Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » tuning przy którym motor nie pali więcej
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tuning przy którym motor nie pali więcej
PostWysłany: Czw 12:46, 01 Wrz 2011
rafal12t
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna


jaki tuning daje więcej mocy i prędkości przyczym nie spala więcej paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:53, 01 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


omg ludzie nie ma takiego czegoś im większa pojemność tym większe spalanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:29, 01 Wrz 2011
Kant Maniak
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna


DamianBp napisał:
omg ludzie nie ma takiego czegoś im większa pojemność tym większe spalanie


Nie koniecznie.Np wsk ma pojemność prawie trzy razy taką jak jawka a pali prawie tyle samo.Rozumiem że jeśli maluch ma pojemność 650 ccm to powinien palić około 39 litrów na 100 tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kant Maniak dnia Czw 15:30, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:47, 01 Wrz 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Źle zrozumiałeś. Jeżeli masz dajmy na to 50ccm i zrobisz z tego 55ccm+ to spalanie wzrośnie.
Zasada jest taka: coś za coś.
Jeżeli chcesz moc to tracisz na prędkości lub zwiększa się spalanie albo zmniejszy się żywotność silnika.
Jeżeli byłbyś dobrze ogarnięty w temacie 2t, a nie jesteś, umiałbyś pogodzić większą moc, prędkość i spalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:25, 01 Wrz 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


ale jak kupisz cały inny cylinder to go nie przerabiasz,
A spalenie to bardziej zależy od kierowcy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:57, 01 Wrz 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Niekoniecznie, bo 223 na gaźniku Simsona pali mniej a ciągnie trochę lepiej z dołu.

Wiem, bo bawiłem sie z tym, robiłem nawet kruciec nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:01, 02 Wrz 2011
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tak jak napisał mlody1432 coś za coś. doborbiając dodatkowe kanały musisz się z tym liczyc ze moto spali wiecej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:55, 03 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


najlepiej zrobić tak jeżeli macie głowice i cylek no to głowice do szlifu i tyle będzie ciut mocniejszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:20, 03 Wrz 2011
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


chodzi ci chyba o planowanie a nie szlif


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:28, 05 Wrz 2011
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


Podstawa by ograniczyć spalanie to podziękować gaźnikowi jikov bo dzięki niemu jawa pali 1-2 litry więcej niż potrzeba...Najlepiej gaźnik od simsona w zamian zamontować, dlaczego? Bo jest najbardziej popularny i jest ich masa! Można kombinować z innymi ale tu mamy pewność co i jak.

Jeśli chcesz pójść dalej, zamontuj zapłon bezstykowy i masz niezawodne moto na pare lat generalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:39, 12 Wrz 2011
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Nie będe zakładał nowego tematu, tylko napisze już tu.
Jikov mnie już denerwował i jakimś cudem udało mi się dorwać Binga 17 za free Very Happy
Po założeniu ciężko było ją odpalić, nie trzymała wolnych obrotów (trzymała tylko na ssaniu rzędu 3-3,5RPM), na wyższych obrotach ładnie chodziła (skubana zamykała ze zapasem obrotomierz, który jest do 10k, na Jikovie dochodziło max do 9k Wink)
Uszczelniłem wszystko, posprawdzałem czy lewego powietrza nie łapie, czyściłem dysze (ogólnie cały gaźnik) i dalej nie trzyma wolnych obrotów... Co ją może boleć na tym gaźniku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:50, 13 Wrz 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


weź zdjemnij fiilter powietrzea i zatkaj połowe palcami tą dziure do filtra i zobacz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:44, 16 Wrz 2011
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


złe ustawienie iglicy Smile
Może go troche przelewać Smile
Sprawć to


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:56, 17 Wrz 2011
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Jakby ją przelewało, to nie musialbym ssania trzymać żeby pracowała.
Kombinowałem z różnymi ustawieniami iglicy i regulowałem śrubą od składu mieszanki ale i tak nic nie pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tuning przy którym motor nie pali więcej
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin