Wysłany: Pią 8:20, 15 Maj 2009 |
|
|
janko |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrołęka Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak właśnie myślałem gdzie je mogę znaleźć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:24, 15 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie jestem pewny ale powinny być w obudowie przedniej lampy lub pod boczkami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:45, 15 Maj 2009 |
|
|
janko |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrołęka Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
okej dzieki ide rozbierac.. ile ich powinno byc ?
okej w lampie nic nie ma i w boczku tez niema zadnych bezpieczników (!) znalazlem przy kablu do aku chciałem go wyjąc ale.... chyba jest wtopiony w ten plastik z tego co widze z jednej strony... czyli pewnie to jest to!
Jaki jest tam bezpiecznik ?
Okej już kupione bezpiecznik 10 styknie?
Już działa |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janko dnia Pią 10:49, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:26, 15 Maj 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy reduktor napięcia to jest to samo co regulator? Bo Typ od Którego kupuje jutro motor napisał ze wymieniony jest reduktor itp.
"jawa po wymianie: - oleju (33zł) -nowy filtra powietrza (stożkowy 45zł) -nowa linka sprzęgła (20zł) -nowy akumulator (70zł) -nowy reduktor napięcia (50zł) -nowe kondensatory (20zł) -nowe szczotki prądnicy (19zł) " I nie ma ładowania akumulatora |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:06, 15 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodziło mu o regulator napięcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:11, 15 Maj 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc co może być przyczyną braku ładowania akumulatora? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:17, 15 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bezpieczniki ewentualnie regulator, no chyba że jakiś kabelek się odpiął |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:03, 10 Cze 2009 |
|
|
janko |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrołęka Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolejny problem z moją Cz tką a mianowicie. po wymianie aku spalił mi się bezpiecznik znalazłem go, wyciełem cały i włożyłem nowy "10" pojezdziłem kilka razy z 2 weekendy... i dziś znów dosiadłem motorek i pośmigałem do ok 80-90km/h z 15 min i gdy wjezdzalem do bramy motorek zgasł pierwsze co sprawdzam to bezpiecznik oczywiscie przepalony?!
Czemu tak się stało ?
włożyłem nowy "20" czy teraz będzie dobrze? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:26, 11 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] według tego schematy powinien być 15A |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:35, 11 Cze 2009 |
|
|
janko |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrołęka Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli dlatego sie spalił a jak bedzie 20 to może się spalic cos wiecej ? gdy bedzie za duzy prąd? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:46, 11 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Załóż 15A i będziesz miał spokojną głowę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:39, 11 Cze 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak rutkowski napisał, załóż bezpiecznik 15A, bo jeżeli założysz większy to możesz coś spalić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:07, 11 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najprędzej cewkę WN szlak trafi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:24, 19 Sie 2009 |
|
|
kwinto29 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 73 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co ma cewka WN do bezpiecznika przy akumulatorze? Jeśli założy za duży bezpiecznik to przy zwarciu poleci najsłabsze miejsce w instalacji, rozładuje akumulator lub poprostu sfajczy motor i tyle. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kwinto29 dnia Śro 22:25, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:46, 20 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze warn za odkop leci
Po drugie w CZ i JAWIE jest zapłon bateryjny więc cewka WN może polecieć jak zbyt duży prąd dostanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|