Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny » Ogar z tarczówką Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ogar z tarczówką
PostWysłany: Wto 18:52, 20 Sty 2009
sen na jawie
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Siema, na innych forach jestem jako Johnny Moped.
Założyłem ogrowi tarczówkę i zawiechę z Yamahy rd 80.

Chciałem by było cicho i wygodnie, niekoniecznie szybko. Zaniedługo chyba skoryguję kanały żeby było elastyczniej

DLA WSZELKICH STRAŻNIKÓW ORYGINAŁU: Nic nie ciąłem nie spawałem. Mam na względzie nieodwracalność niektórych zniszczeń dlatego wszystkie przeróbki robiłem tak by minimalnie naruszać konstrukcję. Jedyne co nieodwracalnie zniszczyłem to kolanko (sporo skrócone) oraz tylny błotnik (2 dziurki małe)

Jeździ się bardzo dobrze. Założone jest tak:
-Kiera DDR z simsona enduro
-Całkowicie nowy osprzęt kiery z simsona (prócz używanej pompki hamulca)
-Ta zawiecha, koło 18"
-Lampa DDR simson
-Wydech simson
-Dziś zakładam nóżkę boczną i zrobię porządki w kablomanii
-Kierunkowskazy nowe DDR

Plany:
-16n1-11 celem zmniejszenia spalania.
-Korekta kanałów-musze brać pod uwagę skrócenie kolanka.

Powiedzcie jak wam się podoba pozdrawiam.

http://images38.fotosik.pl/50/dfc8508489023048.jpg






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sen na jawie dnia Wto 18:55, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:45, 20 Sty 2009
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jedna sprawa...a właściwie dwie. Dyndające kable - to po pierwsze. A po drugie to trzeba by się zdecydować, czy koła szprychowane, czy alu Smile Jedno takie, drugie takie to troche tak...ni go od tyłu ni od przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:47, 20 Sty 2009
sen na jawie
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Napisałem że w kablomanii będą porządki :P zmieniłem lekko instalkę i 30% tych kabli jest niepotrzebnych. Co do koła-chwilowo brak funduszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:29, 20 Sty 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


fajnie to wygląda
ile zapłaciłeś za to zawieszenie Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:08, 20 Sty 2009
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


No fajna fajne Enduro ;p ja też planuje zmienić zawieche w Ogarze <Wow> nie daje mi żyć ten sztywniak Very Happy teraz oczywiście niemam kasy a na allegro wypatrzałem kilka zawieszeń ;// .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:10, 20 Sty 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Ładnie się ta zawiecha prezętuje a jak się sprawdza tarcza w ogarku Question Bo ja myślałem nad założeniem do orginalnego zawieszenia i koła tarczy ale na przemyśleniach narazie się skończyło bo brak kaski.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2009
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


A ja jeszcze tak myślaałem czy by właśnie do swojego , nie przykręcić takich stopek jak w Crossach Very Happy żeby lepiej się noga trzymała ;p I w takim Enduro też by chyba nieźle wyglądało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:20, 20 Sty 2009
sen na jawie
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Koszta wyniosły około 450zł łącznie z wy**ujaniem mnie na allegro przez pewnego pana. Tarcza jest SUPER. Jechałem przed chwilą 50km a tu nagle garb. Dotykam klamk i zawiecha nurkuje i zwalniam do 20km w sekundę Mr. Green

EDIT: Panowie powiedzcie mi jeszcze o jednym mianowicie długość dolotu. Zakładam 16n1 i niespecjalnie chcę ciąć żeberka. Co zmieni mi Wydłużenie go o ok. 1cm? I jeszcze jedno: Kto mi powie do jakich wymiarów poszczególne kanały skorygować żeby było jak najlepiej? Będzie 16n1, mam tłumik z sima i kolanko nie wiem jakiej długości, jak będzie to potrzebne to oczywiście zmierzę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sen na jawie dnia Wto 22:23, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:34, 20 Sty 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Sory za odkop ale nie chcę zakładać nowego tematu ale zastanawiałem się nad zamontowaniem tylniego koła od rometa do przodu i na miejsce zębatki zamontować tarcz dopasowaną lub dorobioną, założyć zacisk i dorobić mocowanie zacisku i pompke i jest tania tarczówka liczyłem koło 50zł z pompką i tarczą spróbował bym takie coś zrobić ale nie mam 2 tylniego koła sory za OT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross dnia Wto 23:35, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:29, 21 Sty 2009
sen na jawie
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Ja to słabo widzę, niech inni coś powiedzą. Przeca od tego zależy bezpieczeństwo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:25, 21 Sty 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Ja oryginalnym zawieszeniu słabo to widzę. Zakładasz tarczówkę, więc chcesz hamować później, ostrzej, mocniej - zawieszenie jest na takie coś za słabe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:55, 21 Sty 2009
KUBA1
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: kielce
Płeć: Mężczyzna


Jak na moj gust sie nie podoba. Wole orginał. Ale jak ładnie porzadek z tymi kablami zrobisz to moze w tedy!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:57, 21 Sty 2009
sen na jawie
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Co z tą długością dolotu? Kto mógłby pomóc?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:45, 21 Sty 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Gdzies widziałem program do obliczania tego. Jak znajde to dam link, poszukam tego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:39, 21 Sty 2009
sen na jawie
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Nie chodzi o obliczenie, chodzi o to jaki parametr się zwiększa a jaki zmniejsza jak ten dolot wydłużę. Nie pamiętam tylko co się zmieniało i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ogar z tarczówką
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin