Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » tłumik sportowy (schemat i wymiary) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 0:07, 20 Gru 2006
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


na 1 stronie w pierwszym poście nowe schematy!!!! sprawdzcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:29, 04 Sty 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


ja zrobiłem sobie taki tłumik dużo mocy to on nie dodaje ale fajnie motorek mruczy i fajnie wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:43, 04 Sty 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


a zrobiłeś dokładnie taki jak na schemacie?? bo ktoś też pisał że sobie zrobił taki ale wymiary troche mu nie te wyszły Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:49, 09 Sty 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


dokładnie taki jak na schemacie ale spawałem migo-magiem robiłem go 4dni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:43, 11 Sty 2007
Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Fajnie super tłumik tylko on jest do sportowego cylindra i żeby skały s--ły to niebędzie pasował do 50 czy 60 . Układ wydechowy trzeba zestroić pojemnościowo . Proponuję wykonać tłumik według tego artykułu http://tomason2.w.interia.pl/4KM.rar sławnego już T.Sałka i go zestroić . Warto się także zastanowić nad podkładką alu pod cylinder gdyż może razem z planem wypustu cylindra znacząco poprawić charakterytykę silnika ( przesunięte kanały ) oczywiście pracochłonna metoda prób i błędów . Polecam też wymianę tulejki w korbowodzie na łożysko , będę to robił u siebie jak dobiorę to zrobię osobny temat .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piter_270 dnia Pią 6:54, 12 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:21, 11 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ten artykuł dotyczy budowy wydechu do Komara Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:45, 11 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ten tłumik jest dobry bo pochodzi schemaci z czeskiej stronki i pojemność tłumika jest juz wyliczona

ale nie pasuje mi otwór okna wylotowego bo aż 28 mm i to pasuje raczej do 125 ale sam kiedyś zrobie i wszystko napisze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 6:57, 12 Sty 2007
Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Chodziło mi o dostrojenie . Cylinder od Komara jest bardzo podobny do Jawki , pojemność też około 50 myślę że lepiej spróbować dostroić ten wydech Komarowski niż robić ten do Jawki przecież tam nawet tłok ma otwory - zestaw wysokoobrotowy jak podejrzewam pewnie że lepiej chodzi niż orginał ale przecierz można przed pospawaniem też go lepiej zestroić tak jak Komarowski zresztą on podnosi moc o 100% !!!!!!!!!!!!!!! , Podejrzewam że dr. Sałek tego nie wymyślił w przerwie na kawę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:49, 13 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Piter_270 masz racje moshe coś z tego wyjdzie ale ja wymyśliłem coś innego powiem później jakie bedą efekty.... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:31, 14 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Piter_270 napisał:
Chodziło mi o dostrojenie . Cylinder od Komara jest bardzo podobny do Jawki , pojemność też około 50 myślę że lepiej spróbować dostroić ten wydech Komarowski niż robić ten do Jawki przecież tam nawet tłok ma otwory - zestaw wysokoobrotowy jak podejrzewam pewnie że lepiej chodzi niż orginał ale przecierz można przed pospawaniem też go lepiej zestroić tak jak Komarowski zresztą on podnosi moc o 100% !!!!!!!!!!!!!!! , Podejrzewam że dr. Sałek tego nie wymyślił w przerwie na kawę


Nie ja nawet nie próbuję negować tego co napisał Pan Sałek, ale cylinder Jawki i Komara to dwie różne sprawy (zgadza się tylko pojemność). Tomasz Sałek w swoich innych artykułach pisał jak wyliczyć wydech pod konkretny silnik. Wydech w dwusuwie można regulowac zmnieniając wielkość komory rozprężnej i sprawdzając jego moc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:30, 15 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Hmm gniewnz masz chyba racje bo jawka ma silnik wysokoobrotowy a komar sie nie kręci za wysoko i ma większy moment obrotowy po tuningu wiec raczej ten tłumik nic nie da a może nawet pogorszyć sparawe Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:20, 18 Sty 2007
trzeszcz6
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa


na tym schemacie na dole to jest koncowka tłumika?? czy moge dac ja z innego motoru?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:35, 19 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


trzeszcz6 jak dasz inną końcówke to nie bedzie takiegi efektu jaki powinien być wiec lepiej nie kombinuj tylko zrób taki jak na shemacie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:09, 19 Sty 2007
trzeszcz6
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa


a z czego zrobic wypełnienie tej koncowki??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:37, 31 Sty 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Co mam włożyć do środka teog tłumika . Ma być pusty ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tłumik sportowy (schemat i wymiary)
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin