 | WSK nie będzie dobrze jeździć i koniec |  |
Wysłany: Sob 17:22, 02 Mar 2013 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam po dłuższej przerwie. Mam problem z WSK 125. Zrobiłem remont w swojej wsk bo już zakończyła swój żywot. Wymienione sprzęgło z łańcuszek i koszem sprzęgła wał tłok pierścienie itp. (cylindra nie wymieniałem bo dobry stan) i moto latało ale po chwili jazdy zaczyna rzęzić z cylindra coraz głośniej a moto stawało się coraz słabsze aż był dźwięk jakby zatarcia i moto stawało w miejscu. Tłok był CX więc myśląc ze to jego wina zamówiłem tłoka FSO za 30 zł. założyłem pojeździłem chwile i jest top samo. Jak jest zimny to jeszcze da się jechać ale jak się trochę rozgrzeje to od nowa tak się dzieje. czy to wina tych tłoków? bo ja już sam nie wiem.
wymieniałem świece ustawiałem gaźnik i zapłon i nic.
Dodam że mam 2 kondensatory załozone. 1 nowy od wsk w zapłonie który niestety nie działał to założyłem kondensator od komara na zewnątrz silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 17:25, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 20:26, 02 Mar 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A pomierzyłeś to chociaż jeden raz? Jakie pasowania stosujesz? Wygrzewałeś tłok przed montażem? Ile oleju lejesz do paliwa? Czy masz poprawnie wyregulowany gaźnik (właściwa dawka paliwa)? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 22:32, 02 Mar 2013 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeden tłok co miałem miał 51.95mm a drugi 52.00mm. Teraz założyłem oryginalny polski stary tłok od WSK który był przed remontem. Nie jest w idealnym stanie ale pali na dyg i jest ok, jutro pojadę na przejażdżkę to zdam relacje. Ten tłok przed remontem siedział w moto i nic się nie działo więc jak to wina tłoków to jutro się to okaże. Cyl nominał ale nie wiem jakie to będzie pasowanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 22:40, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:29, 03 Mar 2013 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pewno puchną te tłoki. Kup oryginała półki są jeszcze dostępne zrób szlifa i ciesz się bezawaryjnością. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:12, 03 Mar 2013 |
|
|
krzysiek200 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 15 Lut 2012 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
najlepiej to by było zrobić szlif na gorzyckim tłoku i nie powinno być problemów, a jeśli współczesne tłoki to moim zdaniem tylko almot, mam almota w WSK i w Ogarze i na razie zero oznak puchnięcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:59, 05 Mar 2013 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
więc tak. Wstawiłem oryginalny tłok z WSK który już swoje wypracował, dałem nowe pierścienie i zacząłem testować. Hasa aż miło. nic nie puchnie ciśnie pali jeździ.
Ale to że FSO puchnie to mnie to zdziwiło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:12, 05 Mar 2013 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
teraz żadnym firmom produkujących części nie można "ufać". Produkują ze słabych materiałów, obcinając przy tym koszta... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|