Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory » WFM problem / kilkapytań renowacja Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
WFM problem / kilkapytań renowacja
PostWysłany: Czw 18:37, 18 Gru 2008
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Jak założyć wahacz w wfm bo ni jak nie da rade te śruby to się jakoś wybija ?

EDIT : Jeszcze będę mieć kilka pytań , tylko jeszcze nie wiem jakie bo robię przy tym : http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WFM/M06/52172


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Czw 22:44, 18 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:04, 18 Gru 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


zapodaj fotkę to może coś poradzę, ale myślę że się wbija
to wszystko musi ciasno tam siedzieć
jak będziesz wbijał to z jakimś gumowym lub drewnianym młotkiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:40, 19 Gru 2008
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Sorry za jakość




Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:30, 19 Gru 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Prasa hydrauliczna lub pneumatyczna powinna dać radę. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:58, 19 Gru 2008
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Ale mam je ciągnąć do siebie ? ( srube )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:07, 19 Gru 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ona powinna wyjść z jednej albo z drugiej strony tylko że zazwyczaj po operacji prasy czop śruby stykający się z prasą ulega zniekształceniu/spłaszczeniu zależy jak mocno ten dynks tam siedzi najwyżej przy ponownym wsadzeniu tego na miejsce należałoby wyrównać czop i nagwintować,zresztą po co to wyciągać? jeśli chcesz dać do piaskowania to nałóż na to jakieś tulejki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 21:09, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:32, 27 Sty 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Dzisiaj rozebrałem stare amortyzatory stan tego tłoczka to


Z tego co tu widzę to :

zawsze myślałem , że na tłoczku jakaś guma powinna być ...


PS . Nie mam instrukcji od wfm tylko mam do shl i tam na tym schemacie jest jeszcze inaczej i teraz nie wiem czy wystarczy oleju nalać i skręcić , są jakieś zestawy naprawcze do amorków ?

A i jeszcze jedno czy mogę oś wahacz zrobić ze śruby ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:55, 27 Sty 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jeśli chodzi o amortyzatory to za wiele ci nie pomogę bo było kilka typów tych amortyzatorów Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:47, 11 Lut 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


To spróbuje na ciemno to tyle ma robić , by tłoczek ciężko wyciągnąć ale jak ciężko ...

--------------------------------------------
Ośka od wahacza może być ze śruby ? ( chodzi oto czy może być ,że tylko z jednej strony będzie nakrętka a z drugiej łebek ) czy musi być z 2 stron gwintowana ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:46, 11 Lut 2009
Adamos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Co do amortyzatorów tylnych do wfm to są specjalne zestawy uszczelek, do tych własnie ze amorków, poszukaj na Skuterdębica, w ofercie wfm podajze zestaw 3 uszczelek kosztuje 7 zlotych, (na dwa amory wychodzi 2 komplety). Ja montowałem je u siebie, efekt..? Amortyzatory jak nowe, a oleju lej bodajze 90cm3 tak jak do przednich, jak za duzo to najwyzej przy wciskaniu tłoczyska olej wyleci bokiem.. wytrzesz go i bedziesz wiedział ze wiecej oleju juz się tam nie zmieści..Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:31, 11 Lut 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Obawiam się , że z tymi jest inaczej , bo jak je rozkręcałem to uszczelka była tylko na tej "zakrętce" (którą się zamyka tą rurkę ) . Te zestawy uszczelek chyba nie są do tego typu , bo mam instrukcję do SHL i tam jeszcze inny jest tłoczek i prawdopodobnie one są do tego typu . Amortyzatory są z Krosna i mają napis M06 ... . Co mnie jeszcze przekonało , że już chyba nic wymieniać ( oprócz uszczelnia czy we wspomnianej " zakrętce " ) to , że w jednym miałem resztki oleju i w miarę tłumił . I teraz nie wiem jutro będę podkładem malował całą wfm-ke i jak już skończę to wymienię tylko uszczelniacze i naleje oleju jak będą działać to dobrze , a jak nie to może zawiozę do Krosna jak będzie tanio a jak nie to kupie ten zestaw .

A co do tej ośki wahacza to może wiesz ? Bo to chyba ,że jest nakrętka z 2 stron to tym można chyba luzy niwelować ?

PS. Dzięki Adamos ty zawsze pomożesz co do WFM na tym czy na tamtym forum Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Śro 23:34, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:02, 12 Lut 2009
Adamos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Ciężka sprawa z tą osią. Jak juz ci zapewne mowiłem, sprobuj to wszystko dokladnie odczyscić, psikać "WD-kami" i innymi sposobami (ponoć coca cola podgrzana do 40 stopni jest lepsza od WD, spróbuj) jak nie to włozyć te czesc wahacza w ropę na pare dni. Z tego co wiem to gwint już się skopał w na tej osce wiec, sprobuj to jakoś wybijać, tłuc... nie ma rady musi wyjsc...(i tak musisz kupic nową oś,(na skuter debica sa odrazu z tulejami) wiec mysle ze w ostatecznosci palnik, lub lutlampa, i grzać..)..

PS.A faktycznie, teraz dopiero skojarzyłem nick..Wink Nawet nie wiedziałem ze jestes posiadaczem Jawki.. a tak poza tym to nie ma sprawy... Pozdrawiam i życzę powodzenia..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamos dnia Czw 0:05, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:53, 12 Lut 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Źle mnie zrozumiałeś z tą ośką ja już ją wybiłem ( młotek 3 kg starczył ( a jakby nie starczył to mam jeszcze 5kg ) ) Ja nie chce kupować nowej za niecałe 60 zł , bo mam warsztat dobrze wyposażony tokarka/frezarka i te sprawy to te tulejki ojciec mi zrobi tylko problem jest w tym , że mój dziadek umarł a on był tokarzem ,a ojciec gwintu nie umie robić . Narzynką ciężko będzie bo łeb śruby na gorąco jest prany i od tej strony śruba twarda . I z tego nasuwa się pytanie czy ta ośka musi mieć z 2 stron gwint ,czy może być zakręcane tylko z jednej strony a z 2 łeb śruby


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:54, 12 Lut 2009
Adamos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Powinna mieć z dwóch stron, lecz myslę ze gdyby był z jednej strony tez by się nic nie stało.. poprostu bedziesz musiał dbać o to aby oś na nowo się nie zakleszczyła..

Faktycznie zle cię zrozumiałem.. Ale niech tamten post zostanie dla "potomności" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:00, 03 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Co ja mam z tą wfm-ką . Już po lakierowałem 2 warstwą podkładu tylko , że skończyła mi się w kieszeni kasa . Ale żeby nie było za pięknie to trochę problemów . Dzisiaj ledwo co ściągnąłem koło magnesowe , aż się ściągacz ugiął . Co do elektryki to nie mam iskry co mam teraz zrobić , przeczyścić styki na palatynkach i jeszcze coś ?? , nie mam silnika podłączonego do stacyjki ale z tego co widzie na schematach to stacyjka gasi silnik na przysłowiowe " zwarcie " . No narazie tyle bo co za dużo to nie zdrowo Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Wto 21:16, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
WFM problem / kilkapytań renowacja
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin