Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny » Nowy lakier.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowy lakier.
PostWysłany: Nie 20:49, 16 Kwi 2006
yuby51
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Witam chcę w swojej jawie mustang położyć nowy lakier i jakością zbliżyć sie jak najbardziej do oryginału czyli chodzi mi o taki lakier jak na samochodach.Przeprowadziłem kilka rozmów i dowiedziałem sie o dwóch metodach:
1.Zedrzeć starą farbe.Odtłuścić rozpuszczalnikiem.Położyć podkład.Zmatowić i polać rozpuszczlnikiem.Połozyć drugi podkład.Znowu zmatowić i rozpuszczalnik.Na koniec kupić lakier wybranego koloru w rozlewni farb i go położyć(oczywiście za pomocą sprzężarki.).

2.Zedrzeć farbe.Odtłuścić.Położyc podkład.Odtłuścić.Położyć lakier w areozolu wybranego koloru.Odtłuscić.Połozyć lakier bezbarwny tezr w aerozolu.

Jeżeli uważacie którąś z metod za lepszą to bardzo prosze napiszcie i podajcie dlaczego.Jeżeli ktoś zna inne metody to także prosze o napisanie.

Ps.Było by fajnie jakby wasze spostrzeżenia były oparte na własnych doświadczeniach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:27, 16 Kwi 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ja tam bym wolał 1 dlatego że robione jest oto sprężarką i wyjdzie ci dokładniej i jak sie postarasz to nie będzie ani jednego zacieku,a jak aerozolem to jak zle wymieszasz to będzie strzelać kropelkami i będziesz musiał zdzierac(malowałem kiedyś rower 2 sposobem to wiem coś o tym------------------stare dzieje)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:02, 17 Kwi 2006
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


Jedz to OCC tam ci pomaluja sposobem proszkowym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:58, 17 Kwi 2006
yuby51
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ale co to jest to OCC i gdzie to jest?I ile to będzie kosztowało?I ja żeby było taniej dwa podkłdy bym sobie już sam położył żeby tylko zanieśc czyściutkie odrazy do lakierowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:26, 17 Kwi 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


HAHAHA zaraz się ze śmiechu skończę!!! Nie wiesz co to jest OCC. Amerykański Chopper na Discovery leci przecież. Nieutek oczywiście żartował. A jak byś był naprawdę zainteresowany to OCC jest w Orange Country 40km od Nowego Jorku. A koszt to około 10 tyś $


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:47, 17 Kwi 2006
yuby51
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Discavery nie posiadam.Ale nad ofertą się zastanowie.Dzięki za propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:47, 17 Kwi 2006
szczuku
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz


LOL ! Laughing Ja proponuje Tobie tak: stary lakier matujesz papierem 500 z woda. Potem odtluszczasz. Jezeli masz jakas nierownosc, wgniecenie to musisz zaszpachtlowac, wyszlifowac.Odtluszczasz. Nastepnie kladziesz podklad (sprezara oczywiscie). Jezeli czujesz jakas nierownosc to lekko wyrownac papierem. Odtluszczasz, malujesz lakierem. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:16, 21 Maj 2007
zoob3r3k
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


a ja mam takie pytanko: czym pomalowac male fragmenty w motorze ale np: rysy na baku? lub na ramie. bo jest porysany do blachy kilka rys ma takich, ale nie chce prowadzic go do lakiernika zeby nie placic nie wiadomo ile. co zrobic i jak zeby zamalowac te rysy? i zeby nie placic za duzo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:33, 21 Maj 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Dobra spray lub lakier w odpowiednim kolorze, zmatowić i odtłuścić powierzchnię i pomalować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:45, 21 Maj 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


gniewny, tylko jeszcze podkład pod lakier obowiązkowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:56, 21 Maj 2007
Adamo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk


Ja malowałem pancerkę najpierw podkładem antykorozyjnym, a później pistoletem farbą poliuretanową - chemoutwardzalną ,jest 2 składnikowa farba +utwardzacz ,ma ona lakierowy lustrzany połysk, a co najważniejsze jest 100% wodo, pyło, kwaso i zasado odporna nie zmienia koloru pod wpływem promieni UV jest niepalna wytrzymuje masakryczne temperatury ,i jest ok 3 razy twardsza niż zwykły lakier renowacyjny.Jest nawet ciut tańsza od lakieru z mieszalni, wadą jest to że długo schnie (jakieś 36h) a utwardza się tak całkowicie po jakimś tygodniu, taką farbą maluje się kadłuby jachtów, statków ,(weźcie pod uwagę że kadłub statku non stop jest pod wodą)maluje się nią także konstrukcje narażone na chemikalia , niestety mały wybór kolorów , aj potrzebowałem biały więc akurat nie było problemu, tyle że nie kupi się jej w każdym sklepie z farbami ale wystarczy popytać a w końcu idzie znaleść Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:57, 21 Maj 2007
flbmaster
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piastów (warszawa)


Ja wypiaskowałem wszystkie elementy które idą pod lakier, wszystkie wgniotki i zagięcia wyklepałem pożyczonym sprzętem od znajomego blacharza, to czego mi sie nie udało wykończyłem szpachlą. teraz wszystko musze odtłuścić, położyć podkład, położyć podkład, położyć lakier z kolorem, położyć lakier bezbarwny, ale całe malowanie bede robił z lakiernikiem który siedzi w tym fachu 25 lat, żeby nie mieć żadnego smarka, AHA I CO BY NIE BYŁO BEDZIE LAKIER PERŁA Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:55, 27 Maj 2007
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Po pierwsze jak nie kładziesz koloru perły bądź metalica to możesz olać lakier. Matowisz papierkiem wodnym, odtłuszczasz, psikasz podkładem jeśli masz miejsca, na których są rysy do gołej blachy, potem szpachlowanie, znowu podkład, nawet 2 warstwy bądź więcej (tylko nie przesadzaj) dla spokoju ducha - nie zrudzieje szybko. Dalej jedziemy z fabrą (Ogar2007, co Ty piarolisz? Z pistoleta też lecą smarki, jak nie jest dobrze ustawiony itd.) i już. Jak wyszły ci jakieś zacieki, to papier ścierny 2500 i usuwasz zaciek (co najmniej 2 dni po lakierowaniu) i polerujesz do uzyskania połysku.

Pisałem to z własnego doświadczenia, większa cześć stosowana.


Kizioł - malowanie proszkowo i suszenie w piecu 10 kzł?! Chyba tylko w OCC... U nas w kraju spokojnie można tak samo zrobić za o wiele mniejszą kasę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:12, 26 Maj 2010
maniekmotocross
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów rullez
Płeć: Mężczyzna


Jakie były numery/kody kolorów na baku i błotnika w oryginalne w Jawka 50 Mustang
Potrzebuje takie kolory które pasowałyby do oginału


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:08, 27 Maj 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Koleś nie no to już spore przegięcie zobacz na datę postu !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy lakier.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin