Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny » Tuning optyczny mojej jawki ;) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 20:59, 24 Mar 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


no to jak jest cos nowego to zapodaj jakies nowe fotki!!!!!1


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:22, 27 Mar 2007
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Tu jest nowa fotka. Celowo podaje w linku, poniewaz jest duza i tylko na najwiekszym powiekszeniu dobrze widac. Nie ma wiele nowego, ale to zdjecie jest lepszej jakosci.


edit: link reaktywowany, juz dziala


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kozioł dnia Wto 20:10, 27 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:22, 27 Mar 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


teraz jest troche długaaa Mr. Green ale fajna podoba się mi jak się ją dorobi do ideału będzie gicior, moją jedną podstawową uwagą jest najlepiej nowa większa kierownica...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:16, 27 Mar 2007
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Przy okazji mozecie zobaczyc aktualną fote Waszego ulubionego Admina Mr. Green

znam Wasze mysli Mr. GreenMr. Green "Taki burak nami rządzi" lol

Oki bo robie offtopa Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:32, 27 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


hej nawet ładna ta jaweczka chopper full wypas jeszcze silniczek i jechane Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:56, 28 Mar 2007
luk2583
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Gliwic


zgadzam sie koziol fajnego masz choperka ale jeszcze kilka rzczy musisz do niego wsadzic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:00, 30 Mar 2007
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Ciekawe jak na niej będzie się jeździło Laughing Ile łańcuchów będziesz musiał spiąć ze sobą, aby z tylnej zębatki dosięgnął do silnika do zębatki :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:28, 30 Mar 2007
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


dwa łancuchy :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:17, 30 Mar 2007
trzeszcz6
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa


a kiedy bedziesz wkładał silnik?? Smile jeszcze 1 post i bedziesz miał 1000 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:52, 30 Mar 2007
Mikusiek15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D


Napisze TAk....Taka Sobie Smile Nawet Fajna :P MAcie Fajtazje.....Ale....:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:05, 30 Mar 2007
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Silnik będę wkładał jak go złoże, a złoze jak bede mial pieniadze. Juz niedlugo. A z rama to jeszce nie koniec Smile Jeszcze wiele bajerów do zrobiena.


PS. To moj tysięczny post, łezka sie w oku kręci, nasza strona i forum dziala od ponad roku, pomoglismy wielu, wielu osobom w problemach. Dziekuje wszystkim za wspolne dzielenie sie swoimi problemami i za to ze wytrzymaliscie ze mna tyle czasu Mr. Green



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:53, 01 Kwi 2007
Mazur17
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mchawa


ale masz chyba jeden problem... jak bedziesz zmieniałbiegi i chamował na tył???? bo ja nie mam pojecia jak to zrobisz???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:58, 01 Kwi 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


hamulec tylni już ma zamontowany, a nóżke zmiany biegów to wystarczy dospawać dłuższą do tych podnóżek spawanych no nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:30, 01 Kwi 2007
Mazur17
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mchawa


aha thx bo nie miałem pojecia jak on to zrobi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:58, 09 Kwi 2007
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


zajebisty sprzecik chyba kupie pancerke i zrobie z niej customa:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuning optyczny mojej jawki ;)
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin