nie pozwala i koło się ślizga.
Normalnie mnie nosi ale coż zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:20, 18 Lut 2009
Lopez
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suchedniów


Słuchaj... Jak chcesz miec naprawde dobry efekt to pierwsza rzecz-kup tłok jednopierścieniowy i daj cylinder do szlifu pod ten tłok. Wtedy mówisz kolesiowi żeby Ci ciasno spasował to wtedy będziesz miał lepszą kompreche i kupujesz jeden dobry pierścień, zakładasz i ostrożnie docierasz przez pierwsze 50-100km. Potem zobaczysz, że motorek inaczej chodzi niż na 3 pierścieniach. Oryginalnie w jawkach czechosłowackich były montowane tłoki 2 pierścieniowe i takie do tego motoroweru są najlepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:23, 18 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


No to załatw mu jednopierścieniowy do Jawki. Ciasno spasować? Określ się, jaki luz montażowy... Luz daje się w takich motorkach 0.03-0.04mm. Jeśli chcesz ciaśniej, np. 0.02mm to nie polecam, właśnie dlatego cylindry RZT nieraz się zacierają...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:52, 18 Lut 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Chyba w serwisuwce takie coś powinno być jak pasowania tłoka pod cylinder z odpowiednimi odchyłkami. Spasuj za mocno tłok to jak ci będzie puchł to nawet 100m nie przejedziesz niewspominając o szkodach zacierającego się tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jaki tłok ?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin